pondelok 5. novembra 2012

No tak čo ?


No čo baby ?? Ako sa máme ??
Ja nič extra strašia nás s monitorom a ak to v škole vždy povedia,mám chuť zlomiť niečo okolo seba.
Ale stačí, chcem vás iba o niečom informovať.

Nová časť nebude kým nebudú komentáre. Vy viete, že ja rada vydieram. Tak šup šup komentáre :)
              Nehnevajte sa :* ♥

2 komentáre:

  1. ty počúvaj šak komentáre sú :) ja chcem novú čááásť !!! ( áno viem som jak malé decko, ešte si predstav, že búcham príborom o stôl len nechcem jedlo ale novú časť :D ) prosííím :) a neboj monitor dáš dali to aj väčší blbci tak prečo by si to nezvládla ty !!! :) naša šikula :) a mám sa zle lebo nie je nová časť a ešte preto lebo píšem slávnostný prjav na stužkovú ( no strach a hrôza) a písomku z zo semináru z chémie z 7 maturitných otázok čo je učiva najmenej n 30 strán A4 plno zapísaných :( a ešte zo semináru z biológie kde toho tiež nie je najmenej a ešte k tomu zajtra a pozajtra natáčame predvideo( pečatenie triednej knihy a také somariny ) na stužkovú :) no hrôza na nič nemám čas ale na tvoju časť si nájdem keď DÚFAM pribudne prosííííím :) :* tak šup šup nech ma potešíš :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prepáč, nechcem ti spôsobovať ešte väčší stres než prežívaš teraz. Bude o chvíľočku časť :*

      Odstrániť