piatok 16. augusta 2013

Too Lazy

Som lenivá. Až príliš lenivá na to, aby som sa zmohla na jednodielku. A až príliš lenivá na to, aby som čo i len načala novú časť. Pri tom som doma, behám po poschodí a prízemí ako splašená sliepka a mama po mne kričí, nech sa konečne ukľudním. Ironické, že ? Ak by ste mali nejakú peknú predstavu o jednodielke, kľudne mi povedzte. Možno si to vezmem k srdcu :)

A keď si toto prečítate a prejdete až k priestoru pod článkom, ktorý obyčajne zahŕňa ďalší biely priestor v ktorom ľudia vyjadrujú svoje názory, môžte tam niečo zanechať. Chcem vedieť ako sa máte, ako trávite tieto pekné dni a ako sa vyrovnávate s tou dramatickou informáciou, že je o chvíľu škola. Môžte mi sem napísať, že máte nové topánky ak sa s tým nemáte komu zdôveriť alebo pochváliť. Môžte mi napísať, že ste okradli susedovi krík s černicami, alebo že Vás bolí brucho pretože ste sa prejedli sladkostí ako niektorí iný. (Povedzme, že ja v oboch prípadoch :D) 
Možno to je mimo debatu, ale aj vy sa tak tešíte na jeseň ? Na to, že budete chodiť vo svetroch, plášťoch a šáloch ? Ja to milujem :)
Alebo hocičo iné, ja sa len a len poteším :) Môžte mi niečo napísať aj do e-mailu :)
Takže si prosím informááácie! Ľúúúúúúbim :) ♥ xxxxx

(taká divná pesnička ktorá ma poslednou dobou chytila)
Ak sú na Vás niektoré písmenká príliš malé, kliknite si na ne a potom sa Vám to zväčší.

Ešte na koniec, ak máte tumblr alebo we♥it, kľudne ma folloľnite. Fllownem späť :)

http://someoneorotherp261.tumblr.com/


http://weheartit.com/White_Spark

14 komentárov:

  1. Černice susedovi nekradnem a ani topánky nemám nové ale to nevadí.So školou sa vyrovnávam dosť ťažko, kedže ma čaká internát. Dnes sa chystám drasticky zmeniť svoj účes a to z mojich terajších vlasov takmer po pás na úplne kratučké najviac 5 centimetrov dlhé. Zmena je život a vlasy mi ešte párkrát narastú. :-) O časť sa nestaraj, príde v pravý čas. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Néééé nemožeš tak krásne vlásky ostrihať!! Ja mám tiež vlasy po pás a môj otec by ma asi rozdrapil keby som si ich nechala ostrihať. Ale to máš pravdu, že narastú a ak to v tebe spôsobí lepší pocit, tak to hádam bude najlepšie :) xxx

      Odstrániť
  2. weeell, po podrobnom preskúmaní tvojho tumblr (don't judge me!:D) som usúdila, že máš asi rada Teen Wolf, Supernatural a veeeľa Harryho/Marcela Stylesa:D a ešte hipster photos, no ale v každom prípade ma čoraz viac presviedčaš, že sme stratené dvojičky:D najviac si to vystihla tou jeseňou, straaašne sa teším na nosenie obrovských šálov a čapíc a čižiem a tie listy a vône:)
    škola ma nejako príliš netrápi, aj keď nemôžem uveriť, že už budem druháčka, stresy prídu až neskôr:)
    držím teda palce pri písaní, a teším sa na nejaký výtvor od teba:))♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I´m not judging you! :D Veď to sa neľúbiť Supernatural a Teen Wolf :D Proste to nejde. Júúú konečne niekto pochopil moje nadšenie pre jeseň. Ďakujem krásne ♥ Miss you sis! :D xx

      Odstrániť
  3. NO.... To kradnutie černíc musím nahradiť kradnutím hrušiek s ktrorým som skončila hneď po tom ako na mňa začala kryčať jedna tetka ... Take jej keci že bla bla bla... Nepočúvala som ju ale radšej som začala utekať preč :DD Musím súhlasiť s tvojim nadšením pre jeseň ♥ Moje najoblubenejšie obdobie. Nosenie kabátov ♥ dlhých šálov a to ma prívádza k tomu že máám jeden užasní šál ktorý je proste naj. Mám ho už paru rokov a ne a ne dať ho preč:) proste celá ja Ale no keď je ešte taký huňatý a... MIlujem ešte ked prší a ja môžem vitiahnť môj svietiacki dáždnik ktorý proste z davu vičnieva :) a nazuť si bordové gumaki na nohy. Supernatural bože ved ja ten serial zbožnujem :) Zbožnujem Deana :D Ale proste toto leto je trocha akčné ale zato aj nudné.
    ZUZKA :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo, aj ja úplne uznávam Deana ♥ Ale väčšinou pretáčam, pretože všetky tie veci čo hľadajú ma desia...-_- Ja hrušky nemusím, radšej jablká na konci sadu :D A jeseň si nádherne opísala. Strašne sa teším keď pôjdem zo školy a to lístie popadaní na chodníku sa bude všade rozletovať a ja obtočená v šály ♥ Ešte k tomu slniečko, alebo aj dážď...hmmm a aký máš dáždnik ? Taký pekný žltý ? Alebo červený ? :) xxxx

      Odstrániť
  4. No niekedy si aj ja pretačam tie scény :D :D Dážnik :) NO Taký pekný a žltý :) Ako stvorený do dažd a ty máš nejaký dáždnik ? A ešte jedna malá otázočka Bože neže to viznie divne ale Kolko rokov máš :D ?


    ZUZKA:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo, ja nemám teraz momentálne žiadny pretože sa z neho stal Transformer :D Ale vyhliadla som si taký pekný krémový s hnedými bodkami a takou fodričkou na krajoch :) No, 15 mám :D Ak sa chceš ešte niečo povypytovať tak mi napíš e-mail a môžme pokecať viac :) Je hore napísaný na kraji :) xx

      Odstrániť
    2. Transformer :D :D O a OK napišem tí :) Ale nediv a keď ti napiše velmi ale velmi divne meno lebo historía toho ako som hľadala ho vyberala je velmi no taká no proste iná :) Ale nesmej sa :) A ešte k tomu dáždniku musel bzť nazaj pekný aj keď ja si ho asi inak predstavujem ale no :)

      ZUZKA :)

      Odstrániť
    3. Hej Transformer, ešte nebol dáždnik, ktorý by sa tomu menu nepoddal :D DObre dobre, so zvláštnosťou som vo svojom živote obzvlášť oboznámená. Veď žijem sama so sebou :D xxx

      Odstrániť
    4. :) Téma tohto dňa je, a to sa podržte Dáždnik.:D
      MUsím povedať že aj moje sa dáždniki nazývam transformermi aj keď zaplňaju skoro polovicu skrine ale malej :) No asi ja jediná z našej rodinky mám použitelný dáždnik :D

      ZUZKA :)

      Odstrániť
  5. Kokos Karle!!! Tvoj hudobný štýl ma zabíja! Ale inak sa mám fajn. Za posledné dni si mi veľmi dvihla náladu stačilo na to skypovanie s tebou :) Teraz som žena v domácnosti na plný úväzok včera som prala pól dňa, dnes som pól dňa upratovala a potom varila. Začínam sa cítiť ako moja mama pred desiatimi rokmi! Help me!! :D v V každom prípade sa už nesmierne "teším" na zaváranie uhoriek! Čaká ma len 25kíl tejto vodnatej zeleniny! Tútú správu som obdržala hneď po tom, čo tak ako aj včera, tá nechutne zelená krava vošla do nášho dvora a tesne prd tým než po mne brat hodil mäso. Chýba ma mi môj normálny život a nejaká tá kreatívna činnosť lebo vo vešaní ponožiek na nášho octopusa sa veľmi nevyžívam. A tak isto sa veľmi teším na jeseň! Teraz je všetko tak veľmi zelené... poznáš môj názor na zelenú... ešte aj tie uhorky sú zelené... mamka moja! Túžim vyskočiť z okna. Prízemie mi bude stačiť. Ak by som však pri páde z 1,5 metra utrpela nejaké zranenie napíš na môj blog oznam, že nová poviedka sa presúva na nikdy! Nemôžem sa k nej dokopať a to som sa tešila :/ Idem načerpať vitamín H na We♥ bo me urve!!!
    S láskou JA bye :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Proč jsem Karle ? :D Úprimne s tebou súcitím, chápem tvoje znechutenie a prijímam akékoľvek pozvania k pomoci :) Nechápem, prečo po tebe brat hádzal mäso, asi sa mu mierne zahmlilo (VIAC, keď včera u suseda rozmlátil stoličku :D) a naše spoločné nadšenie pre jeseň ma teší. Budeme nosiť šály, bundy a čiapky. Júúú :D Oukej skáč ale z kuchyne, fáááájn ? Nie som si celkom istá, či heslo ktoré mám v pamäti spĺňa požiadavky pre tvoje terajšie heslo :D Dobre, iť čerpať a potom ťa ja načerpem s absurdnosťami ktoré ti budem tlačiť večer do hlavy :) S lóóóve Karel ♥ xxx

      Odstrániť
    2. LEBO! vážne si si pri mne ešte nezvykla :D Dá sa podľa teba sfetovať z kuchynského octu? Lebo vážne uvažujem nad tým, že sa pustím do prípravy nakladačov a ostatné nechám na otca vyvalená pod policov v špajzi... :D
      Vzhľadom na to, že minule hádzal na sestru tlačenku si myslím, že som obstála celkom dobre :D. Nie žeby mal nejakú poruchu... to mäso mi hodil v plastovom obale, aby som ho odložila. Je síce pravda, že mi ho hodil cez polovicu kuchyne a vyletel na mňa spoza rohu, no nebudem tu teraz rozoberať jeho mentálne rozpoloženie, aj keď tá tlačenka pred pár dňami svedčila o niečom inom... Fajn... teraz asi nezaspím! čo keď ma bude chcieť v spánku udusiť kuracou pečienkou alebo niečim podobným???
      Hele Karle kdyby neco... tak ti volám... když se dovolám. :D

      Odstrániť