pondelok 5. augusta 2013

Here again :)

Pozdravujem :)
Viem, neozvala som sa dva týždne ale nebolo to celé na mne.
Priznám sa, že som celý čas bola v nemocnici. Necítim sa na to aby som tu vypisovala všetko čo sa udialo takže len tak v skratke. Je mi podstatne lepšie, konečne som sa vrátila domov a musím "oddychovať" Na PC budem tráviť minimum času takže Vás chcem poprosiť o trpezlivosť pretože neviem, kedy sa tu objaví nová časť. Nápadov mám dosť len to bude chvíľku trvať. Takže dúfam, že to zvládnete ale určite sem pribudne aspoň niečo maličké ako jednodielka alebo niečo také :) Na krásne komentáre určite odpíšem, len teraz musím nasadiť klobúk na hlavu a tajne sa vypariť z domu pretože nemôžem byť na slnku. Držte prsty :D
 Prajem pekné prázdniny ;) ♥ xxx

3 komentáre:

  1. Dúfam že budeš čo najskôr v poriadku. O blog sa nestaraj mi to prežijeme. Prvoradé je tvoje zdravie. To máš v živote len jedno.
    Tvoja verná čitateľka *Di*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neznášam z duše nemocnice! V tomto roku som v nej už stihla byť štyrikrát! Nepreháňam -_-
    Ty sa hlavne úplne vylieč,aby si neskončila opäť v tom pozemskom pekle :D my počkáme, zdravie je prednejšie! :)) Aj tebe pekné prázdniny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Guess who's back, back again
    Peťa's back, tell a friend
    :D :D :D :D
    sorry nemohla som si to odpustiť :)

    OdpovedaťOdstrániť