pondelok 2. júla 2012

???

Ahojte baby....
S EL sme si založili účet na FB. Ak chcete,pridajte si nás a môžme spolu kecať ;) 
Mimochodom,spolu s Miruš ďakujeme za návštevnosť 31 670 tis. Ten pohľad na čísla je na nezaplatenie ♥ Ďakujem že čítate moju aj Mirušinnu poviedku :*
Idem pokračovať v zberaní hrachu ináč mi ho ocko všetok popapá a ja budem v noci pri písaní časti hladovať. Stravujeme sa veľmi zdravo :D Tak sa majte mrkvičky :*
Petti El náš FB :)

Pridám vám sem pár obrázkov na rozveselenie,keďže nemám potuchy kedy bude nová časť. Nemám napísanú ani ň :)


Vždy keď sa pozriem na ten obrázok smejem sa ako najatá :D Miruš...


Kam sa už len on nenarve =D


Ešte som nikdy nikoho nevidela hrať na gitare na záchodovej mise,ale čo už. NIALL IS ORIGINAL.


Toto som už zažila. Elin brat ma takto ťahal po snehu,sneh bol všade. Aj tam,kde by som ho čakala najmenej. Ďakujem Ondrej.....:P :D


Yes,Me ♥ 


Pew,pew,pew,pew,pew :DDD

4 komentáre:

  1. :D ja už vás mám pridanú!! :D :D obrázky ma zabili..a vieš čo si minule slúbila??? hm?? že my venuješ obrázok!! a on nikde...:/ čo už,ja to prežijéém:)
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jak je Niall na tom záchodě, tak všimli ste si toho odrazu v zrcadle? :D Jinak dobeé obrázky ;D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno,to je Olly prečo ? :D To je celé video také :)

      Odstrániť