pondelok 23. júla 2012

Live with Love 16.

Sorry dievčatá :/ Ja som totálny debil..... som povedala, že prídem v nedeľu ale ja som prišla až dnes domov asi pred hodinou .... Nejako mi nedošlo, čo som vám sem vlastne napísala až teraz ked som prišla som si to uvedomila 
Tak tu máte pokračovanie :) A nehnevajte sa .... som trúba a ja to viem :D



V duchu som si stále dokola opakovala, že sa nemám čoho báť. Keď mi vtedy riaditeľka povedala aby som sa o nich postarala bolo mi jedno, že sú to nejaké hviezdy. Spoznala som ich ako obyčajných ľudí. No a teraz idem na rande so Zaynom, obyčajným chlapcom, a nie s populárnym spevákom.
Z hlboka som sa nadýchla a pozdravila ich. Stáli tam s Joshom a vyzerá to tak, že sa už zoznámili a aj spriatelili.
,,Vidíte? Ja som vám hovoril, že sa niekde upravujú. Sú to predsa ženy a tým to vždy trvá najdlhšie.“ Povedal Josh a všetci traja sa zasmiali.
,,Tak čo? Môžeme ísť?“ Opýtal sa Zayn a mne až srdce poskočilo. No zároveň keď som ho zbadala, tak som sa začala tešiť.
,,Áno.“ Jednohlasne sme s Cat odpovedali.
,,Len mi ich priveďte v takom stave, v akom odchádzajú. A hlavne príďte na čas.“ Upozornil ich Josh.
,,Spoľahnite sa. Dáme na nich pozor.“ Ubezpečil ho Harry,  keď sme už nastupovali do auta.
,,A kam to vlastne ideme?“ Opýtala som sa a pohľadom som prechádzala raz na Zayna a raz na Harryho, s nádejou že mi niekto z nich odpovie.
,,Nechaj sa prekvapiť.“ Žmurkol na mňa Zayn a otočil sa dopredu. Počas cesty niekto sem-tam niečo povedal a do toho nám hralo rádio.
Zastavili sme pred budovou, na ktorej visel jasný a stručný nápis: Bowling. Paráda. Toto bude moja ďalšia životná premiéra.
,,Čo je? Ty nejdeš?“ Opýtal sa ma Zayn, keď videl že som tam zostala stáť ako prilepená. Harry a Cat už boli skoro vo vnútri.
,,Ak ti poviem, že som bowling hrala len raz v živote, ak sa to vôbec dalo nazvať hrou, budeš sa mi veľmi smiať?“ Povedala som troška zahanbene.
,,To je v pohode. Ja ťa to naučím.“S úsmevom mi chytil ruku a spolu sme vošli dnu.
S Cat sme sedeli za stolom pred bowlingovov dráhou a čakali sme na Zayna a Harryho, ktorý išli objednať dráhu a jedlo. Po ich príchode sme si išli vybrať topánky.
Zatiaľ čo sme čakali na pizzu, pred nami už stáli poháre s coca colou a milá čašníčka nám odomkla dráhu.
Harry sa predviedol ako prvý. Netrafil síce všetky kolky, ale bol to fakt dobrý hod. Na rade bola Cat s ružovou guľou, ktorú už mala prichystanú v rukách. Guľa tresla o dráhu no podarilo sa jej zhodiť niekoľko kolkov.
,,Teraz ma sleduj.“ Zašepkal mi Zayn a už si bral ťažkú guľu do rúk. Pevne ju chytil medzi prsty, pravou rukou sa trikrát rozohnal a guľa sa s jemným dopadom na dráhu začala kotúľať presne po jej strede. Mala som pocit, že v tej chvíli nikto nedýchal. Guľa narazila na prvú kolku a ostatné začali padať ako domino.
,,Yes!“ Skríkol Zayn a tľapol si s Harym.
,,Stella poď! Si na rade.“ Zavolal ma bližšie k sebe a ja som sa opatrne a hlavne pomaly približovala.
,,Neviem či je to dobrý nápad. Čo ak tú dráhu rozbijem?“ S rukami vo vreckách som sa z toho snažila vykrútiť. Je tu priveľa svedkov pre blížiaci sa čin.
,,Neboj sa. Ak ju rozbiješ, tak to vezmem na seba. Len to, prosím ťa skús. Nič to nie je.“ Hľadel na mňa psími očami, ktorým sa nedalo odolať.
,,Tak dobre. Skúsim to.“ Podišla som k nemu bližšie a on mi dal presné inštrukcie ako mám tú guľatú vec držať v ruke.
,,Teraz ty. Uchop ju tak, ako som ju mal ja.“ Podal mi guľu do rúk. Ľavou rukou som ju držala zospodu, no keď som ju už držala len troma prstami trošku viac ma stiahla k zemi. Počula som Zayna ako sa potichu zasmial, no Cat určite počuli aj veľryby v oceáne. Otočila som sa a mojim pohľadom som ju umlčala.
Zayn stál tesne vedľa mňa a prsne ma nastavil. Pár krát som sa vyšvyhla rukou, guľu som hodila na dráhu. Rukami som si zakryla celú tvár, otočila som sa a hlavu som si oprela o Zaynovu hruď.
,,Do kelu, do kelu, do kelu,....“ Opakovala som stále dokola. Nemohla som sa na to ani pozerať.
Zayn
Bola taká roztomilá keď sa o mňa so zakrytými očami oprela. Rukami som si ju k sebe bližšie privinul a pozoroval som guľu, ktorá sa rútila po dráhe. Popri tom som počúval ako potichu nadávala. Bolo to také smiešne a milé zároveň.
,,Výborne. Zostalo ti už len päť“ Snažil som sa ju povzbudiť.
,,A dráha?“ Pozerala na mňa cez prsty.
,,V pohode.“ Usmial som sa na ňu a ona sa začala pomaly otáčať aby videla výsledok svojho hodu. Podal som jej ďalšiu guľu a ona sa postavila na svoje miesto.
,,Trafila si polovicu kolkov v pravom rohu. Takže teraz si to skús namieriť do toho ľavého. Bude to fajn.“ Navrhol som jej a ustúpil som o meter dozadu. Nesito tam ostala stáť no ostatní ju povzbudzovali.
,,Stella ideš!“ Zakričal jej Harry.
,,To dáš!“ Pridala sa Cat. Stella sa s guľou v ruke rozohnala a pustila ju na dráhu. Nebolo to s takým treskotom ako pred tým. Všetci sme sa nervózne pozerali, či dá dole všetky kolky. A vážne to dala. Všetky kolky rýchlo popadali a ja som bol na ňu hrdý. Cat s Harrym jej zatlieskali a ona sa s úsmevom otočila a podišla ku mne. Bola tak blízko až som to nemohol vydržať, tak som ju vzal do náručia a zatočil som sa s ňou. Vidieť jej šťastný a zároveň prekvapený úsmev na tvári bolo na nezaplatenie.
Celý ten večer som si neskutočne užíval a bol som šťastný z toho, že som tu s priateľmi a so Stellou. Som vďačný za to, že som stretol dievča ako je ona. Bol som rád, že o 1D nič nevedela. Aspoň ma mohla spoznať ako obyčajného a normálneho človeka, ktorým stále som. A vďaka nej na to ani nezabúdam. Jej úprimný smiech a nevinný pohľad hovoria o tom, že aj ja som len obyčajný človek.
Stella
Tento večer bol naozaj úžasný a Cat, ako vždy, mala pravdu. Všetko bolo perfektné, takže som sa nemala čoho báť. Smiali sme sa, rozprávali, jedli a počas jazdy späť sme si v aute trocha spievali.
Na vrátnici nás už čakal Josh, ktorý mal úsmev od ucha k uchu. Zayn si odo mňa vypýtal číslo a potom sme sa rozlúčili dlhým objatím. Keď som sa už pomaly odťahovala dal mi ešte pusu na líce a vo chvíli keď na mňa ešte aj žmurkol som mala pocit, že sa tam poskladám.
S úsmevom som sa pomaly otočila a rozlúčila som sa s Harrym. Keď obaja nastúpili do auta, s Cat sme sa otočili a v tichosti sme sa vrátili do našej izby. Obe sme boli ponorené do vlastných myšlienok, ktoré nám zabezpečili dlhotrvajúce úsmevy na našich tvárach.
Ani neviem ako a už som ležala oblečená v pyžame v posteli. Počula som môj mobil, ktorý vydal krátky zvuk. Oznámil mi príchod sms-ky.
,,Ďakujem za ďalší krásny večer. Dúfam, že ti môžem zajtra zavolať, lebo aj tak to spravím ;) Dobrú noc. Zayn“ Ani chvíľu som neváhala a hneď som mu odpísala.
,,Ja ďakujem za pozvanie. V pohode zavolaj a ja ešte uvidím, či ti zdvihnem :P Dobrú noc. Stella“
Bola som unavená. no zároveň strašne šťastná, že tento večer dopadol výborne. A teraz už aj ja začínam mať pocit, že to čo sa stalo v stredu bol len začiatok.







5 komentárov:

  1. áááááááááááá!! :D nádheričkáá!! aj ja chcem ísť s nimi na bowling (ja viem, som troška náročná:D)...teším sa na ďalšiu časť :)
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. si len taká náročná ako si o tebe ostatní myslia že si .... ak to potrebuješ, tak je to potom samozrejmosť :) musíš to mať :D ale inak ti dakujem :)

      Odstrániť
  2. Krasááá....neviem čo mam povedat! Awwww....:)) Ďalšiu!:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fenkue :) dalšia príde ako to hovoria v reklame :) už čoskoro :D

      Odstrániť