nedeľa 15. júla 2012

Live with Love 14.

Úúúúúúúúúú a je to tu ! JE nedeľa ;) smutná správa .... túto časť som chcela napísať, no problém bol ten, že nemám zmýšľanie chlapa takže to bol kusa problém no nevadí .... trocha som zo seba vypotila a pridala som vám niekoľko z mojich obľúbených obrázkov .... 

Dnes musím nejako vyplniť ten spánkový deficit, ktorý som pochytila hlavne počas dnešného dňa. Spoznávanie nových ľudí začalo v predposledný deň. Škoda, no aj tak som sa nasmiala ko blázon :) A hlavne dnes ráno o jednej :D :D Jednoducho mi začalo kvalitne hrabať. A nie len mne takže to bolo v pohode :) Rozprávanie vtipných a strašidelných príbehov mi spôsobilo akútnu potrebu ísť na WC, ale som BOSS a vydržala som to do 04:45 ;) pomaly som zaspávala a ked som počula kamošku a jediné slovo: pastovanie moja reakcia bola: ,,co ci šibe?" otvorila som oči a už som nespala..... jak šibnutý sme behali skoro po celom internáte a hľadali sme ľudí, ktorých by sme mohli popastovať no akcia neúspešná :/ nevadí ... aspoň sme si na hodinku ľahli a pospali si .... takže takto dnes fungujem ... na reálnej posteli som spala asi jedninú jednu hodinku a po ceste domov sa mi hlava kolísala so zavretymi očami :D :D nevadí ja to dám a ešte pôjdem vonku ... dúfam, pretože doteraz som mala jeden povýletový rituál a to bolo: Ísť spať ! Časy sa menia ;)

No a ešte jedna vec ....Sorry meine Holubičke, že som jej napísala o pol tretej ráno sms :) A to by ani nič nebolo keby nebola celá in english :D máme takú mániu momentálne :) Ale to bolo pre to, lebo jedne večer som na izbe spla sama a ked som tam prišla ráno okolo pol druhej tak na vedľajšej posteli sa váľala neznáma osoba :D weird :) Bolo to jedno dievča, ktoré zrejme ani netušilo že tam s ňou bývam pretože sme sa počas toho celého výletu v izbe ani nestretli .... vždy ked som tam bola ona spla ;) dievča malo šťastie :D :D :D 

Ok ... ale už dosť ! Dalšími historkami zbombardujem môjmu okolizu blízkych ľudí ... nechcem vás zaťažovať :) Pls, nezabite ma za tento príspevok :*

Zayn
Počas toho ako sme sa vracali domov vládla v aute skvelá nálada. Chalani si zo seba ako vždy uťahovali a smiali sa ako šialenci. Len ja som čumel z okna s pripečeným úsmevom na tvári. Už som len čakal, ktorý z nich začne do mňa rýpať ako prvý. Veď som ju pred všetkými pozval na rande. Teda nie len ju, ale bol som na seba tak trošku hrdý, že som prehovoril ako prvý. Mal som síce trocha strach, ale ona mi za to stojí.
Vedel som, že pozvať ju na rande bude dobrý nápad. Tiež som videl Harryho ako nemôže spustiť svoj zrak z Cat. Keď som mu po ceste z tej párty navrhol, že by sme mohli ísť na dvojité rande, oči sa mu rozžiarili a bez váhania súhlasil. Jasné, že som chcel ísť so Stellou sám, ale mal som pocit že to tak bude najlepšie. Myslel som, že ak by som pozval len ju, tak by ma najskôr asi odmietla.
Dnešok bol pre mňa jedným z tých najkrajších dní. Stella ma jednoducho očarila a mám pocit, že som sa do nej zaľúbil a je mi úplne jedno čo si o tom ktokoľvek pomyslí. Kiežby aj ona cítila to isté. Je pravda, že som sa dnes pred ňou tak trošku vyťahoval mojim spevom a tiež som ju aj nechal vyhrať pri tenise. Videl som, že mala strach v očiach keď začala hrať. No úsmev, ktorý vyčarila na svojej tváričke stál za to. Úprimne sa tešila zo svojho víťazstva a mojou výhrou bol jej úsmev.
No už teraz sa nemôžem dočkať piatku. Možno ju budem opäť držať vo svojom náručí tak ako pri fontáne alebo ju objímem a budem cítiť jej dych na mojom krku a vôňu jej vlasov. Opäť uvidím tie jej nádherné oči a ten jej úsmev. Vtedy bola najkrajšia. Keď sa usmievala a ja urobím všetko pre to, aby som ju videl smiať sa každý deň. Budem o ňu bojovať aj keby ma to malo stáť čokoľvek na svete. A dneškom to iba začalo. 

,,Man In The Mirror" To bolo podľa mňa fakt niečo .... tak krásne to zaspieval, že až ;)

Neviem si predstaviť, že pri pohľade na tento obrázok by som sa nezasmiala ...... :D :D :D
,,LIKE A BOSS" ♥

5 komentárov:

  1. Krásne, hrozne mi to chýbalo. :) Síce kratšie ale úžasne, milujem ťa! :D Kedy bude ďalšie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. diki :* dalšie bude zajtra alebo v stredu ... potom poviem prečo

      Odstrániť
    2. diki :* dalšie bude zajtra alebo v stredu ... potom poviem prečo

      Odstrániť
  2. Náádhera Miruš,ako vždy :)
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť