štvrtok 19. apríla 2012

Confortable Waiting.....

Ženy moje pokračujem....usilovne pracujem na novej časti :) 
Ďalšie oznamy:
1.návštevnosť prekročila 11,1 tisíc :D milujem vás ♥ vy mňa nemusíte :D
2.komentáre ktoré mi pridávate ma strašne tešia :)nabíjajú ma v nápadoch a podobne ;)
3.nová čaťs už zajtráááá :D dúfam že sa tešíte ;)

Koniec oznamov,ďakujem za pozornosť :)....pripadám si ako náš riaditeš v školskom rozhlase :D


 
Šikovnosť moja neopúšťaj ma :D (jeho neopustí nikdy)



Chcela by som to vidieťtancovať naživo..ale čo to trepem veď ja som to už videla :D



Z tohto obrázka sa rehocem furt keď sa naňho pozriem :D záchvaty smiechu dostávam vždy :D
-pre Mišku-El ♥ lóvam ťa (my big sister) ;)) 

Prečo má taký zdesený pohľad ??? :D o.O
-a toto je pre moju ďalšiu 
big sister !! ♥ Miruška :D
Posledná na dobrú noc ♥ (aj keď je ešte len 18:30)



13 komentárov:

  1. nadhera ...hlavne to kratucke video......chudak chlapec taku šupu dostat do hlavy ...nechcela by som ...... fakt šikovny chlapec ......inak o ten harryho a louisov tancek ....chcela by som ho vidiet aj ja ....tak by som ta chcela poprosit ci by si mi tu nedala stranku .....inak uz sa tesim zajtra na dalsi skvely pribeh .....a super fotky :))) tvoja citatelka Miška (mimi) :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Ďakujem :D no ja to hľadám cez Tweeter alebo Google takže nemám na to presnú stránku :/

      Odstrániť
  2. joj diky moja :) ani nevieš jak si ma potešila... zachvat smiechu bol istý :D :D :D a aj ja teba ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemáš začo ja rada zdvihnem náladu ak to niekto potrebuje :D aj keď to nepotrebuje ;) ale mi si robíme zábavu navzájom takže je to už samozrejmosť :D

      Odstrániť
  3. tak ta fotka v tom mori ma dostala, mamina sa na mna kukala jak na blazna ze na com sa tak rehocem :DD
    *kajushik

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si pre istotu zatváram dvere do izby ale ona ma aj tak počuje a vpáli ku mne že prečo sa tak rehocem :D už si zvyká :D

      Odstrániť
  4. Já nemůžu z Harryho :DDD ... (ALE zase chudatko moje , takovou ránu dostat :/ :D )Jinak , kdy přibližně tu nová část bude ?? Já dnes jedu k tatovi (Asi kolem 18:00 , mozná pozdeji ) , tak jestli tu do tté doby tak nějak bude :DDD Mám ťa za to všetko rááááááááááda !!! :PP :)Si úžasnááá ! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ď :D nó ešte ju dokončjem takže o taku pol hodinku ju máš tu ;) prajem príjemný pobyt :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DD ĎAKUJEM .. jenže já tam nechcíííí !!! :DD :/

      Odstrániť
    2. no ja fungujem aj ako osobný terapeut takže neviem ako ale môžeš sa mi tu vyliať,ja ťa vypočujem a navrhnem najlepšie riešenie :D ------>Questions

      Odstrániť
  6. Konéééc...a čo taký obrázok pre mňa??? :/ ale nie,v pohode, ja sa rehocem na týchto...koniéééc...chudák harry...schytal to...a keby som videla ten taneček na živo,tak umriem smiechom..inak,daj novú časť,iba kvôli tomu dnes sedím za pc...:)
    Tvoj najväčší fanúšik a zároveň mladšia stratená sestra Eli :D <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prepáč lost sister :D nová časť je už na svete a môžeš si prečítať jej premiéru :D ďalší obrázok s venovaním bude pre teba ;)

      Odstrániť