nedeľa 16. septembra 2012

Live with Love 28.

Dievky moje, splňam môj sľub ♥ Je tu ďalšia časť a verím, že som vás potešila ... ;)
Dúfam, že sa vám bude páčiť a nezostáva mi nič iné ako popriať vám úspešný týždeň v škole a hlavne pevné nervy :) 
Bude to drsné :D (Farmu nepozerám aby ste vedeli ... )
A ešte niečo. Minimálne jedna veta je INSPIRATED BY: Petti :*
A tie obrázky na konci ... Mám ich proste veľa tak ich musím nejako využiť ;) Dúfam, že vám nevadia a že sa vám aspoň torška páčia :)

LIKE A BOSS ☺


Stella
Celý ten škaredý a upršaný október zbehol ako voda po kanále, čiže strašne rýchlo. Počas toho únavného a donekonečna sa opakujúceho učenia sa na testy a písomky, som každý druhý deň chodila na skúšky k profesorke Clarcovej. Ešte stále vo mne videla obrovský talent a snažila sa zo mňa vytiahnuť čo najviac. Priznám sa, som sa vždy tešila na nacvičovanie. Vždy som rada spievala a ten čas, ktorý som strávila po škole nacvičovaním piesne, bol pre mňa odmenou. Spev mi pomohol odreagovať sa a nemyslieť na všetky tie problémy spojené so školou. Clarcová chcela aby som si pripravila zoznam niekoľkých piesní, z ktorých sme potom spoločne jednu vybrali. Nebola to typická vianočná pieseň, ale bola o láske, ktorá je počas Vianoc tým najvzácnejším darom.
Dnes už bol 2. november, piatok večer, a spolu s Cat som sedela v taxíku, ktorým sme sa viezli do domu chalanov. Spolu s nimi, s El a Danielle sme trávili piatkové večery a víkendy vždy keď sa to dalo. Pozerali sme filmy, rozprávali sa o všeličom možnom alebo sme sa bláznili ako malé deti. Paul obmedzil chalanom vychádzky, pretože sa o nich teraz dosť bál. No nie vždy dosiahol to, čo chcel. Napríklad Zayn ma občas vytiahol von. Samozrejme, že Paul sa o našich ,,nočných výletoch“ mohol dozvedieť len od novinárov. Snažili sme sa dávať čo najväčší pozor len aby nás nikto nenachytal. No po niekoľkých ďalších spoločných fotkách, ktoré obleteli celý internet, sme zistili, že nie vždy sa nám to podarilo. No nie len ja a Zayn sme spôsobovali Paulovi vrásky na tvári. Aj ostatný sa chceli zabávať dokiaľ to bolo možné.
Ale tento večer bude o inom. Všetci chalani išli v pondelok domov, aby sa pred turné rozlúčili so svojimi rodinami. Dnes ráno sa mali vrátiť aby urobili rozlúčkovú párty pre priateľov. Táto párty mala byť o oslave ich úspechu. O tom, že sa im darí a že vďaka podpore fanúšikov môžu fungovať ako skupina. Blížiace sa turné je vlastne odmenou pre milióny fanyniek po celom svete. Na tú párty sa mi vôbec nechcelo ísť. Vôbec som netúžila po žiadnej oslave. Pre mňa to bola skôr smutná udalosť, na ktorej sa musím rozlúčiť s ľuďmi, ktorí mi za taký krátky čas prirástli k srdcu.
Potom, čo sme dorazili na veľkú ,,PARTY HARD“ sme sa zvítali so všetkými, ktorých sme poznali. A tých, ktorých sme nepoznali, sme vďaka chalanom, El a Danny spoznali. Bola tam kopa ľudí. Známi aj neznámi speváci, tanečníci, chalani zo skupiny, ale aj obyčajní priatelia. Hudba sa ozývala po celom dome, na každom rohu niekto stál a len tak sa rozprával alebo tancoval. Všade bolo veľa jedla a strašný hluk. Bola to vážne veľká párty. Trocha som sa obávala aby to neskončilo ako  v tom filme.
 Chalani nás na chvíľu opustili a tak si nás na starosť vzala El s Danielle. Zatiahli nás ku svojim kamarátkam, ktoré ako som sa dozvedela, boli buď modelky ako El alebo profesionálne tanečnice ako Dan. Po tom, čo som utrpela menší spoločenský šok, som sa rozhodla, že ho rozdýcham na čerstvom vzduchu. Babám som sa ospravedlnila a vybrala som sa na cestu k najbližšiemu východu. Cítila som sa ako v Číne niekde na ulici.
Nakoniec som sa dostala do záhrady, ktorú v tme osvetľovali malé svetielka. Ich slabé svetlo sa jemne odrážalo na hladine bazéna, ktorý bol aj napriek nepriaznivému počasiu stále plný vody. Stála som tam sama v tme a pozerala som sa na hladinu vody, ktorá sa kolísala vďaka slabému vánku.
,,Už som sa zľakol, že si odišla.“ Ozval sa známi hlas za mojim chrbtom. Otočila som sa a za mnou stál Zayn.
,,Nie, len som si chcela opäť pripomenúť ako vyzerá ticho.“ Potichu som sa zasmiala.
,,Viem, čo tým myslíš. Pôvodne to mala byť taká malá párty. No problém bol v tom, že sme ju pripravovali na poslednú chvíľu. Nestihli sme si spoločne prejsť zoznam hostí a tak sme zavolali asi každého, na koho sme si v tej chvíli spomenuli.“
,,Ale vyzerá to tak, že sa všetci skvele bavia, takže túto akciu môžeš považovať za úspešnú.“ Stáli sme oproti sebe a jeden druhému sme pozerali do očí. Zrazu som chcela byť uväznená v jeho objatí. Chcela som cítiť jeho vôňu a jeho ruky, ktoré by ma objímali. Ani som nad tým dlho nepremýšľala a silno som ho objala. Zayn mi objatie opätoval a ja som nechcela aby táto chvíľa skončila. Bola by som ochotná stáť tu aj donekonečna len aby som sa s ním zajtra nemusela lúčiť. Už teraz mi chýba.
Z oka mi vyletela jedna veľká slza. Pomaly som a odtiahla, no on mal svoje ruky ešte stále pevne omotané okolo mňa. Nechcela som aby videl, že ma už pomaly chytá plač, a tak som si so sklonenou hlavou utrela oči. Keď som sa na neho pozrela, naše tváre boli od seba len na niekoľko centimetrov. Cítila som jeho dych, tlkot jeho srdca a v jeho očiach som sa pomaly strácala. Svojimi perami sa ku mne začal pomaly približovať a ja som vedela, čo chce urobiť.
,,Nerob to, prosím.“ Potichu som zašepkala.
,,Ver mi, že ak by som nemusel, tak to nespravím. Lenže ja to už dlhšie nevydržím. Nemôžem odísť bez toho, aby som ťa aspoň raz nepobozkal.“ V očiach mu žiarili malé iskry.
,,A čo ja? Jedným bozkom vo mne spustíš lavínu nádeje a ja tu budem na teba naivne čakať, zatiaľ čo ty si za mňa nájdeš náhradu.“
,,Tak toto sa určite nestane. Nikdy by som ti takto neublížil. A aby si sa tým už netrápila, tak ti tu a teraz sľubujem, že v decembri sa sem vrátim po ďalší bozk a potom po ďalší a ďalší.“ Šibalsky sa usmial a jemne ma pobozkal. Vravela som, že ma vždy dokáže presvedčiť a jemu sa nedá odolať. Na chvíľu sa odtiahol a jemne sa na mňa usmial. Keď som mu úsmev opätovala, začal ma opäť bozkávať. Bola to asi tá najkrajšia chvíľa v mojom živote. V bruchu som mala taký zvláštny pocit a cítila som ako mnou pulzuje obrovský nával šťastia. Priala som si aby sa táto chvíľa nikdy neskončila. No nie vždy môže mať človek všetko na čo si spomenie.
,,Už dosť. Lebo si zvyknem.“ Pomaly som sa od neho odtiahla.
,,Mne sa to práve stalo.“  Žmurkol na mňa a jemne sa usmial tým najkrajším úsmevom aký som kedy videla. Chvíľu na mňa hľadel a mne sa pomaly podlamovali kolená a cítila som ako sa začínam červenať. Túto chvíľu som musela prerušiť, pretože o chvíľu by museli volať odťahovku.
,,Čo je ?“ Chcela som počuť vysvetlenie.
,,Už som ti povedal, že si krásna?“
,,Neviem, ale ďakujem. A teraz poď. Budeš mi robiť spoločnosť počas toho ako budem predvádzať svoju krásu medzi ostanými hosťami.“ Zasmiala som sa a za ruku som ho ťahala do domu. Poslušne ma nasledoval a ako správny gentleman mi otvoril dvere a ja som opäť vstúpila do centra zábavy, hluku a osláv. Bol to naozaj skvelý večer. Lepší by som si už asi ani nemohla priať.
Zábava bola v plnom prúde, no ja a Cat sme už museli ísť. Rozlúčili sme sa s každým koho sme ešte pred našim odchodom zastihli. Najvtipnejší bol Niall, ktorý mal zjavne dosť vypité. Zatiaľ čo sme sa s ním lúčili on nás opäť privítal na úžasnej párty a predstavoval nám ľudí, s ktorými nás už on osobne raz zoznámil. Bolo naozaj ťažké vysvetliť mu, že sme na odchode.
Spolu so Zaynom a Harrym sme sa odviezli pred budovu internátu a na parkovisku sme sa rozlúčili. S Cat sme im spoločne sľúbili, že zajtra sa na letisko dostavíme na čas aby sme sa stihli poriadne rozlúčiť. A oni nám tiež museli sľúbiť, že dnes na tom nebudú horšie ako Niall. To by bol zajtra pohľad. Na nezaplatenie.
Zayn
Toto ráno začalo nejako príliš skoro. Horko-ťažko som otvoril oči a pohľad na druhú polovicu mojej postele ma dosť prekvapil.
,,Harry, ty si tu spal celú noc ?“ Rozospato som sa opýtal Harryho, ktorý si perinu vytiahol až k brade. Zjavne sa mu tu dobre spalo a chcel v tom pokračovať.
,,No išli sme spať niečo po tretej ráno, takže to už noc určite nebola.“ Pokrútil som svojou boľavou hlavou a pomaly som vstával z postele.
,,A ako si sa sem vlastne dostal ? Tvoje mozgové GPS ti dalo zlé súradnice ?“
,,Nie. Ale zato to tvoje ti neposkytlo žiadne. Svoje nadšenie z toho, že si pobozkal Stellu, si vôbec neskrýval. Od toľkej radosti si si s každým pripíjal až som ťa nakoniec musel deportovať naspäť do tvojej postele. Sám by si to určite nezvládol.“ S úškrnom a so zavretými očami sa Harry naďalej vyvaľoval v mojej posteli. Na chvíľu som sa zamyslel a nemohol som uveriť tomu, že som to každému povedal. No aj napriek tomu som svoju radosť nedokázal skrývať. Keď som si uvedomil, čo presne sa včera stalo, na tvári sa objavil úsmev.
,,Aha. Ale predpokladám, že ty si na tom tiež nebol najlepšie vzhľadom na to, že sa tu teraz váľaš v mojej posteli.“
,,Dá sa to tak povedať. Počas našej spoločnej púte do tvojej izby sme cestou stretli Liama, ktorý nás vlastne zachránil. Tvoju ruku som mal prehodenú cez plecia a na poslednom schode počas tvojho sóla s piesňou  “I kissed a girl“ sme sa mierne naklonili dozadu. Našťastie za nami kráčal Liam a pomohol nám. No stále si neviem spomenúť prečo nás tu oboch nechal spať v jednej posteli.“ Harry už sedel na posteli a veľmi opatrne premýšľal. Aj ja som to skúšal, no nepamätal som si ani toľko čo on.
,,Nechal som ťa tu lebo si vravel a teraz pozor, citujem: ,,Musím dopiť všetky tie otvorené fľaše s vodkou lebo inak z nich vyprchá tá čarovná sila destilátu a bude z toho len obyčajná voda. Nemôžeme si dovoliť takto plytvať darmi našej krásnej, vzácnej a úžasnej prírody.“ Povedal Liam, ktorý sa nečakane objavil v dverách mojej izby a podrobnejšie nám vysvetlil situáciu.
,,Liam, YOU ARE MY HERO !“ Uznanlivo povedal Harry a mňa pochytil smiech.
,,A ešte sa môžeš poďakovať tomu kusu železa, ktorý sa nazýva kľúč. Inak by som ťa v tejto izbe neudržal.“
,,A prečo si ma vlastne nechal spať tu ?“ Harry sa dožadoval vysvetlenia a popravde, aj mňa to dosť zaujímalo.
,,Pretože tvoju posteľ obsadil Josh. Pre istotu som nechcel narušovať stabilitu jeho žalúdka a tak som sa rozhodol, že tu ti bude najlepšie.“ Liam sa škodoradostne usmial a pokračoval v smere jazdy. S Harrym sme na seba chvíľu priblblo hľadeli a potom sme sa obaja vybrali vlastnou cestou. Zatvoril som sa v kúpeľni a spustil som na seba súkromný studený vodopád. Sprcha ma prebrala k životu a aby som sa pri ňom aj udržal, zamieril som si to rovno do kuchyne. V dome už nebol taký bodrel aký som očakával, ale to bude asi tým, že Liam tu už asi od rána pobehuje s veľkým mechom na odpadky. Pri vchodových dverách už stáli asi tri plné mechy odpadu. Vôbec netuším odkiaľ to smeti nabral a pre istotu som to ani radšej nechcel vedieť.
Potom, čo som si dal dosť výdatné raňajky, zložené z vody, vody, vody, aspirínu a vody som sa vybral do izby aby som sa stihol pobaliť. Po zemi som porozkladal pootvárané kufre a postupne som zo skrine vyhadzoval oblečenie v snahe, že sa aspoň do jedného z tých kufrov trafím.
Stella
S Cat sme mali síce veľa úloh do školy, no obe sme sa ponáhľali na letisko aby sme tam mohli stráviť čo najviac času s chalanmi. Podľa ich inštrukcií sme na letisko prišli okolo štvrtej a lietadlo im malo letieť približne o piatej.
V letiskovej hale sme sedeli už asi 10 minút, no po našich slávnych hviezdach nebolo ani stopy. Spoločnosť nám už robila aj Danny spolu s El, ktoré prišli krátko po nás. Zatiaľ čo sme tam len tak sedeli, bavili sme sa o včerajšej párty. Celý ten čas som len tŕpla, z ktorých úst vyletí to, čo sa medzi mnou a Zaynom včera stalo. Mám pocit, že nás nikto nevidel, no kto vie ako tá párty pokračovala ďalej. Možno si Zayn po niekoľkých pohárikoch pustil jazyk na špacírku a vie to už aj Liamova korytnačka. Aj keď to bola tá najlepšia vec na celej párty nechcela som sa o tom baviť a preto som o tom ani nikomu zámerrne nehovorila.
Zrazu som v diaľke zbadala piatich ľudí vo veku od osemnásť do dvadsať rokov, ktorý boli ovešaný taškami a kuframi ako nejaký návštevníci ukrajinských trhov. Sprevádzalo ich niekoľko ochrankárov a jeden Paul. Všetci vyzerali tak trošku unavene a len asi meter od nás zložili na zem všetku svoju batožinu.
,,My dnes nikam neletíme a boli sme to skôr ako vy.“ Povedala El a podišla k Louisovi aby mu dala pusu.
,,To Liam nás neskoro zobudil.“ Obraňoval ich Niall.
,,To určite. Teba špeciálne som bol budiť na päťkrát.“ Povedal Liam na svoju obranu a sadol si vedľa Danny.
,,A tu, naši dvaja milenci,“ Liam rukou ukázal na Zayna a Harryho, ktorý stáli vedľa obrovskej kopy kufrov, „sa nevedeli spamätať zo včerajšej noci.“ Všetci okrem Zayna a Harryho sa smiali. Ja som ničomu nerozumela a tí dvaja na seba divne hľadeli. No aj tak mi to bolo smiešne.
,,To máte za to, že si neceníte rady priateľov.“ So smiechom som poznamenala pričom som narážala na to, čo som im včera s Cat povedala. Ostatní, už aj spolu s Harrym, sa začali rehotať ešte viac a Zayn na mňa s úsmevom hľadel. Zrejme vedel čo je im také smiešne len ja som stále nebola v obraze.
,,Zayn od radosti pil ako ťava na púšti. Ak by svoje zážitky povedal naraz všetkým, nemusel dopadnúť tak ako dopadol.“ Cez smiech povedal Louis.
Nechápavo som pozerala na Zayna až mi to pomaly začalo dochádzať. Rýchlo som vstala a odtiahla som ho na bok.
,,Ty si to všetkým povedal?“ Zdesene som na neho pozerala. Chcela som aby to zostalo medzi nami a nie aby o tom všetci vedeli. Veď spolu ani nechodíme a teraz si to možno budú všetci myslieť a budú z nás ťahať informácie ako NASA zo svojich satelitov vo vesmíre.
,,Keď ja som bol taký šťastný. Musel som to niekomu povedať.“
,,Tak si sa mal postaviť pred zrkadlo a opakovať si to dokola a dokola.“
,,Ale no. Už sa nehnevaj.“ Sladko sa usmial a daroval mi jednu pusu na líce. Nedokázala som sa na neho dlho hnevať a zvlášť nie teraz keď ho najbližšie dva mesiace neuvidím.
http://www.youtube.com/watch?v=eFXRQKYFbXE (najnovšie, moja obľúbená ;) )
Len čo sme sa vrátili k ostatným, prišiel Paul a porozdával letenky účastníkom dnešného letu do New Yorku. Dievčatám sa na tvárach objavil ten smutný výraz a tak sa každá vrhla do náručia svojho milovaného. Mohla som stráviť posledné minúty v Zaynovom náručí, no zbadala som Nailla stáť na kraji. Postavila som sa mu rovno pred nos a len tak som sa na neho usmievala. Mala som ho strašne rada. Bol veľmi zlatý a milý, úprimný a na tvári mal vždy obrovský úsmev. Teraz ho síce na chvíľu stratil, no keď som sa tam pred nim vyškierala nakoniec sa usmial aj on.
,,Presne to som chcela vidieť.“ Nakoniec som povedala a silno som ho objala.
,,Budeš mi chýbať. Veľmi.“ Už som pomaly poťahovala nosom.
,,Aj ty mne. A hlavne sa mi tu nerozplač.“ So smiechom povedal a dal mi jednu pusu na líce. Zotrela som si slzu z oka a podišla som k Louisovi, ktorý ma hneď silno objal.
,,Maj sa tu dobre a hlavne buď poslušná.“ S veľkým úsmevom na tvári mi povedal Louis keď ma už pustil zo svojho objatia.
,,To ja som vždy.“ So slzami v očiach som povedala a popri tom som sa snažila o rovnaký hollywoodsky úsmev ako on. Ešte pusa na čelo a už som stála oproti Liamovi. Vystískal ma rovnako ako Louis a Niall pred tým, pobozkal ma na líce a povedal mi zopár posledných slov na rozlúčku.
,,Nehnevaj sa na Zayna. Bol len veľmi šťastný a chcel sa pochváliť. On ťa má naozaj veľmi rád.“ Povedal mi Liam zatiaľ čo mi drvil kosti v jeho pevnom objatí.
,,Neboj sa. Už ma to prešlo.“ Milo som sa usmiala.
,,Ach, Stella. Budeš mi chýbať.“ Povedal Harry.
,,Tipujem, že menej ako Cat, ale aj tak. A neboj sa. Aj ty mi budeš chýbať.“ Silno ma objal a dal mi pusu na líce. Všetci štyria mi boli ako bratia a všetkých som mala rovnako rada. Od vtedy čo sme sa spoznali sa z nás stala partia najlepších priateľov. A teraz si neviem predstaviť aké to tu bez nich bude. A hlavne, aké to tu bude bez neho.
V očiach som už mala toľko sĺz, že mi postupne stekali po lícach. Mám pocit, že včerajšok veľa zmenil. Teraz keď bude Zayn preč, možno prídem na to, čo ten bozk pre mňa naozaj znamenal. Vraví sa, že čas všetko vyrieši ...
,,Už teraz mi chýbaš.“ Zašepkal mi Zayn do ucha, zatiaľ čo som sa jeho strácala v jeho náručí. Vdychovala som jeho vôňu a užívala som si posledné minúty strávené s ním.
,,Zavoláš mi?“ So smútkom v očiach som sa ho opýtala.
,,Každý deň aj o polnoci.“ Nádherne sa usmial a na pery mi vtisol dlhý sladký bozk. Palcom mi zotrel slzu, ktorá mi stekala po líci a ešte raz ma pevne zovrel vo svojom náručí až kým Paul nezavelil, že už je čas. Všetci si pozbierali svoje veci a pomaly sa presúvali ku staršej panej v uniforme, ktorej odovzdávali svoje letenky. Spolu s babami sme tam zostali stáť a každá z nás poťahovala nosom. Ešte raz sme im naposledy zamávali až sa nakoniec stratili v dlhom tunely.

 Stella



8 komentárov:

  1. Mám si predstaviť Zayna ako spieva I Kissed The Girl ?? Veľmi zábavná predstava :D A tá jeseň bola inšpirácia odo mňa ? Ja vždy rada dodávam inšpiráciu :* K tomu ešte ukrajinské trhy,no už neviem čo od teba čakať. Furt niečo zapotíš.
    Ale teraz to hlavné. Oni sú konečne spolúúúú !!!(predstav si,ako ti to kričím do ucha) :D Bodík pre teba,darling :* ♥ Love ya xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nerada ti kazím ilúzie, ale je tam taká veta: ,,Veď spolu ani nechodíme ... " :D COMPRENDE ?
      A tá pesnička ... no to ma len tak napadlo jak milión ďalších vecí ... ale ten nápad sa mi páčil, so ... žmurk :D
      a okrem tej jeseni je tam aj tá tvoja nedávno povedaná veta na istú osobu, ktorá býva vedľa teba ... YOU ARE MY HERO ! :*
      ale aj tak ďakujem za tvoj komentár ... :*

      Odstrániť
  2. Vodka s čarovnou mocou ma silno prizabila...konečne si dali pusúúú!!!!!!!!!!! behala som po dome ako splašený retard :D muehehehe...ale Zaynko odchádza....budem plakááááť!! :/ :/ :/ :D ale nie...ja dúfam že to dobre dopadne <3 budú spolu :) ty+ Petti je veľmo dobrá kombináció :D :D teším sa na pokračko sweetheart :) :* love ya :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D teším sa, že som ťa pobavila len dúfam, že eešte žiješ .... chcem čítať tvoje komenty :P
      a neboj sa ... všetko dobre dopadne ;) možno lepšie jak si myslíš :D
      no a kombinácia ja a Petti :* už mám pocit, že niektorých ľudí to dosť silno poznačilo :D :D :D tým pozdravujem El :*
      neviem či čítaš tie konverzácie, ktoré El občas pridáva na svoj blog http://wefoundlove299.blogspot.sk/, ale dakedy sa už za to hambím ...ale zvykám si :)

      Odstrániť
  3. Jeeeeej konecne sa.pobozkali otvarajte sampanske idem oslavovat :D party hard all day all night :D je to uzasna bombasticka cast :D len ma mrzi ze Zayn ide na turne ale don‘t worry vrati sa :D ale dufam ze dodrzi slub a nebude behat za nejakou suknou :D cast je proste uzasna a tesim sa na dalsiu a chudacik Niall taky sam :( daj mu tam niekoho :D s laskou Mrkva :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyzerá to, že som ti splnila sen :) ja budem mať party hard all day all night ked túto celú poviedku dokopem do konca :)
      a neboj, keby Zayn behal za každou jednou tak ja osobne pobežím za ním :D a na Nialla som myslela ;) uvidím, čo vymyslím :)

      Odstrániť
  4. jo jo jo !!! :) :D konecne :) my dreams come true!!! :D ty si mi to splnila , boze ako si ma potesila teraz nezaspim :) skacem od radosti :) ale teraz zase nebudu spolu no co uz, cas urobi taku vec ze si budu vzacnejsi a aj sa tesim ked zas budu spolu :) este raz joooooooooooooooo !!!!!!!!!!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teším, že sa tešíš :D
      len dúfam, že budeš môcť spať .... inak to budeš mať v škole SO HARD :D
      a ďakujem za koment :)

      Odstrániť