streda 18. júla 2012

Live with Love 15.

Stále je také ťažké vám sem napísať, že odchádzam :/ A to som to sem napísala iba druhý krát ....
Len prosím nebudte smutné.... Ja sa aj tak vrátiim ;) A navyše tu bude Peťa :) TVL, prvýkrát som tu napísala jej meno takto! :D No nič, aj tak je to meine Holubička :* 
Takže ako som sľúbila je tu poseldná časť pred mojim odchodom.... a je dlhšia ;) oveľa :D
Tak vám prajem príjemné čítanie a užívajte si prázdniny :* XOXO
Miruška :)


Stella

,,I got a hangover, wo-oh! I've been drinking too much for sure. I got a hangover, wo-oh! I got an empty cup. Pour me some more....“ Začalo vyhrávať po celej izbe, ale nebol to môj mobil.
,,Cat! Vypni to!“ Nahnevane som zamrmlala keď som sa otáčala na druhý bok.
,,Pracujem na tom, ale nemôžem.....ááá tu je, mám ťa.“ Víťazne zvolala.
,,Čo to má znamenať?“ Nechápavo som sa opýtala.
,,To je tón môjho budíka.“ Povedala.
,,Budík? A načo? Koľko je vlastne hodín?“ Nervózne som zahundrala.
,,Sedem. Je štvrtok a my musíme vstať do školy.“ Jednoducho povedala. Čože škola? Teraz? Veď doteraz sme mali prázdniny! Ja na to nie som psychicky pripravená. Nevedela som sa z toho šoku spamätať. Včera sme stávali okolo deviatej a nebudil ma žiaden budík.
,,Aha.“ Po chvíli, keď som sa spamätala som si sadla na posteľ a pretrela som si oči.
,,A prečo tvoj budík spieva o opici?“ Rozospato som na ňu pozerala. Vážne mi to nepripadalo ako správna pesnička na budík.
,,Pretože počas celého školského roka, keď ráno musím vstávať, sa cítim akoby som tú opicu mala. Slová škola a ranné vstávanie mi spôsobujú bolesť hlavy. Mne sa to zdá ako vhodný budík. Neboj sa. Časom si zvykneš a budeš mať rovnaký pocit.“ Vysvetlila mi Cat, keď sa už chystala do kúpeľne. A pre mňa to bol dôvod si ešte chvíľu poležať v posteli. Aj tak mám ešte čas. Škola začína o deviatej a raňajky sú do pol deviatej, takže to stíham.
Svoje miesto v triede som si našla v lavici vedľa Cat. Počas tých prvých hodín nič nerobenia mi dokonale popísala našich spolužiakov a aj učiteľov. Poznala ich taktiky a spôsoby čo mi celkom vyhovovalo. Aspoň budem vedieť ako na nich.
A čo sa týka nových spolužiakov bolo to také zvláštne. Aj keď vyzerali celkom milo a priateľsky divne na mňa a na Cat zazerali. Dokonca sa nám počas tých dvoch nudných dní stávalo, že k nám prišli nejaké dievčatá a pýtali sa nás na chlapcov z One Direction. Vraveli, že sa o nás hovorí, že s nimi niečo máme. A to nie je pravda! Aj keď Cat to vnímala kôli piatkovému večeru inak. No v takých situáciách som sa slova ujala ja, a všetkých som odbila s odpoveďou, že nech si kľudne veria tým rečiam čo sa o nás hovoria. Úprimne mi to bolo jedno. Nepotrebovala som riešiť žiadne predčasné konflikty kôli tomu, že nedaj bože s niektorým s nich chodím.
Cat veľmi dobre poznala môj názor, no už teraz sa ma snažila pripraviť na to, že ju tu taká možnosť, že budem chodiť so Zaynom. V takýchto chvíľach som sa snažila zmeniť tému a nevracať sa k nej. No nebolo to až také ľahké, keďže Cat počas tých dvoch dní nevedela hovoriť o ničom inom ako o Harrym, ktorý sa jej samozrejme spájal so Zaynom  a ten so mnou. Stále opakovala dookola to, že sa mu páčim a aj on mne, že z nás bude krásny párik a podobne. Jej slová ma o tom občas donútili premýšľať. Ale vždy som samú seba okríkla a hneď som sa začala sústrediť na jedinú vec. Pôjdem na to rande so Zaynom a potom sa mu začnem vyhýbať. On to vzdá a zabudne na mňa a ja tiež.
Piatok poobede
Vracali sme sa spolu s Cat zo školy a mali sme namierené do izby. Pravdu povediac sme spolu chodili všade. Stala sa z nás nerozlučná dvojka. Niekedy mi síce liezla na nervy, ale za nič by som ju nevymenila. Stala sa mojou najlepšou kamoškou.
,,Volal mi Harry a pýtala som sa kam dnes pôjdeme.“ Ou, a zase sme doma. Od rána nie som vo svojej koži. Celý deň som bola strašne nervózna a podráždená. A Cat si to samozrejme všimla. Snažila sa so mnou veľmi nehovoriť iba v nutných prípadoch.
,,A čo povedal?“ Neprítomne som sa opýtala.
,,Chcela som vedieť kam dnes pôjdeme aby sme sa mohli vhodne obliecť.“
,,A jeho odpoveď bola?“
,,Že ak prídeme v rifliach a tričku tak sa nič nestane.“ Povedala celá natešená.
,,No neviem, že čo by sa mohlo stáť. Šikmá veža v Pise sa od toho určite viacej nenakloní.“ Ironicky som poznamenala.
,,Stella, no tak sa už konečne spamätaj! Tá tvoja nálada, ktorá sa nesie okolo teba od rána sa mi vôbec nepáči. Čo to má znamenať?“ Boli sme už v izbe keď sa Cat už troška vytočila.
,,Prepáč. Ja fakt neviem čo sa to so mnou deje. Asi by som sa mala tešiť, veď ak to nevyjde tak sa nič nestane. Aspoň si to ja myslím. Ale ja mám strach a ani sama neviem čoho sa tak veľmi bojím.“ Smutne som pozerala do zeme.
,,Strach? Ale neblázni. Nemáš sa čoho báť.“
,,Ale keď ja ....“ Sama som nevedela čo chcem vlastne povedať tak som ju len objala.
,,Bojíš sa, pretože sa ti páči a ty nechceš spraviť niečo zlé. Máš strach z toho, že dnešok môžeš nejako pokaziť.“ Svojim pohľadom sa mi vpíjala do očí.
,,Ale...“ Chcela som namietať, no mala som pocit, že ona sama najlepšie vie čo sa so mnou deje.
,,Pšššt! A teraz ma počúvaj.“ Priložila mi prst na ústa a pokračovala: ,,Pozri, ja som videla ako ste po sebe obaja pokukovali. Videla som vás tancovať a poviem ti, že krajšiu dvojicu som nevidela. Usmievali ste sa na seba ako keby vám tie úsmevy niekto navždy vyryl do tváre. Zayn z teba nedokázal spustiť oči. A už naposledy ti to hovorím tak si to dobre zapamätaj prosím. Na 1500% sa mu páčiš, pretože inak by ťa nikam nepozýval. A ešte jedna vec, ktorú som ti síce nemala hovoriť, ale vidím, že je to naozaj potrebné. Harry mi povedal, že Zayn bol ten kto išiel za DJ aby zahral ďalšiu romantickú pesničku.“ Po tejto poslednej informácii som na ňu zízala ako Garfield na kamión s lazaňami.
,,A schovaj si tie oči, lebo ti vyletia.“ S úsmevom ma potľapkala po pleci a dodala: ,,Prídu o šiestej, takže sa choď trocha schladiť do sprchy.“
Tak teraz ma vážne dostala. On to fakt pre mňa urobil? Ešte nikto pre mňa nič podobné nespravil. Vlastne som doteraz ani žiadneho chlapca nemala. Neprešla ani minúta a Cat ma dostala z toho šokového stavu, do ktorého ma aj prividela.
,,No tak už choď!“ Zakričala mi do ucha a ja som ako poslušný pudlík poslúchla. A mala pravdu. Sprcha mi naozaj pomohla. Studené kvapky, ktoré na mňa padali mi pomohli ujasniť si zmiešané pocity, ktoré mnou prechádzali. Celý čas som premýšľala o Zaynovi. O tom ako vyzerá lebo už dva dni som ho nevidela. Je o niečo vyšší odo mňa, jeho tmavšia pleť dokonale ladí s jeho očami a jeho vôňa mi dodávala pocit bezpečia. Čo ak sa mi naozaj páči? Alebo horšie. Čo ak som sa do neho zaľúbila? No už le toto by mi chýbalo. Zaľúbiť sa do človeka, ktorého každý deň obletuje stovka dievčat.
Týchto myšlienok som sa potrebovala rýchlo zbaviť, tak som zrýchlila svoju očistnú kúru a v uteráku som vbehla do izby. Pustila som si Adele a začala som si pospevovať moju obľúbenú skladbu. (http://www.youtube.com/watch?v=-JYe3Q9mKsc) Po izbe som pobehovala len v spodnom prádle a veľkom krátkom tričku, ktoré mi siahalo nad kolená. Sušila som si vlasy uterákom, no zrazu ma vyrušilo zvonenie mobilu.
,,Ahoj zlatko. Tak ako sa máš? Aké boli prvé dni v škole? A čo tvoji nový spolužiaci? Už máš veľa priateľov?“ Vychrlila na mňa otázky moja mama.
,,Dýchaj mami, dýchaj.“ Snažila som sa ju upokojiť.
,,Dobre. Len mi už odpovedz na niektorú otázku.“
,,Mám sa fajn. Práve sa chystám s Cat vonku.“  Odpovedala som jej na aktuálnu otázku , ale všetko jej určite nepoviem.
,,Fajn. Tak si to užite. Chcela som ti len tak narýchlo zavolať, pretože mám veľa práce. Ocko aj Rayen ťa pozdravujú a posielajú pusu. Chýbaš nám. Pa.“
,,Aj vy mne. Ahoj.“ Zložila som. Som zvedavá kedy ich opäť uvidím. Z mojej nostalgickej chvíľky ma vytrhla Cat keď vpálila do izby s uterákom na hlave. Nemierila si to rovno ku skrini a vopchala do nej hlavu ako pštros do piesku. Zatiaľ čo sa ona hrabala vo svojom šatníku s nádejou, že tam objaví Narniu, ja som si pomaly česala vlasy a popri tom som si pospevovala. Bolo mi jedno, že ma Cat možno počuje. Keď si spievam je mi celý svet ukradnutý. Nech si Cat zvyká keď už máme spolu bývať.
Tóny piesne som sa snažila ťahať aspoň tak dobre ako Adele. Keď som si zrazu všimla Cat ako na mňa udivene pozerá.
,,Čo je?“ Nechápavo som sa opýtala.
,,Nepovedala si mi, že vieš tak úžasne spievať.“ Ohromene prehovorila.
,,Šibe ti? Chceš povedať, že toto moje ,,spievanie“ je úžasné?“ Prstami som vo vzduchu naznačila úvodzovky.
,,Žartuješ? Spievaš nádherne. Až som z teba mala husiu kožu.“
,,Ok. Tak ja s tým radšej prestanem lebo si zase vezmeš niečo do hlavy a do smrti mi nedáš pokoj.“ Dopovedala som a začala som si hľadať oblečenie v skrini.
Keď sme sa s Cat vychystali bol už najvyšší čas, pretože hodiny ukazovali o 10 minút šesť. Vzala som ešte Zaynovu bundu aby som mu ju mohla konečne vrátiť a mohli sme ísť. Kráčali sme s Cat smerom k vrátnici kde sme videli troch ľudí ako o niečom diskutujú. Keď som ich už rozoznala celá som zbledla až si to Cat všimla. Chytila ma za ruku a ťahala ma smerom k nim.




Stella-večer

Cat-večer

4 komentáre:

  1. Úžasné!veľa sa teším na nedeľu! ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wáááááááááw!! onaj je doňho!! som si tým na 100000000000000000000000 istá :) som zvedavá na to rande!! :) teším sa na nedeľu keď sme pribudne ďalšia čaaasť :)
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť