utorok 31. júla 2012

Nabudúce uvidíte !!

Názov príspevku ? Žiadna pointa ? Môže byť !



Videá som pozerala s babamy,išlo nás roztrhnúť od smiechu. Nemohli sme dýchať a proste to neviem popísať. Došiel nám kyslík a my sme iba tlieskali ako retardované tulene,to by ste nás museli vidieť. Pozrite si to a poprosím si vyjadrenie do komentíku ;) :*


Sweetheart,si hviezda ale na záchod si musíš počkať tak či tak :D



Píšem v noci ! Čudné aj keď sa mi s mokrými vlasmi rozmýšľa lepšie. Trepem dve na tri ako vždy. Už sa netrápim,strávila som prechádzku s El,vytešujem sa ako škôlkarka z novích papučiek :D Po dnešnom večeri a spievaní na záhrade mojej nádhernej manažérky a utekaním pred chlapom s baterkou a psom na poli s ňou aj hairstylistkou (ďalšou členkou nášho imaginárneho tímu,ja som probably stylistka :D) ma už neprekvapí nič,však milé dámy ? :*

Zajtra odchádzam...ZASE :/ Nerada vás opúšťam a hlavne moje tri spriaznené duše a našu krásnu cestu na ktorej každý deň kecáme ale I HAVE TO. Píšem neskoro,ráno znova nevstanem a na vlak budem utekať ako Usain Bolt na olympiáde ;)

Zajtra okolo deviatej sa už budem natriasať na koľajniciach v mojom milovanom vláčiku,pozorovať polia okolo ktorých budem prechádzať,počúvať hudbu a rozmýšľať nad poviedkou. Musím prísť na nové nápady,niektoré pasáže sú tak povedané...holé :)

Cez dni mojej neprítomnosti na blogu budem pravdepodobne vypekať perník,zavárať a pobehovať za mojim krásnym rok a pol ročným šidlom svetovo známym pod menom "Matej". Notebook si neberiem,potrebujem si od tej elektroniky oddýchnuť. Vymýva mi to mozog. (Pozor ! Na to som prišla sama. :D) Rádia sa ale nevzdám,potrebujem nejaké správy o svete. 

Nové nápady si budem zapisovať do zošita alebo na nejaký zdrap papiera ak mi ho bielo čierny pes,ktorý sa vždy vopchá do domu neukradne ;) 
Winter Love ?? Netuším,nie som na tom nijako. Nová časť ? Napísaná asi do prvej štvrtiny,keďže ju chcem mať dlhšiu. Stále s ňou nie som extra spokojná,stále mi padá za obeť tlačítko backspace a stále to nejako prerábam. 
Born to Him ?? Na žiadosť mojej drahej El sa ju pokúšam písať ale moja krásna,skončila som "pod stolom". A to doslova. 
Miruška svoju poviedku bude pridávať naďalej,o to sa neobávajte ;)

Tak lásky moje,ja sa s vami lúčim. Vyvetrám sa,prečítam knihu v dhokánskom sade niekde pod stromom alebo rovno na strome a pokecám so susedmi (možno ak sa nejaký objaví na dvore.) 





Sweet dreams. See you guys later.... :* ♥



(Mini písmenka čítať nemusíte,ale aj tak sa z toho teším ak ste si to všimli :D. To ja len tak,z tej nudy ;)
Hlásim: Je po 23-hodine stredoeurópskeho času a pozdravujem moje dve dievčence ;))

7 komentárov:

  1. Neodcháádzááj!!!! :/ bude mi smutno :/ tie videjká: zas začínaš s Candy Shopom?? :DD a ten Nialler...čo ti poviem...je ako pumááá!! :D A kamže odchádzaš?? :) ty si bola dlho hore v noci??? ja som ťahala Up All Night :D a o ôsmej som zaľahla a spala až do jednej :D nevadíí :D že WL je holé?!?! zas ti prepína??? šak ja to milujééém!! :D muahahaha :D ja som zvukár alebo pravá ruka stylistu :D alebo človiečik na predaj blbín s potlačou 1D :D oks, už končím, uži si výlet :D love ya :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. išla som do Maďarska na kupko a ešte pred tím som bola u babky :) Ďakujem za vyjadrenie k WL a samozrejme,že ti nejakú prácičku nájdeme :* xx

      Odstrániť
  2. jak som už raz povedala.... ty ši holá ! a nie poviedka :P .... je super, len ju musíš dotvoriť nejakými omáčkami ;) a nie že ťa mravčeky do zadku pokúšu keď budeš čítať knihu :D ja som dnes na lavičke čítala asi hodinku a pol a som čierna jak krtko ( chcela som napísať jak mamut, ale nedávalo mi to zmysel :D ) jak všetky tie hovadiny, ktoré natáram) tak si užívaj chvíľky bezomňa lebo jak vieš, je ťažké sa ma zbaviť a to aj napriek mojim manažérskym povinnostiam :D :D :D :D sranda Dave :D zase od veci .. tak ja radšej končím ... pa :* I LOVE U :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je sranda Dave :D Jak som to minule povedala sme sa išli udláviť od smiechu,keď sme to kukali :DDD nevadí ;) :*

      Odstrániť
  3. áááááá.... nie že si tam nájdeš dajakého Maďara okáj?? :D :D ale ne uži si "dovolenku" ja tu na teba počkám a postrážim ti Harolda :DDDD srandujem nech si chlapec od teba pekne oddýchne :DDDDD mimochodom včera som počula Thousand Years a spomenula som si na teba :D :D (to neznamená, že mi chýbaš, okáj možno trochu, ale nie veľmi :P )
    P.S.: ešte raz ďakujem za recept a odkáž mamke, že koláč sa podaril :)
    P.P.S: nemusí to byť Nemo postačí aj Doris :D :D :D :D
    ILY Darlingesito ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wááu,tak to je pekné ;) Ďakujem,Harry žije takže si sa oňho s Louisom postarala dobre ;) žiadny Maďar ma neulovil,takže som nazad v celej kráse :) Som rada,že aspoň niekomu chýbam :*
      Za koláčik ďakovať nemusíš a Doris som ti doniesla,pláva v kyblíku a čaká,kedy si po ňu príde ♥ Love ya

      Odstrániť
  4. Have you ever thought about publishing an e-book or
    guest authoring on other websites? I have a blog based on the same topics you discuss
    and would really like to have you share some
    stories/information. I know my visitors would appreciate your work.
    If you are even remotely interested, feel free to shoot me an email.


    My web page ... ポールスミス 時計

    OdpovedaťOdstrániť