piatok 6. júla 2012

Live with Love 10.


No milé dievčatá je to tak ako som povedala. Je piatok a máte tu dalšiu časť. A tiež sa vám musím pochváliť, že na dnešnej akcii kúpalisko bolo prádne. Som síce červená ako rak na tvári, ale to sa časom spraví a to ani nehovorím o tom ako ma to štípe :) To bude krásna noc ;) A tiež dakujem El, Holubičke a Sóň :* 
Dúfam, že sa vám bude časť páčiť a že sa zasmejete aspoň torchu tak ako som predpokladala, žeby ste sa aj mohli :D A kto pochopil tejto vete je super, lebo ja sama jej už pomaly nechápem :D A tiež vám dakujem za komenty, ktoré boli pri minulej časti. Musím povedať, že som sa skoro poskladala :D :D :D Dakujem :*

Miruška :)

,Tak toto bolo tesné.“ Poznamenala som.

,,Teda dievča. Nechceš sa za mňa vydať?“ Opýtal sa ma Louis.

,,Čo? No to určite. A prepáč ak ťa táto odpoveď hlboko ranila, ale ja nie som jedna z miliónov fanúšičiek, ktoré by túto ponuku prijali aj keby si už bol starý, vráskavý, sklerotický, šedivý,....“

,,Ok. Už som pochopil. A nehovor mi aký budem keď budem mať sedemdesiat.“ Dotknuto poznamenal Louis.

,,Ale to nemusí prísť až v sedemdesiatke. Je to individuálne takže šedivieť môžeš začať aj dnes.“ So smiechom som mu odpovedala a pridali sa aj ostatní. Zúfalý Louis sa otočil k Zaynovi.

,,Zayn, ty si predsa odborník na vlasy. Tak jej povedz, že ja tak skoro šedivý nebudem.“ So zúfalstvom v hlase ho prosil.

,,Neboj sa. Si stále mladý a krásny.“ So smiechom sa ho snažil upokojiť zatiaľ čo sa ostaní pučili smiechom.

,,Zayn! Prečo si na jej strane? Veď mňa poznáš oveľa dlhšie ako ju.“

,,Práve preto. Ešte som nevidel nijaké dievča, ktoré by pri stretnutí s tebou neodpadlo, ale na miesto toho si z teba robilo srandu.“ Zayn sa otočil smerom ku mne a pozeral sa mi priamo do očí. Sklopila som zrak, pretože viem, že o chvíľu by som bola opäť červená a to ja nechcem.

,,Kam to vlastne ideme?“ Svojou otázkou ma zachránil Liam.

,,Neviem. Ale čo keby sme skočili na zmrzlinu keď je teraz tak teplo.“ Navrhol Harry a ostatní súhlasili. Mal pravdu. Na to, že bol začiatok septembra , tu bolo nehorázne teplo. Po asi 5 minútach nám šofér zastavil blízko parku, ktorý bol pri centre mesta. Naša škola nebola ďaleko od centra takže sme to mali dosť blízko. Všetci sme povyskakovali z auta a namierili sme si to k stánku so zmrzlinou. S Cat sme si vybrali a chalani nám to ochotne zaplatili. Potom sme sa vybrali späť do parku k fontánam kde sme si posadali. Na chvíľu som sa musela zadívať na Cat a Harryho. Vôbec som nechápala ako môže byť taká pokojná keď ešte pred nedávnom už len pri počutí jeho mena išla vyskočiť z okna. Ale tešila som sa s ňou. Harry sa jej venoval a ona sa usmievala, takže to bolo dobré znamenie.

Kým som jedla svoju zmrzlinu, zrazu som zacítila ako mi niekto zozadu odtiahol Zaynovu bundu od krku a potom som už len cítila studenú vodu, ktorá sa mi liala dolu chrbtom.

,,Ááááá...!“ Musela som zvriesknuť a postavila som sa, pretože tá voda bola studená a mňa až striaslo. Keď som sa otočila, videla som Louisa ako sa nakláňal nad vodou za Niallom, ktorý sedel vedľa mňa. Svoju zmrzlinu som podala Niallovi a rukou som nabrala vodu a snažila som sa ošpliechať Louisa. No ale ako to povedať. Trošku som netrafila a schytali to Zaynove vlasy. Otočil sa s vražedným pohľadom.

,,Hups. Prepáč ja som mierila na Louisa.“ Louis sa tiež otočil a začal sa mi smiať. V tom sa Zayn postavil a tiež podal svoju zmrzlinu Niallovi. Ani neviem ako a kedy, a už som bola v Zaynovom náručí a on sa so mnou nakláňal nad fontánou. Kopala som nohami a prosila som ho aby neurobil to, čo si myslím, že chce urobiť.

,,To si nemala.“ So smiechom v hlase pokrútil hlavou.

,,Nie, nie prosím, nerob to.“ Snažila som sa ho prehovoriť a pri tom som sa ho držala ako kliešť.

,,Hahaha. Na svoje vlasy je trošku citlivý.“ Smial sa Louis.

,,Má pravdu.“ Povedal Zayn.

,,Dobre ja si to zapamätám. A teraz ma už, prosím, daj dole.“

,,Nepočúvaj ju a hoď ju tam.“ Presviedčal ho Louis. Už, už som videla v Zaynových očiach, že ma ide položiť na zem. No zrazu som už letela spolu so Zaynom do fontány. Nebola síce hlboká, ale aj tak sme boli obaja totálne mokrí. Počula som ako sa všetci smejú ale aj ja a Zayn sme sa smiali, takže to bolo asi v pohode.

,,Lou! Čo ti šibe?“ So smiechom sa ho opýtal Zayn, keď mi pomáhal dostať sa z fontáy von.

,,Musel som ťa trošku postrčiť pretože som vedel, že to nespravíš. A okrem toho si si to zaslúžil pretože vtedy v aute si sa ma nezastal.“ Obhajoval svoj čin Louis a vyplazil na Zayna jazyk. Boli sme takí mokrí, že z nás voda doslova tiekla.

,,Ok, brácho. V pohode.“ Pristúpil Zayn k nič netušiacemu Louisovi a objal ho. Ten sa síce pokúšal Zayna odtlačiť, no nedalo sa a Louis bol tiež mokrí. A teraz sme sa všetci smiali jemu.

Keďže som bola totálne premočená, jediné čo mi ostávalo bolo, sadnúť si na lavičku a nechať to na slnko, ktoré pražilo ako divé. Chcela som si vziať zmrzlinu od Nialla, no keď som k nemu prišla obe ruky mal prázdne.

,,Niall, kde je moja zmrzlina?“ Nechápavo som rozhodila rukami.

,,To by aj mňa zaujímalo.“ Pridal sa ku mne Zayn.

,,No teraz neviem čo vám mám na to povedať. Jednoducho povedané, zverili ste ju do nesprávnych rúk. Ale poviem vám, že ste si vybrali skvelé príchute.“ Povedal Niall, pričom sa hladkal po bruchu.

,,Chceš povedať, že si ju jednoducho zjedol?“ Udivene som sa ho opýtala.

,,Ja by som povedal, že ona sama mi skočila do žalúdka.“  Pozrela som na Zayna a on na mňa pozeral s tým istým nápadom v očiach. Rýchlo sme ho chytili a hodili do vody.

,,Pomsta je sladká.“ So smiechom som hovorila Niallovi.

,,A mokrá.“ Poznamenal Niall.

,,A čo budete robiť teraz, vy mokrí blázni?“ Cez smiech sa opýtal Liam.

,,Hodíme vás do fontány aby ste sa nám nesmiali.“ Povedal Louis a rozbehol sa k lavičke kde sedeli v tieni oproti fontáne Liam, Harry a Cat. Ani my ostatní sme tam neostali stáť a tiež sme bežali smerom k nim. Zayn vzal  Liama a už ho trepal do fontány. Ja a Naill sme išli na Harryho a Louis vzal Cat na ruky. Všetkých sme nahádzali do vody a vôbec nám nevadilo, že ľudia sa na nás pozerajú. Bláznili sme sa ako malé deti. Smiali sme sa, naháňali sa a špliechali sme po sebe vodu. Jednoducho sme sa skvelo bavili a ja som mala pocit, že týchto šialencov, medzi ktorých patrila aj Cat, poznám už strašne dlho. Boli ako skutoční priatelia, ktorých som už dlho nemala.

,,Už dosť! Dosť! To stačilo.“ Povedala Cat keď sa už chalani proti nám spojili a jediný kto bol vo vode sme boli práve my dve. Nemali sme už toľko síl aby sme sa bránili a do vody stiahli aspoň jedného z nich.

,,Ok. A čo budeme teraz robiť?“ Opýtal sa Niall.

,,Neviem, či si typnem správne, ale nemali by sme sa ísť prezliecť?“ Povedala som keď som sa snažila dať vlasy do gumičky.

,,Asi hej. Už bude šesť hodín a na tú párty by sme mali prísť o pol ôsmej.“ Upozornil nás Liam.

,,Ou, tak to by sme sa mali so Stellou rýchlo ponáhľať na nejaký autobus.“ Poplašene povedala Cat. Ona svojim prípravám venuje toľko času. Trvá to tak dlho ako cesta ne Mesiac a späť.

,,Ale veď nemôžete ísť celé mokré autobusom.“

,,Harry má pravdu. Pôjdete s nami k nám. Tam sa trocha osušíte a my sa zatiaľ prezlečieme. A keď sa budeme vracať tak sa pôjdete prezliecť.“ Zavelil Zayn. Už som si vedela predstaviť ako sa Cat tvári. Dnes sa jej asi splnia všetky sny. Večer ani nezaspí.

,,Ok. Tak ideme.“ Povedal Harry a už sme išli k autu, ktoré  tam už na nás čakalo.


8 komentárov:

  1. Užasne..užasne..užasne..:D smejem sa ako mala!! :)
    Krásne pišeš :)
    Tešim sana dalšiuuu ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ako si očakávala nasmiala som sa :) tie vlasy chudátko Louis :D počúvaj ty si hotová továreň na odfajče neviem si ťa predstaviť v normánom živote chudák človek čo sa s tebou stretne :) ale úplne perfektné to bolo jak sa tam hádzali do vody a užívali si srandu a ten Niall presne toto som čakala že ssa stane keď som si prečítala že mu dali do rúk zrzlinu no čo už je tým preslávený že je jeddák :D nom čo už iné dodaž jedine to že perfektná časť a samozrejme teším sa na ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fenkue :) tešim sa že sa ti páčilo .... no a ľudia v mojom okolí ? zatiaľ žijú, nemajú židne psychické ani mentálne problémi či poruchy, takže asi sú v poriadku :D a ani sa nesťažujú ..... ale inak som v pohode ;) aspoň si to ha myslím, ale skús sa opýtať meine Holubičky :) táti povie viac ;)

      Odstrániť
  3. Kraásne to jee :) Maš talent ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Muahahahahaha!! bože, rehocem sa ako retard :D :D super to je :D :D tá fontána ma D.O.R.A.Z.I.L.A....A Niall s tými zmrzlinami...to som raz urobila kamoške :D potom ma skoro zabila :D a Louis so Zaynom...chcípla som :D :D teším sa na ďalší diel,som zvedavá čo bude na tej párty...ty tam niečo vymyslíš :D napr.:Nicole bude zvádzať Zayna (trafila som sa,čoo?? :D) alebo...okey,už ma nič nenapadá :D
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. diki :) ale tvoje napr ti nevyšlo :) škoda možno na budúce .... a som rada, že sa ti páčilo :)

      Odstrániť