sobota 28. júla 2012

Live with Love 19.

Heheheh :) To je smola, že Peti ? Rýchlo čítaj .... :D



Stella
Na okolo nik nebol a park osvetľovali len svetlá neónov. Zayn stál s rukami vo vreckách oproti mne a na chvíľu sa zapozeral do zeme. Začala som byť nervózna, pretože som ani netušila čo mi chce povedať.
,,Stella, môžem ti položiť jednu otázku?“
,,Skús.“ Opatrne som mu odpovedala. Pomaly ma chytil za ruky a ja som cítila ako sa mi jeho oči vpíjajú do mojich.
,,Páčiš sa mi Stella. A viem, že na teba idem asi príliš rýchlo, ale ja som ti to už musel povedať. Za tých pár dní čo sa už poznáme, som ani na sekundu neprestal na teba myslieť. Nikdy som nestretol nikoho ako si ty. Si krásna, milá, vtipná citlivá a nebojíš sa toho, čo si o tebe ľudia myslia. Záleží ti na priateľoch a tých si vyberáš veľmi opatrne. Každá chvíľa strávená s tebou pre mňa veľa znamená. Nechcela by si so mnou začať chodiť?“ Ty kokso! Mne sa asi sníva. V živote mi nikto nič podobné nepovedal. Kým som sa snažila spamätať, všimla som si ten jeho nervózny úsmev a očakávanie, ktoré mal v očiach. Asi je už na čase dať mu nejakú odpoveď.
,,Zayn, aj ja ťa mám rada. A to som si túto možnosť nechcela ani pripustiť. A nebolo to kôli tebe, ale kôli nášmu priateľstvu. V živote som už stratila veľa priateľov, ktorých som mala naozaj rada a nechcem aby si bol ty ďalší. Bojím sa žeby som mohla spraviť nejakú chybu alebo niečo, čo by ťa ranilo a ja by som ťa mohla stratiť. Ver mi, tak to to bude pre nás oboch najlepšie. Prepáč. Je mi to naozaj veľmi ľúto. Nechcela som ťa sklamať.“ Sklonila som hlavu lebo som sa už viac na neho nemohla pozerať. Na to, ako ho každým slovom raním viac a viac. Bolo mi to tak ľúto. Bolo to odo mňa sebecké, viem. Ale časom to určite pochopí.
Otočila som sa a kráčala som smerom k internátu. Mala som strašnú chuť otočiť sa a aspoň ho objať a povedať mu niečo. No nechcela som to ešte zhoršovať.
Zayn
Som ja ale idiot. Liam mal pravdu. Nemal som to na ňu hneď vysypať. Mohol som ešte chvíľu počkať. Lepšie by ma spoznala a zistila by, že by mi nemohla nijako ublížiť. To skôr ja jej.
Stál som tam sám ako prst a hneval som sa sám na seba. Pozeral som sa ako dievča, ktoré sa mi tak strašne páči, pomaly odchádza a stráca sa v tme.
Cítil som, ako mi pomaly kvapkajú dažďové kvapky na tvár. Z niekoľkých kvapiek sa zrazu stal intenzívny lejak, ktorý ma prebral. Počul som ako mi zvoní mobil vo vrecku.
,,Zayn, kde si? Nemám po teba prísť?“ S miernymi obavami sa vypytoval Liam.
,,Nie netreba.“
,,Prší.“ Oznámil mi, akoby som o tom ani nevedel.
,,Viem. Už som na ceste.“ A zložil som mu. Vedel som, že by sa ma začal vypytovať na Stellu a na to, či sa niečo stalo. Povedal som mu, čo chcem spraviť, pretože na mne videl ako som sa za tých pár dní, čo poznám Stellu, zmenil. Jemu nikdy nič neújde. A to nehovorím o tom, čo ma čaká keď prídem domov.
Pomalým krokom som išiel cez hustý lejak. Stále som myslel na Stellu a na to, čo mi povedala. Po 15 minútach som došiel domov totálne premočený. Odomkol som si dvere, vyzul som sa a šiel som do izby tak, aby ma nik nevidel. Zhodil som zo seba mokré oblečenie a vliezol som do horúcej sprchy. Ležal som na posteli a premýšľal som nad tým, akú bol dnešok skvelý deň kým som ho nepokazil. Myslel som na ňu. Na jej úsmev a smiech, na to ako sa bála a ja som ju mohol ochraňovať, držať ju za ruku a dotýkať sa jej. No z mojich myšlienok ma vytrhlo klopanie na dvere.
,,Si v pohode?“ Opýtal sa ma Liam keď už zatváral dvere. Nepovedal som mu ani slovo, len som so smutným výrazom na tvári sklopil zrak.
,,Zayn, veď vieš, že mne to môžeš povedať.“ Sadol si ku mne na posteľ a na povzbudenie ma rukou potľapkal po nohe. Všetci chalani mi boli ako bratia. Ale počas X-factoru som sa ako s prvým zoznámil s Liamom. Možno sme si vtedy tak dobre rozumeli preto, lebo sme boli asi najkľudnejšou zložkou našej skupiny. Ale to sa rýchlo zmenilo, pretože pri tých troch bláznoch nemohol zostať nikto kľudný. Ako to raz Niall.povedal, stala sa z nás päť členná banda idiotov. No pre mňa sú to tí najlepší priatelia na svete. Každý z nich je iný a dokáže pomôcť v rozličných situáciách. A Liamove čaro je v tom, že z teba dokáže vytiahnuť všetko. Vie aj dobre poradiť, len keby som ho aj počúval. Potom by som neurobil takú chybu ako dnes.
Dlho trvalo kým som mu povedal všetko, čo som chcel.
,,Tak ti prajem veľa šťastia, lebo viem, že si ju nakoniec získaš.“ Povzbudivo dodal a pobral sa preč. Ako vidím ani teraz ma nesklamal. Je to dobrý poslucháč a svojimi slovami ma motivoval. Viem, že mi toho veľa nepovedal. Ale málo je niekedy viac. Jeho slová ma prinútili popremýšľať nad tým, čo budem ďalej robiť aby som Stellu získal. Ja sa jej len tak ľahko nevzdám. Nakoniec som niekde pri vymýšľaní nového plánu zaspal.
Stella
Začalo pršať, tak som svoj rýchly krok zmenila na beh. Chcelo sa mi plakať, pretože som ranila niekoho, kto si to vôbec nezaslúžil. Mala som pocit, že som ho už stratila.
Vošla som do izby, Cat tam ešte nebola. Hodila som sa na posteľ a nedokázala som zabrániť slzám opustiť moje oči. Jedna po druhej pomaly stekali na vankúš.
,,Neuveríš, kto ma dnes pobozkal.“ S blaženým tónom v hlase Cat zabuchla dvere a ja som si dvoma ťahmi ruky utrela oči.
,,Harry?“ Ani som na ňu nepozrela lebo nechcem aby vedela, že som plakala.
,,Stella, ty plačeš?“ Dokelu! Ona si to všimla. Teraz budem podrobená výsluchu horšiemu ako robí FBI. Sedela pri mne na posteli a pozerala na mňa tými jej veľkými očami. Opäť mi z oka nekontrolovateľne vyšla jedna slza a po nej hneď druhá a na to ma Cat objala.
,,Stalo sa presne to, čoho som sa bála. Stratila som ho. Nechcela som to a aj napriek tomu sa to stalo. Som hlúpa. Vedela som, že na to rande nemám ísť. Tým som všetko len zhoršila.“ Hovorila som pomedzi slzy.
,,Povedz mi čo sa stalo.“ Pozerala na mňa a zotrela mi slzy z tváre. Nemalo cenu tajiť jej niečo.
,,Stella, neboj sa. Ešte si ho nestratila. Som si istá, že Zayn pochopí ten tvoj, podľa mňa hlúpy, dôvod. Ale ak chceš vedieť môj názor, tak ja si myslím, že on ťa len tak nenechá. Riskoval to a na rovinu ti do očí povedal, čo cíti. Viem, že o teba bude ešte bojovať a ty by si mu mohla a mala by si mu dať šancu.“
,,Ale veď som ti povedala prečo to nechcem spraviť. Ak sa niečo pokazí, tak to bude horšie ako teraz.“ Namietala som.
,,Stella. Už si s niekým niekedy chodil?“
,,Nie.“
,,Myslela som si.“
,,Ďakujem. To mi pomohlo.“ Urazene som sa pozerala iným smerom.
,,Prepáč. Nechcela som aby to tak vyznelo. Ale teraz už chápem prečo máš taký strach a obavy. Vo vzťahu sa musíš naučiť odpúšťať. A ak niekoho naozaj ľúbiš, tak mu odpustíš čokoľvek. Skús o tom popremýšľať.“ Povzbudivo sa usmiala a vybrala sa do kúpeľne. Ešteže mi tu nevykrikovala, že ho ľúbim. Inak by to neprežila. Ale zasa mi dala chrobáka do hlavy. Och! Teraz mám chuť zabiť ju. No na druhej strane som rada, že je tu niekto, komu sa môžem takto vyrozprávať.





10 komentárov:

  1. Krasne,užasne,dokonale.....:D Dalšiu! ;) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Menší infarkt :D oni musia byť spoolúúúú !! <3 nemožem sa dočkať ďalšej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeda jaka krasna smutna cast :( a ta pesnicka na zaciatku skoro ma rozplakala bo to vzdy pesnicky od jamesa blunta so mnou robia :( ale krasna si to opisala tu celu situaciu :) som zvedava ake dalsie pocity vo mne vyvola dalsia cast, tesim sa na nu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem ... a aj ja som zvedava :) potom napíš, že ako si to prežila :D

      Odstrániť
  4. are you fucking kidding me?? šak to je úplne že wáááááááááááááááááááááááááá!!! smutné,krásne,dokonalé!! som sa z toho skoro rozplakala a ten song k tomu :/ som zvedavá na ďalšiu, ONI MUSIA BYŤ SPOLU!! :D ách, tento opis bol úplne že mňam :) super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. i am glad you enjoy it :) dúfam, že som to dobre napísala :D a dakujem :) všetko sa dozvieš včas :D

      Odstrániť
  5. Uíííííí hnusne si to zakončila týýý....ale už som z teba vytiahla niečo takže si si ma udobrila ;) Skvelá !!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. YES SIR :P aj ja teba :* a zase až tak veľa som ti toho nepovedala taže neviem prečo sa tak tešíš :D ved to podstatné aj tak ešte nevieš :D :D :D :D a ani ti to nepoviem :P :D :*

      Odstrániť