štvrtok 11. októbra 2012

Live with Love 32.

For you becouse you are AWESOME ♥
I hope, you like it ! 
Und coment poteší :)

reklama na pepsi sa stala mojou najobľúbenejšou :) 

Stella
Chalani mali v dome jednu izbu, v ktorej sme sa s babami zložili. Z kufra som si povyťahovala veci a všetko som to na seba natiahla. Bola som poobliekaná ako snehuliak, ale bolo to lepšie ako keby som tam mala celý večer mrznúť. Podobne oblečené boli aj baby. Všetky sme mali dlhé kabáty a obrovské šály. Na ruky sme si ponaťahovali rukavice a mohli sme ísť. Kým sme schádzali po schodoch počuli sme ako Harrry kričí, že nevie nájsť druhú rukavicu. Louis sa mu smial, že ak by si upratoval tak ako on, tak bez problémov všetko nájde. Lenže Louisovo upratovanie, ako som si všimla, je také výnimočné. Všade kadiaľ chodí po sebe necháva aspoň jednu vec. Takže ak sa bude vracať po tej istej ceste je tu záruka, že svoje vecí objaví. Zaujímavá stratégia.
Nakoniec, keď sa už všetci dovalili do predsiene, Liam skonštatoval, že už môžeme vyraziť. Cez tú krutú zimu sme rýchlo precupkali do auta a natlačili sme sa tam tak, aby nám bolo príjemne teplo. Keď sme už konečne dorazili na miesto, na moje prekvapenie, na parkovisku, kde sme zastavili, čakal Paul a zopár ochrankárov. Keď sme sa vytrepali z áut, Paul sa doširoka usmial a povedal zopár slov, ktoré predpokladám mali zahriať naše vianočne naladené srdcia.
,,Veselé Vianoce deti moje.“ Všetkých tam vyobjímal akoby sme boli naozaj jeho deti. Chalani na neho poskákali ako malé deti a ja som bola dosť prekvapená. Veď sme sa videli asi raz. Čo už, aj tak to bolo od neho milé. Keď sa pozerala na neho a na tých piatich bláznov v jednom objatí, naozaj vyzerali ako rodina. Lenže mať také deti, ktoré už dávno nie sú deťmi, ako oni ... Hlavne, že sú šťastní.
,,A teraz mi povedzte, prečo meškáte ? Nemáte hodinky ?“ Paul si prísne premeriaval chalanov od hlavy až po päty.
,,To preto lebo tuto naša budúca hviezda, ktorá tu bude dnes vystupovať, sa hrala na moju mamu.“ S prižmúrenými očami sa na mňa pozeral Louis.
,,Chránim tvoje zdravie. Ak by si si tie ponožky dal už vtedy keď ti to povedala El, nemuseli by sme za tebou čakať ďalších 15 minút.“ S úsmevom som tu zopakovala už asi po 50-ty krát.
,,Skvelé. Veď ak by si mi tu prechladol, tak ako by si chcel pokračovať na turné ?“ Prísne na neho hľadel Paul. Louis zahanbene sklopil zrak a nepovedal ani slovo.
,,Tak dobre. Nechajme to už tak. Idete hneď prvý, takže by ste si už mali ísť po mikrofóny.“ Zavelil Paul, otočil sa a všetci ho nasledovali.
,,Vy budete spievať ?“ Nechápavo som pozerala na Zayna, ktorého som zastavila na ceste. Museli sme sa rozprávať za pochodu, pretože za nami išli asi traja ochrankári.
,,Inak by tu Paul asi nechodil.“ S úsmevom prikývol hlavou.
,,To som nevedela. Keď som ho tu zbadala, tak som si myslela, že sa len prišiel pozrieť na ľudí, ktorí budú vystupovať aby si omrkal rodiacu sa konkurenciu.“ Zamyslene som povedala.
,,A možno aj to.“ Kútiky úst sa mu natiahli do ešte väčšieho úsmevu a jedným okom na mňa žmurkol. Toto sa mi vôbec nepáči. Lenže na ďalšie moje otázky už Zayn neodpovedal, ale stále sa potmehúdsky usmieval.
Zázrakom sme sa s babami dostali do prvého radu. Všade na okolo boli stovky ľudí. Až som mala pocit, že sa tu zišiel celý Londýn. Veľa ľudí, smiech, krik, plač malých detí, hlasité rozhovor, tučný chlap, ktorý sa hraje na Santa Clausa, so zvončekom, jeden veľký vysvietený vianočný stromček, malé snehové vločky poletujúce vo vzduchu, pod nohami tenká vrstva snehu a na stromoch malé žiariace biele svetielka.
Zrazu sa na pódiu objavil nejaký človek vyžadujúci si našu pozornosť. Po piatich minútach konečne zmizol a ja som sa tešila ako trinásťročná, pretože viem čo bude teraz nasledovať. Zrazu vyšlo 1D na javisko a spustil sa strašný rev, krik, hluk, .... až mi skoro odpadli uši. Liam v mene celej skupiny zaželal veselé Vianoce a mohli sa začať spievať. Vo vzduchu panovala úžasná nálada pretože všetci, vrátane mňa, sa skvelo bavili. Hoci som stála pri repárku, počula som ako si ľudia spievajú s chalanmi. Užívala som si každú sekundu týchto najlepších Vianoc v mojom živote. Keď pieseň skončila s babami sme tlieskali ako o život. Všetci sme sa tešili ako malé deti a každý na koho som sa pozrela mal na tvári široký úsmev. Po tom, čo chalani zišli z pódia, všetky štyri sme zašli za nimi dozadu. nestihla som im povedať ani slovo, pretože z ničoho nič sa predo mnou objavila profesorka Clarcová. Ten jej pohľad vo mne okamžite spustil príval nervozity.
,,Tak tu ste. Už som si myslela, že neprídete.“ Bolo na nej vidno, že pri pohľade na mňa jej odľahlo. Kiež by som to isté mohla povedať aj ja.
 ,,Veď ešte stále môžem odísť. A rozmýšľam nad tým, že to aj spravím.“ Nervózne som prechádzala pohľadom z profesorky na schodíky od pódia a nazad.
,,Máte ešte tridsať minút.“ Fajn. Takže mi zostáva tridsať minút života. Skvelý vianočný darček. Čo viac si môžem želať?
,,Stella. Vy to zvládnete. O tom niet pochýb.“Podišla ku mne, chytila ma za ramená a trocha so mnou potriasla. Ak by to trvalo ešte chvíľu, tak sa jej asi povraciam na topánky. Nebola som od toho až tak ďaleko. Zrazu sa mi profesorka mihla pred očami a bola preč. Zostala som tam stáť ako stĺp. Trasúci sa stĺp, aby som bola presná.
,,Stella, nič to nie je. Neboj sa. Len sa tam postavíš, pekne zaspievaš a je koniec. Bude to hračka. Uvidíš.“ Pre zmenu sa mi pred nos postavila Cat.
,,Vážne ? Ak si myslíš, že je to až také jednoduché tak tam choď ty.“ Nervózne som na ňu vybehla. Bože, musím sa ukľudniť.
,,Poď so mnou na chvíľu.“ Prišiel Zayn, chytil ma za ruku a ťahal ma preč. Bola som totálne mimo a vôbec som nerozmýšľala o tom, čo sa práve deje.
Zayn
Keď som sa na ňu pozeral vyzerala ako keby sa jej zrútil celý svet. Bola úplne mimo, no chápal som, že má strach. Chcel som pre ňu niečo spraviť aby sa upokojila. A napadlo mi, že teraz je tá správna chvíľa.
,,Poď so mnou na chvíľu.“ Chytil som ju za ruku a ťahal som ju niekam, kde je aspoň trocha ticho. Vzal som ju na okraj toho davu, kde nebol skoro nikto, pretože všetci sa tlačili pred veľkým javiskom. Zastali sme pre osvetleným oknami výkladov, ktoré osvetľovali jej tvár. Držal som ju za ruky a cítil som ako sa celá trasie. Pozeral som jej do očí, v ktorých mala strach. 
,,Ja to nezvládnem, Zayn.“ Po chvíli povedala a v jej hlase som cítil aká je nervózna. Schúlila sa mi na hrudi a ja som ju pevne objal.
,,Ale no ták. Nevrav mi, že sa bojíš. V živote som nevidel odvážnejšie dievča ako si ty. Si jedna z mála, ktorá dokáže povedať to, čo si naozaj myslí. Väčšinou to povieš bez toho, aby si si to poriadne premyslela, ale dokážeš za to prijať aj následky.“ Snažil som sa odľahčiť situáciu a keď som videl ten jej jemný úsmev, mal som pocit, že som na dobrej ceste.
,,A ver mi, že toto na tebe obdivujem. Tvoju odvahu." Na chvíľu som sa odmlčal a pokračoval som ďalej. ,,Asi tak pred štyrmi mesiacmi som mal odvahu povedať ti, po troch dňoch, že sa mi páčiš a že chcem s tebou chodiť. No ty si mala odvahu odmietnuť ma.“ Na to sme sa obaja zasmiali a ja som ďalej hľadel do jej očí.
,,A keď si to spravila, povedal som si, že takého dievčaťa ako si ty, sa nikdy nevzdám a budem bojovať. Po celý ten čas som sa snažil byť ti stále na blízku a tráviť s tebou čas, aby si ma mohla spoznávať. Celkom to šlo, kým som nemusel ísť na turné. Chýbala si mi tak veľmi, že to ani slovami neviem opísať. Každý deň bez teba bol ako za trest. Ale teraz už aspoň viem aké to je, nemať pri sebe milovaného človeka. Jednoducho povedané, zaľúbil som sa do teba. Stella, ľúbim ťa viac než čokoľvek na tomto svete a nikdy ťa nechcem stratiť.“ Keď som to povedal, zo srdca mi spadol obrovský balvan. Konečne som to zo seba dostal. Stále som jej hľadel do očí, v ktorý sa zaleskli malé slzy a pomaly sa jej spúšťali po lícach.
(ten znak v posunkovej reči znamená ,,ľúbim ťa" )
Z vrecka na kabáte som vytiahol retiazku s príveskom, ktorú som so sebou nosil od kedy sme sa vrátili z turné. 
,,Možno že ty to necítiš rovnako a ja ani nechcem aby si mi povedala to isté, ak to tak naozaj vo svojom srdci necítiš. Ale chcem aby si tento prívesok stále nosila. Bude ti pripomínať, že je tu človek, ktorý ťa miluje a verí ti.“ Pripol som jej ho na krk a jemne som ju pobozkal na studené líčko. Stále na mňa hľadela tými veľkými hnedými očami, no nepovedala ani slovo iba sa jemne usmiala. Aspoň som vedel, že je stále pri zmysloch.
Zrazu niekde z diaľky bolo počuť profesorku ako volá na Stellu. Otočila sa smerom k nej a potom mi venovala ešte jeden dlhý pohľad.
,,Choď. Počkám tu na teba.“ Usmial som sa na ňu a nechal som ju ísť.
Stella
Kráčala som za profesorkou a stále som nemohla uveriť tomu, čo sa práve stalo. Nechcelo sa mi veriť tomu, čo mi práve Zayn povedal. V mojej hlave sa dookola premietala tá istá veta: ,,Ľúbim ťa.“
Kým som nad tým neustále premýšľala, zrazu som sa ocitla na pódiu. Toľko ľudí pokope som azda ešte ani nevidela. A čo bolo najhoršie, všetci sa pozerali na mňa. No v tej chvíli mi to bolo akosi jedno. Vnímala som len malú skupinku ľudí pod pódiom. Boli to ôsmy najúžasnejší ľudia v mojom živote. Srdce mi išlo vyskočiť z hrude. Pohľadom prechádzala po známych tvárach a tie úsmevy, ktoré na nich žiarili mi dodávali veľa odvahy a dôvery. Všetci tam netrpezlivo stáli, usmievali sa a čakali čo zo mňa vypadne.
,,Keďže tu pred vami takto stojím prvý a možno aj posledný krát nedá mi, aby som vám niečo nepovedala.“ Po chvíli zo mňa vyletelo a pohľadom som zablúdila aj na cudzie tváre.
,,Pred štyrmi mesiacmi, keď som sem prišla, spoznala som ôsmych ľudí, ktorí mi zmenili život a pre to ich tak veľmi ľúbim. Ako prvá mi padla do rany moja najlepšia spolubývajúca Cat.“ Pohľad som nasmerovala ku Cat a čo bolo dobré, počula som tichý smiech. ,,Tí, ktorí ma poznajú vedia, prečo som to tak povedala. A obzvlášť Cat. Od kedy sa poznáme stála si po mojom boku aj v tých najťažších situáciách, ktoré som skoro vždy robila ešte ťažšími ja. Veľa krát si sa pokúsila napraviť ma a viesť tým správnym smerom. A taktiež sa ti to aj veľa krát nedarilo.“ Opäť som počula tichý smiech a aj Cat, ktorú si Harry k sebe privinul ešte bližšie, sa usmievala. ,,Veľa krát som ťa nechcela poslúchnuť kôli svojej tvrdohlavosti a preto som na to aj niekoľko krát doplatila. A čo bolo najhoršie ublížila som niekomu, kto si to vôbec nezaslúžil.“ Pozrela som na Zayna, ktorý sa jemne usmieval. ,,Zo strachu som ti nedokázala dať šancu, ktorá ti patrila. Dnes si sa nebál povedať mi, čo cítiš. A preto, aj keď mám opäť strach, musím ti povedať, že cítim to isté. Ľúbim ťa a súhlasím s tebou: ,,So mybe it´t true, i can´t live without you.“ Jeho tvár sa v tej chvíli rozžiarila ešte viac.
,,A ako som sľúbila, táto pieseň je venovaná tebe.“ Ľudia začali kričať a tlieskať skoro tak, ako keď na javisko prišlo 1D.
Potom som už len počula melódiu hudby a to bol znak toho, že by som mala už spievať. Rozhodne som sa už nebála tak ako pred tým. Sústredila som sa len na spev a ten mi nedovolil myslieť na nič iné. Spievalo sa mi výborne a možno to bolo tým, že som to spievala pre človeka, ktorého milujem.
Keď mi ľudia začali tlieskať z očí mi vypadli ďalšie slzy. Chvíľu som tam stála a užívala som si tých pár minút slávy. Šťastie, ktoré mnou prechádzalo bolo neopísateľné. Ešte raz som sa poklonila a zišla som z pódia, kde sa na mňa už vyškieralo zopár známych tvárí. Vyzerali akoby im tie úsmevy niekto vytetoval na tvár. No jediný, kto ma v tej chvíli zaujímal, bol Zayn. Od radosti som sa mu hodila do náručia a on ma celú vybozkával.
,,Tak ako sa ti páčil tvoj vianočný darček, ktorý som ti sľúbila už v októbri ?“
,,Bola si úžasná.“ Povedal Zayn a daroval mi ďalší bozk, no pre zmenu na nos.
,,Ďakujem.“ A opäť som ho silno objala. Za ním sa už vytvoril rad ľudí, ktorí vyzerali, že majú niečo na srdci. Najprv to bola Cat, ktorá pišťala ako brzdy na vlaku. Za ňou nasledoval Harry, Danny, Liam a Louis, ktorý mi rozstrapatil vlasy jednoduchým gestom. Asi mal pocit, že som Harry a že mi to nebude vadiť. Veď predsa vieme ako si náš Harry robí ten svoj neodolateľný účes. Tak prišla El, ktorá mi ochotne pomohla opäť sa stať človekom. A potom prišiel Niall, ktorý ma držal vo svojom náručí ako misku chipsov. A za ním opäť nestál nikto iný ako Zayn. Zdvihol ma až nad zem a až na moje naliehanie ma položil.
,,Milujem ťa.“ Šibalsky sa usmial a dal mi sladký, dlhý bozk.
,,Aj ja teba.“ Úsmev mi z tváre nezmizol až kým som skoro nedostala infarkt, keď sa za mojim chrbtom objavil Paul a povedal moje meno. Pomaly som sa odvrátila od Zayna a nahodila som nevinný úsmev.
,,Len som ti chcel povedať, že tvoje vystúpenie sa mi veľmi páčilo a malo obrovský úspech. Ty máš jednoducho nádherný hlas. A dnes som sem neprišiel len kôli tomu aby som chlapcom zaželal veselé Vianoce a dal na nich pozor. Určite si už počula o tom, že vďaka takémuto vystúpeniu, aké si tu ty dnes predviedla, sa ľudia stávajú slávnymi. Získajú veľa možností, vďaka ktorým sa z nich môžu stať úspešní ľudia. Keďže vieš, že som manažérom 1D bol by som rád ak y si prijala moju ponuku a začala s nami spolupracovať.“ To, čo Paul povedal mi doslova vyrazilo dych. Vôbec som nevedela, čo mu mám na to povedať.
,,S -s- spolupracovať s vami ?“Ledva som zo seba dostala.
,,Presne. A mohli by sme začať tým, žeby si tuto chlapcov sprevádzala na turné. Bola by si niečo ako ...  špeciálny hosť.“ Na chvíľu prerušil vetu aby našiel tie správne slová.
,,Turné ?!“ Vyvalila som oči ako ťava na vodu.
,,Ako som povedal. Máš dokonalý hlas a preto nie je dôvod aby sme čakali.“ Pokojne mi vysvetlil.
,,Ja -ja neviem čo mám na to povedať.“ Pohľadom som preskúmala tvár každého, koho som mala v tej chvíli v dosahu, až som nakoniec došla k tej Zaynovej.
,,Tak povedz áno.“ Jednoducho povedal pričom mykol plecami. Chvíľu som váhala, no nakoniec som sa rozhodla.
,,Ok. Súhlasím.“ Po chvíľke ticha som povedala. Paul na znak toho, že som sa rozhodla správne, prikývol hlavou a spokojne odkráčal preč. Jednoducho ma tam nechal na pospas osudu pretože ostatní sa na mňa doslova hodili. Až som mala pocit, že sa z toho tešia viac ako ja. Ale to bolo len tým, že som stále bola v šoku.

Stella 

9 komentárov:

  1. Dobre tak po poriadku dobre ??
    Ááááááááááááááá (môj krik,iba pre info ak by si to nevedela identifikovať ;*)
    Potom,jak si to napísala..že MŇAM ♥
    Cat pišťala ako brzdy,toto ma dostalo a aj to,ako jej vyznal lásku,kedy mne niekto tak vyzná lásku ?? Viem,viem ja si na to ešte počkám ;)
    Tak na finish ? Teším sa na Vianoce,ktoré budem (teda dúfam,že budem) tráviť aj vo vašej spoločnosti ;) :* ♥ Love ya ;)
    A ako by som to povedala:"You are legen....wait for it because your part of story is awesome....dary" :* xxx (Môj identifikačný znak-tie "xxx" :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dik tetóóóó :* kým nebude dostupný tvoj vyznávač lásky kľudne ho možem zastúiť :) I ♥ U :* U are AWESOME
      úúúú a Vianoce ? tuším som ti minule vyhliadla darček .... ale pššššt viac už nepoviem ... možno len to, že som ho mala už vtedy pre istotu kúpiť :)

      Odstrániť
    2. Ja nechcem níííííííííč !!!!!! Neopováž sa mi niečo kúpiť :D

      Odstrániť
  2. úplne že úžasné...krásne...geniálne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. boze moj to bolo nadherne :) a ta pesnicka sa k tomu uplne hodila :) paradne si to vymyslela :) sikula , tesiim sa na dalsiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)
      aj mne sa pesnička veľmi páči .... dlho som nemohla žiadnu nájsť a túto som len tak náhodou zbadala ....

      Odstrániť
  4. Úúúúúplne úžasné ....tá pieseň ♥ milujem tú pesničku :) Máš neskutočný talent na písanie ;) Love christmas.....teraz si myslím ,že ked sa ráno zobudím tak vonku bude nasnežené :) Teším sa na dalšiu xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem pekne :) a neboj sa aj snežik príde .... len nikto nevie kedy :P ....
      xoxo

      Odstrániť