pondelok 27. mája 2013

Just Carry On 10.


Za prvé, zdravím :)
Za druhé, chcem vám povedať, že časti budem pridávať v dlhších prestávkach pretože som zistila, že napísať jednu časť mi v poslednej dobe trvá podstatne dlhšiu dobu než niekedy pred tým. Budem sa ich snažiť písať dlhšie takže dúfam, že ma chápete.
Na koniec len asi to, že pevne dúfam, že sa Vám časť bude páčiť a že mi znovu zanecháte odozvu z ktorých sa strááášne teším :) 
Byeee xxxx


“Ste už hotoví ?“ svoju obohranú otázku Louis položil už tisíci ráz, keď som sa pomaly ale isto zošmykovala po zárubni pri dverách až k zemi. Kým si Danielle s Eleanor prehľadali kabelky so všetkým potrebným, ja som si dvakrát vymenila mikinu pretože ma tá predošlá už omrzela. Chalani stihli predebatovať už celé mesto s akciami, na ktorých by sme sa mohli zastaviť. AJ tak som sa nedozvedela, čo vybrali. Harry sa pre istotu už dva hodiny neobjavil. Nie žeby ma to nejako extra znepokojovalo, ale všimla som si, ako sa naňho ostatní už niekoľkokrát vypytovali a telefonovali mu.
“Už by sme sa aj mohli vybrať von z bytu, nie ? Ak sa takýmto tempom budeme posúvať von, o desiatej skončíme akurát tak pred výťahom.“ popohnal ich Zayn.
“Jeden, dva, tri...“ počítal zaradom Louis ako učiteľka v škôlke, keď každému ťapol dlaňou po hlave a mierne posunul dopredu. Nebyť Liama, zachytia ma drevené dvere, na ktorých by sa vynímal jedine tak odtlačok mojej maskary na očiach.
“Osem, sedemdesiattri, štyridsaťšesť...“ bľabotal Niall. Louis sa podráždene nadíval na jeho šiltovku a stiahol mu ju k očiam. Zayn sa potichu zachichotal spolu s Danielle, kým ho Louis nespálil pohľadom a neposunul medzi započítaných členov.
“Nerušte najstaršieho pri tak dôležitej činnosti.“ Danielle na Louisa pozrela pokriveným okom s čiernou linkou obtiahnutou naokolo pri poznámke „najstarší“ a skoro vykašľala predchádzajúcu celozrnnú tyčinku, ktorú zhltla ako dúšok čaju. A teraz, kto tu je ako miešačka ?
Spoločne sme sa zviezli do haly, odkiaľ sme sa vybrali k autám. Ženské pokolenie našej malej výpravy ešte stále nebolo oboznámené s nasledujúcim programom, o ktorý sa to mužské pokolenie malo postarať. Louis nás znovu porozdeľoval ako veliteľ tohto oddielu a sánka mi začala ku kolenám padať až vtedy, keď sme autami spomaľovali pri kolotočoch. Tak týmto si ma nezískali. Šikovne sme povyskakovali von a ostatní sa nevedeli dočkať, kedy sa vrútia na prvý kolotoč. Všade okolo sa rozliehal detský krik, veselí ľudia v našom veku si užívali zábavu a jedine ja som sa cítila ako nevydarený experiment, ktorý nejaký vedec nevedel kam zaradiť, tak ho nechal len tak prežívať. Každý sa radoval, pišťal a tešil, jedine ja som gúľala očami a s poskladaným obočím sledovala tie výšky, do ktorých sa dostávali ľudia pripútaní k sedadlám. Okolo vládla krásna atmosféra. Plno svetiel, dobrá nálada a tma ktorá sa začínala predierať na oblohu a ktorá by skryla moju nie veľmi nadšenú náladu.
“To je úžasné, konečne niečo pre mňa. Kolotoče sa proste nedajú nemilovať.“ Nadšene mi Dan zašvitorila do ucha a kŕčovito zovierala moje predlaktie vo svojich dlaniach. Nebiť Nialla, už dávno stojím pri nich s provizórnou sadrou na ruke. Na jej pripomienku o kolotočoch som len predstieravo zaplesala a zakvičala si spolu s ňou. No nedoprajte jej radosť, keď jej oči pripomínali dva tancujúce fakle, ktoré spaľovali môj žalúdok a spomienky na detské časy s kolotočmi na popol.
“Beth, koľko jázd chceš ?“ Liam sa zvrtol na päte a obrátil sa ku mne, keď stál pri kase.
„Ani jednu, vďaka.“ Pousmiala som sa. Moja odpoveď znamenala koniec!
„Ako to, že ty nejdeš na kolotoč ? Zbláznila si sa ?“ roztrešťal sa Louis spolu s El, ktorá horko ťažko za sebou ťahala nohy a pribehla ku mne.
„Snažím sa zachovať si dobrú povesť a nevracať na verejnosti. Darí sa mi to, tak mi to, prosím vás, nepokazte.“
„Ja ťa presvedčím ....Chceš dlhšiu verziu, alebo tú kratšiu ?“ nadvihnuté obočie u Louisa naznačovalo len jednu vec. Nezmyselné a nepochopiteľné teórie s nevyspytateľným zvratom v strede a absolútne nezachytenou pointou na konci!
„Ktorú chceš, ja nepristúpim ani na jednu.“ Vycerila som zuby a zotrvávala v pozícii „vešiak“, do ktorej ma posadila jeho priateľka spolu s ostatnými. To, že si ku mne všetci poskladali topánky, kabelky a ostatné príslušenstvo som brala ako dôveru, no z časti som si pripadala ako skriňa, ktorú vlastník prepožičal svojim priateľom. Zvlášť divné boli tie pohľady, keď sa okolo vás váľa šesť párov topánok,  tri kabelky zavesené na pleci a jedna šiltovka neidentifikovateľnej značky zaparkovaná na hlave. Akoby si tie topánky nemohli nechať na nohách.
„Drahá Beth, nedávne štatistiky dokazujú, že ľudia už od nie tak pradávnych čias radi trávili svoj čas v prítomností ľudí, ktorých kočovný život a rôzne prostredie veľmi...“
“Louis, mlč a padaj na kolotoč!“ prerušila som jeho monológ z dvoch dôvodov. Prvý bol ten, že chalani, Dan a El naňho netrpezlivo čakali v rade a dupkali z jednej nohy na druhú od nedočkavosti. Druhý bol ten, že po slove „veľmi“ mu zostávali už asi iba tri slová a po nich by sa zasekol bez akejkoľvek šance na ďalšie argumenty. Zastavila som strápnenie jeho mozgových pochodov a urýchlila adrenalín vlievajúci sa do ich tiel.
Kým si moja spoločnosť vyziapávala hlasivky na stroji skazy ich sebakontroly žalúdkov, ja som spokojne sedela v tráve vedľa stánku s pukacami. Niekoľko ľudí sa predo mnou zastavilo, poprezeralo si ma a odišlo. Nevšímala som si ich a naďalej prezváňala Mattovi.
“Klesli sme až na samé dno spoločnosti, Beth.“ arogantný hlas a uštipačným tónom by som spoznala aj na kilometre ďaleko. Presne som vedela, na čo naráža. Asi ťažko by ste našli nejaké dievča ako ja sedieť s niekoľkými značkovými kusmi oblečenia len tak na zemi. Hlavu som nechala sklonenú, aj tak som nedúfala, že odíde a nechá ma na pokoji.
“Tým, že si nenadvihla hlavu nič nevyvraciaš. Ja ťa z chládku aj tak nedostanem.“  Čupol si ku mne. Jeho hnedé semišové topánky so zipsom som mala chuť nejako potiahnúť aby sa šmykol. Po tom, čo som nadvihla oči sa mi naskytol pohľad na tvar, ktorú obaľovali jemné kučery. Jamky sa mu čoraz viac rysovali v lícach a na tvár sa mu vrátil nenásytne škodoradostný úsmev, ktorý sa mu pred niekoľkými hodinami zbalil a utiekol do hája spolu s narážkami a nápadmi uraziť ma.
“Koľko si toho musel vypiť, drahý, aby si sa zmohol na tento monológ ?“ zvlnila som pery do úsmevu, ktorý ho vždy tak nádherne vytáča a mne prináša potešenie z jeho nevinného hnevu.
“Tvoje zvyky ti prenechám, ja mám vlastné.“ Nevinne zamával mihalnicami, keď si nohy prekrížil pred seba a posadil sa oproti mne. Neznášam, keď vedieme rozhovor ako dvaja diplomati, ktorí sa v súkromí nenávidia na smrť a na verejnosti sa správajú ako najlepší kamaráti. My dvaja aspoň našu nenávisť skrývať nemusíme. Nedalo mi nezachytiť pohľad dievčaťa v mojom veku v stánku vedľa nás, ako nechalo utiecť svoje oči k Harrymu. Všimla som si aj to, že ju videl, no svoju sústredenosť venoval mne a o ňu nezavadil ani jedným zo svojich zmyslov.
“Ja som nešla na kolotoč, aby som nevracala na verejnosti a ten hore predo mňa posadí rovno teba.“ Zvesila som hlavu na bok a vopchala si telefón znovu nazad do vrecka na nohaviciach.
“Vždy nedostaneš to čo chceš. O tom som sa presvedčil už aj dnes, na vlastnej koži. Dole na parkovisku, keď som sa vrátil domov a keď si sedela v aute toho chalana.“ Svoj tmavý pohľad uprel na mňa. Mala som divný pocit, že mi niečo naznačuje. Nemám rada keď hovorí v hádankách.
“Nemám pravdu ? Nezašli ste si na nejaké opustené miesto, kde ste boli len sami dvaja ?“ prilial olej do ohňa a zarýval do citlivého miesta, ktoré som mala už pred tým nejako zabarikádovať a opevniť. Ani sa nepokúšal svoje vyzvedanie nejako zakryť, pálil rovno do terča bez akýchkoľvek okolkov a hanbi za to, že by sa mi nemuselo páčiť odpovedať mu.
“Čo tak si strážiť svoju priateľku ? Zdá sa, že nemá problémy len s tebou ale aj s niekým iným, kto sa nachádza v tvojej tesnej blízkosti, Harry. Daj si na to pozor.“ Pousmiala som sa a opakovala to isté, čo robil on. Neskrýval svoj, na prvý pohľad, ľahostajný no na druhej strane zámerne nebojácny úškrn, ktorý mi mal dať zrejme najavo, že sa nebojí pýtať sa priamo na to, čo chcel vedieť alebo zistiť.
“O ňu sa ti neboj moja pekná, tá je už dávno za vodou a za všetkým, čo sa v poslednej dobe udialo.“
“Mám to chápať tak, že ju osvietilo a dala ti kopačky ?“ snažila som sa ukončiť našu diskusiu keď som uvidela Liama sa jemne motať smerom z brány od kabín.
“Na takéto detaily si príliš malá, nechaj ma riešiť si svoje problémy samého. Ale v tejto debate budeme pokračovať už čoskoro, nestrachuj sa.“ Uistil ma. Nečakala som, že mi ponúkne svoju ruku aby mi pomohol vstať. Pohŕdla som ňou, postavila som sa sama a jeho to iba pobavilo, pretože som začula a videla jeho smiech keď sa mu zatriasli kučery. Zips na mikine si vytiahol vyššie a na hlavu si nasadil kapucňu. Ruky zložil do vreciek a sem tam sa na mňa pozrel. Síce som nebola k nemu otočená, ale videla som to.
“Kedy si sem prišiel ? Vôbec som ťa nevidel.“ Zvolal Louis krokom spoločensky dobre naladenej osoby vracajúcej sa z oslavy narodenia prvorodeného syna.
“Ja sa vôbec čudujem, že ty niečo vidíš, Louis.“ Odpovedal mu s posmechom v hlase. Ani ja som nedokázala skryť to pobavenie, keď sa všetci motali z jednej strany na druhú.
“Ja si idem dať cukrovú vatu.“ Prehlásil Niall.
“A nebude ti zle ?“ opýtala som sa.
“Mňa sa boja aj baktérie, nie to nejaká vata.“ Hrdo skonštatoval. Rozutekala som sa za ním, nedokázala som ďalej nečinne postávať pri Harrym a sledovať, ako sa potmehúsky usmieva a debatuje s každým naokolo bez akéhokoľvek poznačenia z toho, že sa pohádal s priateľkou.
“Hej, my už ideme k strelnici. Príďte za nami.“ Zakričal nám Louis. Na znak súhlasu som mávla rukou a obďaleč čakala Nialla s jeho cukrovou vatou v ruke, kým sa on odfotil s jedným dievčatkom a tým pár ďalším dal autogram. Potajomky som si z nej brala malé chumáčiky až kým ma nezazrel s plnými ústami ako si olizujem lepkavé prsty.
“Môžeš mi niečo vysvetliť ?“ načal skromnú debatu obkľukou. Bol taký zlatý. Špinavý okolo celých úst, so šiltovkou na hlave a úsmevom roztomilejším než malo malé dieťa.
“Tak skús.“ Mykla som plecom.
“Máš niečo proti Harrymu ?“ tvár obrátil k mojej a celé moje ja skamenelo. Ruky som stále pevne zovierala vo vreckách mikiny a v bruchu sa mi začalo mierne tsunami.
“Odkedy som sem prišla mal niečo on proti mne. Neverím, že ho vytočilo len to, keď ma Louis nechal spať uňho v izbe. Keby sa nesprával tak arogantne a povýšenecky, nedialo by sa nič.“ Stručne som blondiakovi vysvetlila svoju úvahu.
“To nie je tým. V tom je niečo iné. Pretože dobre viem, že ani on sa k tebe tak nespráva len kvôli tej izbe a posteli.“ Šibalsky nadvihol jeden kútik pier a do úst si vopchal Ďalší chumáč ružovej vaty. Svoj pohľadom som sústredene upierala naňho, niečo mi nesedelo.
“Niall, že ty vieš niečo čo ja neviem a nejako sa mi niečo snažíš naznačiť. Že je to tak ?“
“Neviem o čom to hovoríš.“ Pregúľal očami.
“No ták, vyklop to, Horan. Povedz mi to.“ Poskakovala som okolo neho. Nezaberalo nič, keď sa ten Ír raz zatne, nevypáčim to z neho.
“Fletcherová, nič ti nepoviem. Zavri ústa a jedz.“ Zastavil predo mnou a posunul mi pred nos napoly zjedenú paličku s vatou. Pohľadom som prešla jednu stranu môjho zreteľného poľa, neskôr druhú a jediné čo sa mi podarilo zachytiť bol Harry, ktorý ma pozoroval. Čo to má dopekla znamenať ? Som tu jediné dievča alebo mám na zadku prilepené žuvačky ? Nejaký fľak na nohaviciach alebo rozviazané šnúrky na topánkach ? Nechcem aby sa na mňa takto pozeral ! Jeho tmavý pohľad ma znervózňoval a znepokojoval. Chvela som sa. Pre upokojenie svojich zmyslov som mu vyplazila jazyk. Keď si uvedomil, že som si ho všimla a prejavila mu svoje gesto, lahodne sa uškrnul a začal niečo hovoriť Louisovi.
“Koncentruj sa Payne, zvládneš to.“ Zayn nabudzoval Liama ako pred zápasom. Lenže jediné načo sa chystal bolo to, že Danielle vystrelí niečo zo strelnice. Pojedajúc ružovú lepkavú hmotu som sa presunula k dievčatám a zvedavo očakávala, ktorá vec schytá Liamov výstrel.
“Nemôžem sa na to pozerať.“ Skríkla Eleanor a zakryla si oči dlaňami. Nechápala som, prečo to urobila. Doplo mi to až vtedy, keď som uvidela Tomlinsona rozháňať sa na všetky strany s tou pištoľou, ktorú dostal od chlapca zo strelnice. Každý sa uhýbal v tom smere, kde sa on momentálne rozohnal. Zrejme znázorňoval Terminátora. Zayn mu to žral, Harry sa sústredene pozeral na plyšákov poukladaných na poličkách. Niall pre zmenu debatoval s chlapcom z obsluhy a Liam hrdinsky predýchaval svoj hrdinský výkon, za ktorý si Danielle vyslúžila sloníka s dierou v uchu od toho, keď ho Liam trafil. Veselo sa mu hodila okolo krku a zakopala nohami. O môj zovňajšok sa zaujato zaujímala El, keď ma navlhčenou utierkou utierala okolo celých úst a hodnotila, že všetká ta lepiaca vata je z mojej tváre preč.
“A znovu krásna.“ Skonštatovala a prstami prešla a upravila niekoľko prameňov vlasov, ktoré mi padali okolo tváre.
"Vďaka" usmiala som sa a znovu si rozstrapatila vlasy, ktoré mi tak precízne upravila. S naštvaným výrazom nadvihla obočie a odbehla k Louisovi, ktorí konečne zo svojich rúk pustil tú zbraň a podal ju Harrymu. Prešla som k skupinke ľudí s ktorej som sem prišla a začlenila sa do situácie. Ako vždy sa hádali o tom, na ktorí kolotoč ísť skôr. ja som takéto problémy neriešila. Riešila som to, ako sa ovládnuť a nevyštartovať po Harrym. Mohla by som viesť kurzy o sebakontrole. 

18 komentárov:

  1. ááá :) dokonalé :) ja si na časť počkám aj rok ked bude treba .. D: čo dufam že nebude.. :D ale inak je to dokonaléééé :33 ja som neskutočne rada že som tento blog našla :) užasné:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Ináč, ak sa môžem opýtať, ako si našla môj blog ? :) xx

      Odstrániť
  2. darling, poviem ti, tvoja poviedka je jediná znesiteľná, ktorú som pevne rozhodnutá čítať:)
    som inak na strane Beth, ani ja nie som príliš veľkým nadšencom kolotočov:) a, to napätie medzi ňou a Harrym, asdfghjkl! nepredýcham to:D normálne zimomriavky mám:)
    píšeš proste tak, že to osloví všetkých a ja to úplne žeriem:) krása:)xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh, honey...kompliment strašne krásny :) Som rada, že sa ti to páči xxxxx

      Odstrániť
  3. Jóha! Tak dlho som čakala na túto časť a konečne som sa dočkala. ^.^Bojím sa čo si o tom celom myslieť ( teda okrem toho že je to skvelé, ako vždy). Neviem čo od toho všetkého čakať. Tak už len zrejme čakať ako sa to vyvinie, čo vymyslíš. A inak strašne sa mi páči tvoj spôsob písania. Úplne ho žeriem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, teší ma, že sa ti páči môj štýl písania, ani si veľmi nemyslím, že sa niečim líši ale bola by som rada, ak by si mi povedala v čom je iný. Ináč, veľmi pekne ďakujem :) Môžem sa opýtať, ako sa voláš ? Alebo aspoň prezývku ? Xxx

      Odstrániť
    2. No napríklad sa mi strašne páčia tie tvoje prirovnania,to ako opisuješ dej. Hlavne teda toto. ty tvrdíš že sa moc nelíši, ale podľa mňa je iný a mne osobne sa páči viac ako pri iných poviedkach čo som čítala na iných blogoch. Prečítala som už pomerne dosť poviedok a k tým od teba sa neskutočne rada vraciam. (: A Volám sa Domča. (:

      Odstrániť
    3. Tak veľmi pekne ďakujem ak sa ti môj štýl zdá iný a páči sa ti. A ďakujem aj za to, že toto čítaš. Domčá, aké cute meno :) xxx

      Odstrániť
  4. Totálne perfektné, milujem to napätie a drámu medzi Stylesom a Beth!! :3 yaay, ako by som išla na kolotoče :3 ja som milovník zábavných parkov :D celé je to dokonalé, nemôžem sa dočkať ďalšej časti :)) milujem tvoj štýl písania ^_^

    OdpovedaťOdstrániť
  5. sice komentuju trošičku dýl ale nebyl čas >_< ... s Beth mám stejný vztah ke kolotočům ... nejlepší na pouti jsou autíčka!! :33 ....no a jestli to chápu dobře tak se Harold rozešel s tou Marrisou takže (y) !! :)) ..a ted se dají do kupy (Bath a Styles)..ale to taky chvilku potrvá viď?! :D ... nevadí ;).. už se nemůžu dočkat pokračování!! :))..je to božská část :33 ^_^ ... -V-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to nevadí, hlavné je, že komentuješ :) No, ešte to bude dooosť komplikované, takže si na to počkáte :) A samozrejme, ďakujem ;) xx

      Odstrániť
  6. taaaaakže :) konečne som sa k tomu komentovaniu dostala :D no čo ti poviem..... no proste SUPER :) ja neviem ako inak by som mala svoe pocity vjadriť :D zase tie tvoje prirovnania, ktoré boli ako vždy trefné a rozosmiali ma :) alebo to Louisovo počítanie :D vrátilo ma to späť do detských čias, do škôlky :) jooooj akoby som sa vrátila a moja najväčšia starosť by bola, že niekto mi zobral bábiku :( a teraz ide tá horšia časť... ty čo to tam zase robíš za bordel????? :D čo zas ten Harry myslí, tým čo Beth vravel...jááááj dorazila by somm ťa !!! zase tie tvoje obľúbené situácie, kedy len ty vieš čo sa stane a ja som napnutá ako strunka, lebo som zvedavá čo to bude :D a nič iné nerobím len o tom rozmýšlam ! dievča mysli na mňa, ja sa teraz musím sútrediť na prijímačky.. ja ešte nemám voľno !:( toto mi nerob tieto situácie tam :) ako aj keď sa mi to tam dosť páči a som zvedavá ako to bude pokračovať a nemôžem sa tým pádom dočkať novej časti, ktorá bude dúfam skoro :) nech môžem prestať dúmať o tom čo sa stane , ale nech si to už prečítam :)
    PS: tááááákže ako vždy tešííím sa mocenky moc na ďaľšiu časť :) som zvedavá čo tam vymyslíš a čím ma ešte viac dopletieš a ja ťa potom budem môcť zabiť :D a ako som ti už tiež písala veľmi sa mi páčila táto časť- to napätie tam :) (teda neviem, či tam je,a le ja som ho cítila :D) joooojda so bye darling and see you soon & love you <3 :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prepáč, ja ť vážne nechcem rozptyľovať mojimi výmyslami :)Ale keď mi nedá nehodiť to sem,ale neboj sa! Nová časť bude asi až ta ďalší týždeň takže sa len pekne drv :) No a ty vieš, že ja rada tajím a nepriamo opisujem veci, ktoré sa potom budú zdať úplne zreteľné :) A vieš čo ? Bolo by úplne super, keby si mi napísala nejakú svoju teóriu o tom čo si myslí, že sa stane. Možno z toho niečo vyťažím :) Luv ya too xxxx

      Odstrániť
  7. :D:D:D:D:D:D:D
    Ten Louis.. mne sa neuveriteľne páči, ako ho v tejto poviedke opisuješ... strašne vtipne a rozkošne.. úplná pecka! :D
    A ten Nouis na začiatku, júúj..aké milé :D:3
    Ten rozhovor s Niallom.. trocha si ma zmiatla.. Harry sa do Beth určite zamiloval!! :D alebo sa zamiluje.. :D a keď išiel teraz strieľať, tak toho plyšáka, ktorého vyhrá dá Beth,že,že? :D:D psie oči robím, to by bolo totálne romantické :33 :D nie, ja som fakt zvedavá, že čo viac za tým bude, že Harry je na Beth taký aký je.. :D
    konečne tota krava, ktorá chodila s Harrym zmizla..och, chlapče, dostal si rozum, aleluja..a teraz pozvi Beth na rande :D:D
    Fúha, som zvedavá aj na ten výsluch od Harryho o Mattovi.. to bude ešte zaujímavé.. :D
    noo ja neviem čo ti povedať... je to neskutočne totálne zabitoperfektne dokonalé! a rýchlo si prosím ďalšiu časť :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééé moja zlatý Juls sa ozvala :) Louis, to je osoba na ktorej sa môžem tak vybúriť, že koniec. Ale musím dbať na hranice :) Nejaká si si istá, že Marissa zmizla. Don´t be so sure, honey! A v poslednom rade, samozrejme ďakujem ;) xxx

      Odstrániť
  8. Komentujem trošičku neskôr -_-
    Neviem, neviem, čo napísať. Ale vôbec.
    Krásne.Veselé.Zaujímavé.Úchvatné.
    A napadáá ma ešte veeeeeeľmi veľa slov, len to by som sa asi stále opakovala :D
    Strašne to tu ľúúbim ♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť