streda 1. augusta 2012

Live with Love 20.


Baby, strašný trapas :) Aj som vám ho chcela pôvodne napísať, ale po tom čo ma vymiala El a menine Holubička som si to radšej rozmyslela. A inak je táto časť venovaná mojej drahej El :*  Tak enjoy it ... ;)


Zayn
,,Zayn, vstaň a poď sa najesť. Inak zjem aj to tvoje.“ Zakričal mi Niall keď stál pri mojich otvorených dverách. Zvyknem dlho spať, takže toto varovanie na mňa obvykle zaberá.
,,Nechcem jesť.“ Rozospato som vyhlásil, otočil som sa na druhý bok a perinu som si vytiahol až k brade. Bola mi strašná zima.
,,No ták. Tým, že nebudeš nič jesť sa tvoj problém so Stellou nevyrieši“
,,Niall, nemám chuť na jedlo. A ako vieš čo sa stalo medzi mnou a Stellou?“ Opýtal som sa akoby som nepoznal odpoveď.
,,Liam nám to povedal.“ Sadol si ku mne na posteľ.
,,Super. Takže už o tom vedia všetci.“ Povedal som ironicky.
,,Zayn, Stella je skvelá baba len jej musíš dať čas. Musíš mať v sebe veľa sily a trpezlivosti. A ak chceš byť dostatočne silný, tak by si sa mal ísť najesť.“ Pri poslednej vete sa zasmial a začal zo mňa ťahať perinu.
,,Nerob. Je mi zima.“ Ťahal som si ju späť.
,,Zima? Veď si naobliekaný ako snehuliak.“ S údivom na mňa zazeral. Ani sa mu nečudujem. On mal oblečené kraťasy a tielko a ja som mal tepláky, tričko a perinu až po uši.
,,A nie si ty náhodou chorý? Počul som, že si išiel domov po tom lejaku, ktorý včera bol.“ Ruku mi priložil na čelo a rýchlo ju stiahol. Tváril sa akoby sa popálil.
,,Čože? Ja a chorý? To nie. Idem sa najesť a potom pôjdem za Stellou.“ Jeho dedukcia ma rýchlo prebrala k životu a už som sa začal pomaly zdvíhať z postele. Všetko ma tak strašne bolelo. Cítil som Niallovu ruku na svojom pleci ako ma ťahá naspäť do postele.
,,Na to zabudni kamoš. Ty tu pekne zostaneš ležať a počkáš na mňa kým sa vrátim.“ Povedal s prísnym výrazom a odišiel z izby. Chcel som vstať, ale vôbec som sa nevládal hýbať. Chvíľu som tam len tak sám ležal, no potom sa ku mne dovalili všetci chalani. Harry mi strčil teplomer pod tričko, Liam mi na čelo načapil studenú mokrú utierku a Lou si sadol vedľa mňa s plnou miskou polievky. Po lyžičkách mi ju pomaly podával a hral sa pri tom na lietadielko. Keď som mu vysvetlil, že nie som jeho malá sestra, tak sa na chvíľu zamračil, no potom pokračoval ďalej. Niall sedel na konci posteli s ostatnými a skvelo sa na nás zabávali, pretože Lou sa málo kedy trafil do mojich úst. Potom, čo do mňa Lou nalial celú misku polievky, Liam zavolal Pauolvi a oboznámil ho s momentálnou situáciou. Do štvrtka sme mali voľno, no potom by sme už mali zase makať na príprave nášho turné. paul dal chalanom presné inštrukcie ako ma udržať v posteli aby som sa čím skôr dal dokopy. Ešteže Liamovi nenapadlo povedať mu, čo som robil, že teraz ležím v posteli s teplotou 39,5. Tak prišiel na rad Harry a zavolal doktora.
Stella
Po výdatnom nedeľnom obede sme sa s Cat nejakým zázrakom dotrepali do izby. Mala som pocit, že sme sa asi museli teleportovať, pretože cestu s takým plným žalúdkom by som asi inak nezvládla. Obe sme sa hodili na svoje postele a pozerali sme so stropu.
,,Ešte si mi nepovedala ako bolo včera s Harrym.“ Začala som našu konverzáciu.
,,Výborne, skvelo. úžasne, fantasticky, vynikajúco a ....“ S úsmevom sa nadchýnala Cat.
,,Fájn. A teraz skús vložiť do svojich viet aj slovesá a podstatné mená.“
,,Najprv sme sa boli poprechádzať a potom sme boli v jednej útulnej kaviarni. Rozprávali sme sa o všeličom možnom. Ale to najlepšie prišlo až na koniec. Na rozlúčku ma pobozkal a ja som mala čo robiť, aby som sa tam od šťastia nerozsypala.“
,,Skvelé! Takže spolu chodíte?“ Zvedavo som sa opýtala.
,,Zatiaľ nie, ale som si istá, že čoskoro príde rad aj na to.“
,,Hmm, tak to je super. Teším sa s tebou.“
,,Ďakujem.“
Vstala som z postele a rozhodla som sa, že si pripravím veci do školy. Cat začal zvoniť mobil a tak sa po ňom v rýchlosti blesku hodila. Určite to bol Harry. Telefonovali spolu asi 10 minút.
,,Okolo štvrtej sa zastavím u Harryho a ty pôjdeš so mnou.“ Oznámila mi Cat.
,,Ty choď, ale ja nikam neidem.“ Nechápem na čo by som tam mala ísť.
,,Včera po tom, čo si nechala chudáka Zayna stáť v parku v tom daždi, sa rozhodol že pôjde domov peši. A teraz leží doma v posteli s horúčkami.“
,,Takže chceš povedať, že ochorel mojou vinou?“
,,Máš na tom istý podiel viny. Ale skús sa na to pozrieť z druhej strany. Ty chceš aby ste boli priatelia, že ?“
,,Áno....“ Neisto som odpovedala, pretože netuším čo mi tým chce naznačiť.
,,A dúfam, že si už počula o tom, že ak niekto z tvojich priateľov ochorie, tak sa patrí aby si išla za ním a spýtala sa ho ako sa má a či niečo nepotrebuje.“
,,Nemyslím si, že toto je dobrý nápad Cat.“ S pokrčeným nosom som pokrčila hlavou.
,,Si normálna? Ty chceš spochybňovať úžasné nápady Cat Russellovej? Vieš, že ja mám len tie najlepšie nápady, teda ak nepočítam ten, keď som si k tomuto oknu chcela pristaviť balkón a chovať na ňom papagáje. Ale tí idioti mi to zatrhli. Vtedy som to trocha prehnala.“ Priznala si svoju chybu.
,,Ani sa nečudujem.“ Potláčala som v sebe smiech.
,,Viem, ale späť k téme. Pôjdeš?“
,,Jasné, že hej. A budem sa tváriť, že sa včera nič nestalo, nie?“ Ironicky som povedala.
,,Bože Stella nebuď taká. A okrem toho si mu ešte stále nevrátila tú bejzbalku.“ Ukázala na moju stoličku. Na jej operadle bola prevesená Zaynova bunda. Fakt by som mu ju už mala vrátiť.
,,Ok. Pôjdem mu ju vrátiť, ale veľa odo mňa nečakaj.“
,,Yes! Vedela som, že ťa presvedčím.“ Od radosti sama sebe zatlieskala.
,,A počula som, že Zayn sa včera tváril ako ranená srnka.“ K tomu som sa už nijako nechcela vyjadrovať a venovala som sa svoje práci.
Opár hodín sme už stáli pred ich veľkým domom. V rukách som držala Zaynovu bundu a čakali sme kto nám príde otvoriť. Zrazu sa dvere otvorili a v nich stál vyškerený Harry. Po tom, čo sme sa mu pozdravili, sme sa privítali krátkym objatím a Cat si vyslúžila aj pusu na líce. Bolo to také milé. Oni obaja. Harry nás zaviedol do obývačky, kde sedeli všetci okrem Zayna. A ešte tam boli dve dievčatá. Jedna sedela pri Louisovi a druhá pri Liamovi. Zrejme to boli ich priateľky a obe sa tak roztomilo usmievali. Ako prvý sa postavil Niall a uväznil ma vo svojom objatí. Za ním stál Liam a za ruku držal to kučeravé a okrem toho krásne dievča.
,,Ahoj Stella.“ Objal ma a predstavil mi Danielle.
,,Rada ťa spoznávam Stella.“ Objala ma a venovala mi široký úsmev.
,,Čau Stella.“ Objal ma Louis.
,,Ahoj.“
,,Ako som ti sľúbil, toto je El.“ S úsmevom sa obrátil na dievča po jeho boku.
,,Teší ma Stella. Lou mi o tebe hovoril.“ A podobne ako Danielle, aj ona objala.
,,Chceš ísť za Zaynom?“ Opýtal sa ma Louis, keď si všimol ako nervózne stláčam jeho bundu v rukách. Nesmelo som prikývla hlavou a on mi dal presné inštrukcie, kde nájdem jeho izbu.
Hore na chodbe bolo toľko dverí. No tie jeho by mali byť posledné na ľavej strane. Jemne som na ne zaklopala a pomaly som ich otvorila aby som ho náhodou nezobudila.
Sedel na posteli oblečený v mikine a bol prikrytý perinou. V rukách držal mobil a keď ma zbadal, začal sa roztomilo usmievať.
,,Môžem?“
,,Jasné, poď.“ Zatvorila som dvere a pomaly som sa približovala k jeho posteli. Sadla som si na jej koniec a jeho bundu som položila vedľa seba.
Zayn
Odkedy odišiel lekár, stále som iba spal. Až kým neprišla El a Dan. Bolo od nich milé, že ma prišli pozrieť. Sú to ozajstné kamošky. Síce so mnou zaobchádzali ako s päťročným, ale bolo to fajn. Chvíľu sme sa spolu rozprávali, ale potom ma nechali aby som si oddýchol. Lenže mne sa už nechcelo spať a tak som vzal do ruky mobil a začal som si prezerať twitter. Nechápem ako sa fanúšikovia tak rýchlo o mne dozvedeli. No po krátke chvíli som našiel ten zdroj informácií. Niall mi tam napísal: ,,Rýchlo sa uzdrav braček.“ To som si mohol myslieť. Ale bolo príjemné čítať si tie povzbudzujúce tweety od fanúšikov. Všetci mi želali skoré uzdravenie, no ja som si želal niečo iné. Aby tu so mnou teraz bola Stella.
Zrazu niekto zaklopal na dvere a osoba, ktorá tam stála, mi vyčarila úsmev na tvári. Moje želanie sa splnilo a Stella prišla.
Sadla si na koniec postele a pozerala sa na tú bundu, ktorú som jej minule požičal.
,,Prepáč, že ti ju vraciam až teraz.“
,,To je v pohode. Mohla si si ju nechať. Mám ich plnú skriňu.“ Iba sa zasmiala a presne to som potreboval. Vidieť a počuť jej smiech. Na chvíľu sme obaja stíchli.
,,Zayn, prepáč za ten včerajšok. Ja....“
,,To nič. Nie je to tvoja vina. Vedel som, že tým čo poviem môžem naše priateľstvo pokaziť.“
,,Takže si myslíš, že by sme mohli byť opäť priatelia?“ S nádejou sa ma opýtala aj keď mne táto ponuka trhala srdce. Ale nechcel som na ňu tlačiť a súhlasil som. Ja si ju zízkam, ale dám tomu čas.
,,Myslím, že áno.“ Na to sa usmiala a ja som videl, že strach s ktorým sem vošla, sa stratil.
,,Takže si prišla na priateľskú návštevu, však?“
,,Dá sa to tak povedať.“ Povedala s úsmevom na tvári.
,,Tak v tom prípade od teba potrebujem takú malú priateľskú pomoc.“
,,Akú?“
,,Mohla by si vziať zo stola môj notebook, sadnúť si ku mne a pomôcť mi odpísať fanúšikom na twitteri?“
,,Emm, mohla.“ Vstala z postele a urobila, čo som jej kázal. Posunul som sa a ona si sadla vedľa mňa s notebookom na nohách. Opäť bola blízko mňa a ja som cítil vôňu jej vlasov. Bol to skvelý pocit mať ju tak blízko seba. Postupne sme prechádzali tweety a Stella na ne odpisovala.
Stella
Som rada, že je medzi nami všetko fajn. Mala som strach, že ma po včerajšku už nebude chcieť vidieť. Ale som rada, že všetko dobre dopadlo aj keď si myslím, že z mojej ponuky nebol príliš nadšený.
Ani neviem ako dlho som tam pri ňom sedela. Spoločne sme poodpisovali na tweety a potom som mu podala tabletku s čajom. Chvíľu sme sa ešte rozprávali no potom sladko zaspal. Vyzeral ako spiaci anjel. Perinu som mu povytiahla trocha vyššie aby mu nebola zima. Jemne som ho pobozkala na líce a potichu som sa vytratila z jeho izby, v ktorej sa vo vzduchu rozplývala jeho vôňa.
Prišla som do obývačky, kde všetci boli vyvalení na gauči a rozprávali sa. Vonku už bola tma a tak som navrhla Cat, aby sme už išli. Harry sa ponúkol, že nás odvezie a tak sme sa s ostatnými rozlúčili. Eleanor a Danielle sľúbili mne aj Cat babskú jazdu aby sme sa lepšie spoznali. Obe sme súhlasili a vymenili sme si čísla.
Pred internátom som sa rozlúčila s Harrym a nechala som ho tam s Cat. Vyšla som hore do izby, rozsvietila som svetlá a zavrela som sa v kúpeľni. Dala som si príjemnú teplú sprchu a obliekla som si pyžamo.
V izbe už bola Cat a dávala si veci do tašky. Neskôr ma vystriedala v kúpeľni a ja som si sadla k notebooku. Medzi tým som sa asi 10 minút rozprávala s mamou. Ich projektu sa darilo, takže sa mali výborne až na to, že majú veľa práce. Rayen začal chodiť do škôlky a vraj sa mu tam veľmi páči. Kde sú tie časy, keď som ja chodila do škôlky? Hrala som sa s ostatnými a vôbec som neriešila chlapcov. A teraz? Mám 17, nebývam s rodičmi, skoro som začala chodiť s najpopulárnejším chlapcom v Británií a mám spolubývajúcu, ktorá vie lepšie ako ja, čo cítim.
Z mojich úvah ma vytrhlo krátke zapípanie môjho mobilu. Takže sms-ka. A od Zayna.
,,Ďakujem za príjemnú návštevu. Prajem ti dobrú noc a sladké sny.“ Pár krát sme si prezvonili, no ja som po chvíli zaspala ako kanadský drevorubač po dennej smene.

 Stella

 Cat

4 komentáre:

  1. ááá!! supéér :D pre začiatok kamaráti...:D inak daj ten trapas :D chcem počúúť!! :D teším sa na ďalšiu!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fenkue :) poviem ti a dúfam, že sa aspoň zasmeješ, ale dopredu ti hovorím že to neje nič hrozné .... ja len toľko, že až pri 20. časti som zistila kao sa píše písmenko ď ....aj mi to pred tým ukazovali ale som si to nedokázala zapamätať :D moja debilita ;) no nič ... this is the end :) hovorila som že nič strašné, ale tie dve pučilo smiechom ....

      Odstrániť
  2. Úžasnééé!! Šup dalšie! ;) ♥

    OdpovedaťOdstrániť