piatok 24. augusta 2012

Winter Love ♥-27.časť


Áááá here you are,ladies.
Časť ?? No veď uvidíte pod tímto úvodom,ja si vaše vyjadrenie s radosťou prečítam v kometároch.
Zajtra s babami----> smer jarmok v Bardejove. We party hard !! Tak toto bude. Ak sa pošťastí nejaká schopná fotečka,uvidíte ju tu. :) El,viem že to čítaš a toto čo ti poviem večer,ti asi vyrazí dych. Pekne ČAKAJ :D
54 400 ??????????? WHAT ? TO nemyslíte vážne. Ďakujeme mrkvičky :*
Ešte si idem vyžehliť oblečenie a utekám na autobus lebo ma bude moja drahá mamka znova hrešiť celú cestu,že nesledujem čas. Čo už,venujem sa vám.  Tak sa majte pekne,dnes ma tu už neuvidíte ;) 
Bye :* =)


„Počula si to ?" odtiahol sa a chytil ma za ruku. Pokrútila som hlavou a nastavovala uši ako antény,aby som zachytila aj najmenší náznak hluku.
„Myslím,že niekto klopal. Poď so mnou." stiahol ma z postele a v nočnej košieľke s priateľom iba v pyžamovích nohaviciach som prešla k dverám. Harry nesmelo odchýlil dvere,no mne sánka padla až k členkom z toho údivu.
„Vy ?" vypadlo zo mňa. Vysmiatá Danielle od ucha k uchu držiac Liama popod pazuchu stála pred našími dvermi s kuframi za chrbtom. Vážne ? Oni sa tu trepali takú diaľku ta nami ?
„Čo tu robíte a ako ste sa sem dostali ? Odkiaľ viete,že sme práve v tomto hotely ?" Harry nevedel,ktorú otázku ma položiť prvú tak to z neho išlo ako z vodopádu.
„Tak po poriadku. Sme tu na dovolenke,prišli sme sem autom a Niall." stručne odpovedal Liam s úškrnom väčším než má Julia Roberts. Vyzerali oveľa lepšie po tej ceste,ktorú sme absolvovali my. Im aspoň neskolabovala klimatizácia a nedošiel benzín.
„A boli ste už aj ostatnými,alebo sme prví ?" vypytoval sa Harry,kým som ja s Danielle rozoberala,ako sa mala za tie dni,čo sme sa nevideli. Poznám ju iba mesiac ale skvelé sa s ňou dá porozprávať.
„Už sme boli u všetkých. Vás sme si nechali ako posledných,vždy si najviac prekvapený a ten tvoj výraz je na nezaplatenie." vyškieral sa Liam,keď sedel na kufri a Dan držal kabelku napchatú ani neviem čím,vyzerala dosť preplnené.
„Ahá a idete preč s nami ? Alebo tu ostanete dlhšie ?" štuchol ho lakťom do pleca a zasadol vedľa neho na kufor. Že ich vôbec udržal.
„Ostávame tu celý týždeň takže s vami budeme iba dva dni,že ?" spýtala sa Danielle. Smutne som prikývla ale aj tak som sa potešila,že za nami prišla. Už budeme trojka strelených báb.
„Tak dobre,my ideme do izby a zajtra...to sa ešte uvidí. Dohodneme sa ráno. Dobrú noc." schmatol kufre a ťahal ich za sebou. Dan ostala ešte pri mne,kým Harry vysel na dverách a pomaly ale isto zaspával.
„Miláčik,nechceš sa náhodou vrátiť do našej izby ?" Liam vykukol z izby a zamával na nás.
„Ale ja tu ešte riešim s Cassie zajtrajšie plány." smutným hláskom oznámila.
„Riešiť to môžte aj zajtra,ja chcem svoju priateľku v izbe pri sebe tu a teraz." schmatol ju za ruky a ťahal do izby.
„Nie,nie,nie ešte som jej nepovedala o tích plavkách,ktoré som videla." naťahovala ruku ale po pár sekundách sa rozutekala za Liamom a skočila mu na chrbát.
„Zajtra ti ju vrátim,ale iba na pár hodín. Potom je znovu moja."
„Dobrú a myslím,že Harry..." hodila hlavou.
„Platí,"zakývala som im no o pár sekúnd som sa venovala Harrymu „Harry vstávaj !" buchla som ho lakťom a chudáčik sa skoro zosypal pri dverách. Nejako som mu pomohla doterigať sa do postele a ako po celodennom nosení cementu sme zaspali.

Na druhý deň-poobede okolo štvrtej
„My tam neideme ! Hovorím to tretí a posledný krát." rezignovane som odstúpila od Harryho k mojim ženám. Boli sme rozdelení na dve tábori. Jeden bol za to,že pôjdeme prepadnúť obchody,ďalší boli za prevetranie miestnych pohostinstiev a za pomoc ich kasám. Rovno na strede námestia malého ale pekného mestečka,kde nás obklopovali krásne a pestrofarebné kvety s upravenými záhonmi a ľudia chodiaci v slamených klobúkoch sme sa nevedeli dohodnúť. Ľudia na nás zazerali,z diaľky obchádzali no my sme ich veselo ignorovali.
„Môžme sa už nejako rozhodnúť,prosím ?" Niall si podupkával nohou a nervózne šmatral rukami vo vreckách.
„Urobme kompromis. My ideme po svojom a vy po svojom," navrhol Liam keď Harry ešte doplnil,„Potom,keď skončíte s míňaním financií prídete k nám. A hotovo."
„Takže s nami neidete ?" Louis nadvihol obočie s blaženým výrazom. Jasné,priateľka bude pobehovať po obchodoch a on si môže robiť s ostatnými čo chce. No čo by si chlap mohol ešte priať ?
„Nie." naraz sme odpovedali ako manželky po dvadsiatich rokoch manželstva so založenými rukami.
„Paráda." zatlieskal Harry a už sa ťahali preč.
„Liam,môžeš na nich dať pozor ?" zakričala za ním Eleanor.
„Samozrejme,ja som okrem speváka aj osobný dozor a policajt." zamrmlal a kráčal ďalej.
„Ale veď ty vieš,že ťa aj tak ľúbim Payne." zakričala za ním Danielle a on mávol rukou a išiel svojou cestou.
„Môžme ísť ?" podpychla som a konečne sme sa pohli z miesta. Hneď sme zavítali do najbližšieho obchodíku so sombrerami. Nedalo mi neodfotiť si Dan a El keď ich mali na hlavách. Fotku som samozrejem schytala aj ja. V tomto obchodíku sme nakúpili bižutériu,neskôr som našla ulicu zaplnenú samími obchodmi. Moja osudová chyba. Je pravda,že som vášnivo nakupujúca osôbka,ale na Eleanor nemám. Tá keby mohla,odnesie si domov celý obchod so základmi v zemi aj s predavačkami. Po niekoľkých hodinách lietania po obchodoch sme s plnými rukami začali volať Liamovi. Bol to asi najlepší nápad,ostatní by nám buď nezdvihli alebo aj zdvihli ale s tím neodhadnuteľným množstvom promile v ich krvi by sme dokomolenej reči ich kmeňa ťažko rozumeli. Danielle som požičala svoj telefón,pretože svoj si zabudla v hotely a s Eleanor sme sa posadili na lavičky.
„Čože ? Kde ste ?.....A ako ti mám rozumieť,keď tam je taký krik.....Ale mi nemáme kľúče...Niall,daj telefón Liamovi,hneď ! Lebo ti schovám všetky koláče,ktoré som priniesla....Liam ? No konečne,tak kde ste ?.....Dobre,len sa vrátime. Pá,ľúbim ťa."
„Ale sme sa toho dozvedeli." skonštatovala Eleanor.
„Má pocit,že Niall má už dosť. Máme si odniesť veci do hotela a potom prísť za nimi. Zayn mi kričal do ucha,aby sme doniesli citróny a soľ,vraj im už došli." vrátila mi telefón a radšej som si nechcela predstaviť ostatných.
Neostávalo nám nič iné,len sa vrátiť do hotela,zložiť veci,znovu sa vrátiť do mesta a nájsť štyroch Angličanov z toho troch v podguráženom stave a jedného blonďatého Íra. Podľa Liamovej dosť mizernej navigácie sme sa dostali pred nejakú vraj "reštauráciu" kde bola zábava v plnom prúde.
Vonku aj dnu boli porozkladané stoly s dlhými lavicami,po stĺpoch boli povešané svetielka,všade okolo nás boli kvety. Smiech sa ozýval po celej ulici,spev a tancujúci ľudia nesmeli chýbať. Mariachi hrali o život,tanečnice v dlhých sukniach sa vlnili z jednej strany na druhú a Danielle sa musela iba držať na uzde,aby k nim nevbehla,neukradla si jednu sukňu pre seba a nezačala s nimi hopsať z jednej strany na druhú. V rohu sme našli našich spoločníkov. Pred nimi boli asi tri fľašky alkoholu,Zayn už spal na stole,Niall hypnotizoval pohľadom citróny a potom prečo im vraj došli. Harry a Louis tancovali v mileneckom objatí a neskôr sa od seba odlepili a začali krepčiť po celom parkete. Pukala som od smiechu s Eleanor po boku. Liam schmatol Danielle a hneď ju ťahal na parket. Po pár minútach si ma všimol aj môj milovaný a pribehol ku mne.
„No konečne,nevidel som ťa sto rokov ?" vybozkával ma po celej tváry a ja som cítila všetky pachy alkoholu,ktorí vypil. Na moje počudovanie,vyzeral lepšie než som čakala. Nohy sa mu nepodlamovali a rovnováha taktiež nebola na zahodenie.
„Čo sa stalo Zaynovi ?"
„Ále nííč,len sa stavil s Louisom,že za sebou vypije desať pohárikov. Vypil ich ale potom hneď zaspal. O pár minút bude hore,neboj sa." potľapkal ma po hrbte a ťahal k ostatným tancujúcim. Už som povolila nohy a nechala k sebe prejsť skvelú atmosféru. Mladé dievča asi v mojom veku v dlhých šatách ma však zastavila a odtrhla od Harryho,vycerila zúbky a zadívala sa na mňa.
„Sin embargo, no se puede bailar sin una flor en el pelo." vybalila na mňa spŕšku slov, pohrozila prstom no ja som jej nanešťastie nerozumela. Pochopila som až vtedy,keď mi za ucho do vlasov zapychla velikánsky kvet,upravila pár pramienkov,milo sa usmiala a poslala ma nazad za Harrym. Po isté urobila aj Eleanor a Danielle. Až vtedy som si všimla,že každé dievča malo červený kvet vo vlasoch. Nevedela som čo robiť,tak som iba sledovala Danielle a opakovala po nej kroky. Nechala som to asi po piatich minútach aj tak mi to neišlo a potom som robila s rukami aj nohami,čo ma napadlo. Vyzeralo to komicky ale nikto ma tu nepozná,tak nech si myslia čo chcú.
Nejaká žena ma s Danielle navliekla do sukne a poslala na pódium. Harry sa len vyškieral s pripitým výrazom,tlieskal čo mu sily stačili,pokrikoval po nás aj s Liamom ale ja som odtiaľ rýchlo zdupkala. Takú hanbu si predsa neurobím. Danielle však zostala,chytila sa rytmu a tancovala so spomínanými tanečnicami. Zliezla som z primitívneho pódia a chcela ísť k stolu,keď ma však dobehla Eleanor.
„Máš krásnu sukňu." pochválila ma a zavlnila ju rukou keď v druhej niesla nejaké balíčky.
„Ďakujem. Mohla si mať takú aj ty,keby si nezmyzla s Louisom." smerom k nášmu stolu som zbadala Zayna,čulého ako ryba a Nialla so zloženou hlavou na stole. Nespí jeden,tak spí druhý.
„Boli sme objednať ďalšie liehoviny. Je zaujímavé,že sa môj priateľ naučí jednu jedinú vetu po španielsky a to je o tom,ako si vypýtať alkohol."
„Už bude obľúbený u väčšiny obchodníkov. Zayn ? Prečo netancuješ ?" spýtala som sa,keď sme sa už posadila na drevenú lavičku za stolom.
„Neviem tancovať a pred ostatnými sa robím,že spím aby ma neťahali na parket s nimi." povedal s triezvym tónom v hlase no vyzeral,že mu o pár minút od únavy hlava pristane na stole.
„A tie poháriky si nevypil ?"
„Nie,vylieval som ich." zákerne sa zaškeril. Keby toto počuli ostatní,začali by vrieskať o mrhaní tekutín.
„Nó,tak čo ? Objednáme ďalšiu fľašu ?" natešene k nám prišiel Harrym a pomädlil si ruky. Louis pred moju a Elinu tvár vyčapil svoju dlaň,odvrátil tvár so zatvorenými očami a skonštatoval,„Tak dobre,ak na mňa tak tlačíte,budem teda barman. Kde sú poháriky ? A moje citróny ?" obzeral sa všade naokolo,keď k nám dorazila aj Danielle s Liamom. Zasadli k nám a nechápavo zazerali na Louisa.
„Niall všetky zjedol aj s cukrom." veselo mu Zayn odpovedal keď sa mu podlomila ruka,ktorou si podopieral hlavu.
„Niall !" zakričal no Ír ho spokojne ignoroval spánkovým deficitom. A určite ho nepočul cez tú hlasnú hudbu a spev,ktorý tam panoval. Ledva sme sa počuli my navzájom.
„Á Cassie,ja ťa tak ľúbim." Harry sa ku mne hodil na lavičku a začal objímať a bozkávať.
„Áno aj ja ťa ľúbim,len keby si mi to povedal v triezvom stave miláčik." potľapkala som ho po líci a preplietla si s ním prsty.
„Sýr ľudia." Liam vytiahol mobil a začal všetkých dookola fotiť. Toto keď si zajtra pozrú,ja sa budem rehotať s kŕčami v bruchu na zemi.
„Tak fajn,ten kto vypije pohárik najskôr,dostane odo mňa niečo." vyhlásil Louis keď pred každého postavil pohárik.
„Veď si platíme celé fľaše a nie poháriky." napomenul ho Harry.
„Ticho kučeravý,keď tak múdro rozprávam." na tri sme to do seba naliali a vyhral Zayn.
„Zayn vyhral tak čo by si si prial ?" pripitým hlasom sa k nemu prihovoril.
„Čo navrhuješ ?" zaškeril sa.
„Mám pre teba špeciálny darček,počkaj." ukázal naňho prstom a začal šmatrať vo svojich vreckách. Podal mu niečo biele a čakal ako zareaguje.
„Účtenku ?" pochabo naňho zazrel.
„Tak a prechádzame k ďalšiemu kolu." buchol po stole a Zayna odignoroval.
Pár hodín sme tam ešte posedávali,barman im už odmietal predávať fľaše ale po peňažnom úplatku,na ktorí sa všetci piati pozbierali sa nechal ukecať. Mňa už boleli všetky svaly na tváry od toľkého smiechu,ktorí som tam zažila. Vypila som aj pár pohárikov,no keď som uvidela všetkých okolo seba,radšej som s tím prestala. S babami sme sa pozbierali a Liama znovu nechali aby sa o nich staral aj keď mal v sebe tiež asi dva poháriky. Veď to mu neuškodí,jeden do jednej nohy,druhý do druhej nohy. Spakovai sme sa z "reštaurácie" a zavýtali do nášho hotela. Recepčná na nás divne pozerala,Danielle jej zamávala a spokojne sme pokračovali hore. Išli sme po schodoch...Danielle a ja sme boli v topánkach na opätku. Áno,za tích pár dní ma Eleanor nakazila topánkovou fóbiou a už na nich celkom aj viem chodiť. Jedny som si od nej nenápadne požičala,veď komu to uškodí ? Jedine mne ak sa tu dolámem. Prizdržiavali sme sa steny a išlo nám to super. Zhodila som sa na posteľ,Eleanor zasadla do kresla a Danielle rovno smerovala do kúpeľne.
„Cassie,kde máte nejaký voľný uterák ?" vykukla z kúpeľne Danielle s jej krásno kučeravou hrivou.
„Myslím,že by jeden mal byť na balkóne. Skrývam ho tam,lebo Harry všetky použije a mne neostane nič." ukázala som na balkónové dvere,ku ktorým Dan rýchlo utekala. Po pár sekundách som začula jej smiech a následne vetu.
„Ak sa chcete zasmiať tak ako nikdy pred tím,poďte sem." zakričala. Zavesila som sa na zábradlie a pod balkónom stáli Harry,Louis a Liam v sombrérach. Zayn s Niallom mali na sebe saka od Mariachi,ktorí tam stáli tak isto. Začali komoliť slová,ja som si len zakrývala oči pretože mi išli slzy od toho smiechu a Eleanor utekala do kúpeľne. Po pár minútach skončili,Mariachi sa slušne poklonili a Harry začal.
„Tak čo ? Páčilo ?" natešene sa vyškieral.
„Nó,páčilo. Kto toto vymyslel ?"
„Te amóóó." zreval Harry.
„Ja !" vykríkol Louis.
„Kde je El ?" znepokojene sa naťahoval a poskakoval aby niečo videl.
„Tu som. Chýbala som ti ?" zamávala mu keď sa k nám vrátila.
„Danielle ? prečo nič nehovoríš ? Nepovedz mi,že sa ti to nepáčilo." Liam vydesene vypúllil oči.
„Bolo to super,prečo by nie ?"
„A čo za to dostaneme ?" zakričal Louis s lyšiackim úškrnom na tváry.
„Veď to,čo každý spevák spod balkóna." Eleanor vytiahla spoza chrbta vedro plné ľadovej vody preklonila ho a ja som už videla iba prúd vody smerujúci na nich. Všetci traja ostali mokrí,Niall a Zayn sa zvýjali od smiechu a Mariachi taktiež neostali s kamennou tvárou.
„Tradiciones quedarse." povedal chlap,ktorý vzal Harrymu mokré sombréro a so smiechom a ostatnými sa znova poklonili a odišli. Šikovne sme zavreli balkónové dvere a vrátili sa do izby. O pár minút na to nám začali búchať na dvere.
„Čo to malo znamenať ? My sme im zaplatili." kričal Liam a búchal na dvere.
„Rušíte nočný kľud,je dávno po desiatej !" zapišťala Eleanor.
„Ale vy nesledujete telenoveli. Keby ste ich videli,vedeli by ste čo vás čaká." odkričala som im s úsmevom na tváry.
Rezignovane a s nadávkami o pár minút odišli a Danielle sa rozhodla,že je Liam v najtriezvejšom stave,tak si ho pôjde udobriť. My s Eleanor sme sa však neodhodlali a nechali sme ich,nech sa hnevajú. Aj tak si nebudu na ďalší deň nič pamätať. A po tom všetkom,čo sme s nimi zažili a ešte zažijeme je toto len malá kompenzácia hnevu.

12 komentárov:

  1. parádna kombinácia... napíšeš tam, že hrajú Mariachi, ktorých si tam nedala :/ tak sa snažím predstavovať si to, no do toho mi hraje z rádia Jassie J: Price tag ;) a v tom sa ozve náš úžasný rozhlas s jedinečnou a nikdy nestarnúcou hitovkou Úsmev ♪ ♫ ale inak to bola vážne BOMBA ☼ jednoducho šmich :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prosím ťa :D...náš rozhlas je legendárny,odkedy sa pamätám hrajú tam dokopy asi tri pesničky :D Ale tí Mariachi,nechcela som vás vydesiť :D

      Odstrániť
  2. prosíím.. pridaj rýchlo ďalšiu, píšeš neskutočne dobre :) už sa neviem doškať, každý deň pozerám či tu nie je nová časť.. toto je asi najlepšia ff o nich..a tým nemyslím iba Winter love, ale aj Live with love, Born to him a Big love in London :) len tak ďalej teším sa na ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áááá moja menovkyňa ;)
      Ďakujem moja :* No ešte neviem,nebola som včera doma ani v piatok takže dnes v noci začnem písať...snáď to do stredy pridám :) A teším sa,že sa ti páčia xx =)

      Odstrániť
    2. Je málo blogov s ff o 1D ktoré sa dajú čítať. ale tento je v mojom rebríčku na prvom mieste. Úplne skvelo píšete :) a inak..máš twitter? :)

      Odstrániť
    3. Mám mám :) vieš čo,pridaj si nás na FB Petti EL a tam si popíšeme a dám ti aj TT ;)

      Odstrániť
    4. niekoho som našla ale neviem či si to ty :D

      Odstrániť
    5. také dve dievčatá s prekríženými rukami...to sme my ;)

      Odstrániť
  3. boze moj uplne super ty vies vzdy co napisat aby som sa pobavila :) a samozrejme nakupy musia byt vzdy na programe v kazdej krajine :) joj aj ja som mala sombrero :)ale vyzerala som v tom strasne to asi fakt pristane iba tym ludom ktory si ho vymysleli :) tesiiiiim sa na dalsiu :) :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďěkuji :D aj ja som mala sombréro na hlave ale v Baumaxe lebo mama mi ho nasadila a že vydrž chvíľku,len si ťa odfotím....našťastie ten telefón a ani fotka neexistujú :D

      Odstrániť
  4. áááááááááá!! poplááááááááááááách!! ja som zabudla minule dať koment!!! OMG, OMG!!! horšie ako koniec svetááá!! :D (nie, nešibe mi!! maybe....:D) och, ale rehotala som sa, až mi slzy tiekli, parádne niečo :D kam ty na nieto nápady chodíš?? a v Baumaxe predávajú sombréra?? really?? :D :D som nevedela :D love ya!! :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moja to bolo neviem koľko rokov dozadu :DD Ale ďakujem,svet sa nezrúti ale je skvelé,že si si spomenula :* xx

      Odstrániť