streda 20. marca 2013

Rozhodla som sa !

Po tomto príspevku ma možno zbombardujete alebo niečo horšie ale proste nie...



Po dlhšom uvažovaní som sa rozhodla, že....
poviedku All for you pozastavujem. 

Dôvod ?

Na začiatku, ako som to začala písať, som mala všetko dokonalo premyslené. Šťastné zaľúbený pár a všetko okolo toho. Sem tam hádka a tak ďalej... Lenže mňa už nebaví to klišé "Žili spolu šťastne až do smrti." Viem, hovoríte si, že by som to mohla jednoducho zmeniť a písať ďalej. Áno, skúšala som. Mala som už asi tri viarianty ako to zakončiť, lenže vždy som sa niekde sekla. Aj keď som dostala rady, prišli aj nápady z mojej hlavy no už to nebolo ono. Možno by som to aj dokázala napísať lenže ja to nechcem mať len tak odfláknuté, leda žeby bolo. Mrzí ma to pretože sa mi písala skvelo ale niečo sa zlomilo a mne táto poviedka začala pripomínať predchádzajúcu. Takže ak dostanem nejaké nápady, alebo si budem chcieť oddýchnuť od ďalších poviedok, dopíšem to. Budem zhromažďovať ďalšie nápady a ešte sa uvidí. Dúfam, že ma chápete...

Čo sa týka budúcnosti blogu, nekončím. Mám naplánované ďalšie dve poviedky a teraz sa ešte rozhodnúť, ktorú budem písať. Prvú časť pridám zrejme behom tohto týždňa, ako budem stíhať.

Teraz mám na vás jednu prosbu. Napíšte mi nejaké nápady na jej názov. Veľmi sa poteším, ak mi napíšete nejaké vaše nápady. 

Ešte raz sa vám ospravedlňujem a dúfam, že ďalšiu poviedku budete čítať. 
S prípadnými otázkami sa zastavte na ask.me alebo mail. ↑ :)

Papa :) xx


5 komentárov:

  1. Nieeee, ja nechcem koniec. Bola som strašne zvedavá, ako to s nimi dopadne. Ale je to tvoje rozhodnutie,tak ťa nejdem prehovárať.
    A ešte tá nová poviedka by sa mohla volať "Everyone needs a second chance"

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mrzí ma to ale je to tvoje rozhodnutie a ja ho budem rešpektovať, veľmi sa teším na tvoje ďalšie poviedky a nápady :) a mohla by sa volať "All about us" alebo "Don´t forget to smile" -N

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Peťuška moja krásna, z cela ťa chápem :) verím, že nová poviedka bude taktiež úžasná :) a dúfam, že jedna z tých dvoch, o ktorých si mi vravela čajočka ;-) ILY
    Ježíš, inak to som ja Blue že Dein, len sa mi už nechce rihlasovať, však vieš ako mi to tu seká. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nevadííí :) to sa pretrase ja ti verím :):* aj umelec musí mať pauzu na premýšľanie len tak z ničoho nič sa mu v hlave nápady nezrodia (aj keď v tvojom prípade silno pochybujem :D) tak držím malíčky pre tú ďašiu poviedku a inak len tak pre info jednodielovky ti tiež veľmi idú :) ako by sa mala volať??? čo ja viem, musela by som vedieť o akých okolnostiach budeš písať, aby ten názov sedel :)you know.. it has to be simple but effective :D :D :D takže moc som ti nepomohla :D alebo žeby?? budem teraz sebecká :) Michelle is my life :D sorry nie srandujem , fakt ti neviem poradiť ako som už povedala musela by som aspoň mať poňatia o čom to je :) ale ja ti verím, pretože tebe aj názov hneď cvrnkne do hlavičky :) alebo sa možno skús inšpirovať nejakým názvom pesničky, ktorá sa ti páči alebo teraz počúvaš :)so that´s all darling :* see you soon :) :*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Baby ďakujem za nápady na názvy. Teším sa až niečo použijem júúúj :) O dva dni možno pribudne prvá časť, teda prvé časti. To bude trochu zmena, veď uvidíte. Znovu mi budete s niečim musieť pomôcť :)) xx

    OdpovedaťOdstrániť