štvrtok 17. mája 2012

Crazy Day.....

Dievčence,mám tu pár oznamov,ktoré sa budu týkať novej poviedky.....





1. Blog presiahol 20 000-ovú návštevnosť,Ďakujem ♥


2. Nová poviedka sa bude volať Winter Love ♥ čo ste si asi všimli v obrázku.


3. Ak bude všetko pokračovať ako má,začnem ju sem pridávať od piatku =)


4. Aj keď už mám predstavu o kom z chalanov by som písala poviedku,predsa ma zaujíma váš názor.
Ak by ste mohli,napíšte mi do komentov s kým by ste ju chceli. :)


5. Neviem či budem schopná pridávať časti každý druhý deň,keďže sa učitelia zbláznili. Mám tušenie,že budúci týždeň bude praskať vo švíkoch od písomiek. Nechcem si dobabrať vysvedčenie takže dúfam že sa nebudete hnevať.....


6. Po dnešnom dni som prakticky nahluchlá,keďže sme v škole sledovali hokej. Normálne sa čudujem,že ma cestou domov zo školy nezrazilo žiadne auto. Ale hlavné je,že sme vyhrali :D Poklona našim hráčom !! 


7. A nakoniec Vám prajem pekný zvyšok upršaného dňa ;) 




P.S. Jenny žiješ ?? Chýba mi tvoja hláška:„Ahoj to sem já,tá z Čech" :D

4 komentáre:

  1. mne je jedno o kom z nich to bude lebo som si ista, ze to bude stat za to :) nom asi to blaznosvstvo ucitelov je nejaka nakazliva choroba bo u nas na skole to tiez tak vyzera a bojim sa ze to bude este horsie :) prajem ti vela stastia teda na pisomky a nemusis pridavat casti ked nestihas venuj sa najprv skole :) mi hovor o tom hokeji nam dala ucitelka na matike pokoj ze nech su pocuvame hokej cez radio a ja som si lahla na lavicu ze jej volna hodina a nasi dali zrazu gol :) a cela nasa trieda poskocila ibaze polovicka od toho ze dali gol a druha (vratane mna) polovica dostala infarkt :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ach dievča, tí učitelia zošaleli !! asi si nepamätajú keď oni boli mladí.....ale ďakujem :D nám najprv neišlo cez projektor tak sme všetci do uší nasadili slúchadlá ale keď už zapli tak sme o 20sek skôr kričali gól lebo cez internet ide pomalšie

      Odstrániť
  2. aj my sme to v škole pozerali, no a každý deň neuvidím obímať sa navzájom mojich spolužiakov :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. my sme kričali ako šialení,normálne som si ani necítila hlasivky :D momentálne mi musai všetko opakovať dvakrát lebo nepočujem :D dúfam že sa to do zajtra upraví a že ma neprejde auto keď pôjedm do alebo zo školy :D inač by ste tu nemali novú poviedku :D

      Odstrániť