sobota 22. septembra 2012

Live with Love 29.


Bellas damas :)
Je tu nová časť len pre vás ... veď to je jasné pre koho by som ju asi tak písala :D
(To si radšej nevšímajte. Asi sú to vedľajšie účinky paralenu, ktorý si sama ordinujem )
UND .... minule mi DAKTO povedal, že som dala dlhú časť. Nebolo to myslené v zlom, ja viem. Ale tento krát som veľmi nestíhala a preto je táto časť kratšia. Dúfam, že sa nebudete hnevať :)
A ešte jedna vec. Tie hlúposti, čo som tam popísala nie sú vymyslené pod vplyvom nátlaku. To tak zrazu samo na mňa prišlo. Som napísala prvé, čo ma napadlo a tak to aj dopadlo ;)
YOU ENJOY IT ! ☺

Keď sa nám už tak ochladilo, tak nech nás aspoň fotka zahreje :)


Stella
Už prešlo zopár týždňov a studené dažďové kvapky sa zmenili na zamrznutý sneh. Nebolo ho síce veľa, ale dosť na to aby pokryl miesta, kde nedávno bola tráva. Zima nie je moje najobľúbenejšie ročné obdobie, ale ak už má byť tak nech je aspoň poriadna. Čistá biela farba, ktorá momentálne pokrýva Londýn, povzbudzujúco pôsobí na môj mozog, ktorý je v posledných dňoch až príliš zaťažený. Moja podráždená nálada negatívne vplýva na moje okolie, čo sa aj neraz prejavilo. No a naposledy to samozrejme nezostalo bez následkov.
,,Cat, Cat, Cat, Cat, Cat, Cat, Cat, Cat, Cat, Cat, Cat, prosííííííííííííííííííííím poďme na ten film do kina. Dnes ho dávajú už naposledy. Prosím.“ Ruky som mala spojené ako pri modlení a s nádejou som čakala, že Cat bude súhlasiť. Strašne som už chcela niekam vypadnúť. Nie len kôli tomu filmu, ale hlavne preto, že som už dlho nikde nebola a všetko mi strašne liezlo na nervy. Nemohla som si pomôcť. Škola mi už liezla hore krkom a o učiteľoch ani nevravím. Hrozne mi chýbala moja rodina, ktorú pravdepodobne uvidím najbližšie až na Vianoce. Mama mi už dokonca aj rezervovala letenku. Už sa nemôžem dočkať, keď ich po štyroch mesiacoch uvidím. Ale ak pôjdem za nimi, miniem sa s chalanmi, ktorí sa v tom čase vrátia domov. O tom, že som na nich myslela každý deň ani nebudem hovoriť. So Zaynom som viedla hodinové rozhovory cez skype a keď sa to nedalo, tak mi napísal alebo zavolal. Neprešiel deň bez toho aby sa mi neozval. Znie to ako výborná správa, no všetko mi tým iba zhoršoval. Každý deň som viac a viac túžila byť s ním. Bola som z toho strašne smutná, skleslá, nervózna a moja nálada bola na bode mrazu. Nevedela som, čo sa to so mnou deje. No keď som videla jeho úsmev na obrazovke môjho notebooku, aj moja tvár sa rozžiarila. Teda aspoň tak to hovorila Cat. Aj jej Harry strašne chýbal, no ona sa stále usmievala. Asi ju jeho láska hriala pri srdci. No ja som jej to vôbec neuľahčovala. Keď som na tom bola najhoršie, všetku zlosť som si vybíjala na nej. Ako vždy, Cat mala vlastnú teóriu o tom, prečo sa cítim pod psa, a preto ju až tak veľmi netrápilo, čo som hovorila. Vďaka Bohu za to, aká je.
,,Stella, sama predsa dobre vieš, že máš zakázané vychádzky.“ Prísne na mňa Cat hľadela, keď som ju už asi po tisíc dvesto päťdesiaty krát prosila o tú istú vec. Dnes už bol piatok a s mojim nepretržitým presviedčaním som začala už v pondelok.
,,Ja viem, že od pondelka sa zmenil akurát tak názov dňa, ale ty by si predsa mohla zmeniť svoj názor. Prosím.“ Nahodila som psie oči
,,Vieš, že na mne nezáleží. Už som ti asi stokrát vravela, aby si si najprv premyslela, čo chceš povedať a potom to spravila.“ Otočila sa mi chrbtom a ďalej sa prehrabovala medzi svojimi vecami.
,,Ty vieš, že som na to mala dôvod. A k tomu som bola aj úprimná. To sa cení.“ Súhlasne som prikyvovala hlavou a naďalej som na ňu upierala môj zrak.
,,Nie zlatko. Ty si si to pomýlila. Snaha sa cení. A ak by si sa aj ty v tej chvíli troška snažila ovládať svoje vášne, nemusela by si ma tu teraz prosiť o niečo, čo ti ja aj tak nemôžem dať.“
,,A čo ona? A keď tak nad tým premýšľam je to jej chyba.“ Založila som rukami a trvala som na svojom.
,,Jej vina? Vážne? A aké je tvoje LOGICKÉ vysvetlenie?“ Cat zbystrila svoju pozornosť.
,,Ak by mi tu Nicole nevykrikovala, že si Zayn nájde inú, mne by určite nepraskli nervy. Až do toho dňa som sa ovládala, ale už som to nemohla dlhšie vydržať.“ Vedela, že je to pravda, pretože pri tých našich ,,rozhovoroch“ bola Cat stále pri mne a zakaždým sa jej podarilo, odtiahnuť ma od toho zdroja negatívnej nálady. Až do jedného dňa.
Raz som sa s Cat vracala zo školy po nie veľmi vydarenom teste z nemčiny. Aj keď som sa učila, nevyšlo to. Veď ja predsa nemôžem za to, že tá profesorka vždy používa slová, ktorým ja ani náhodou nerozumiem. A pri posluchu sa cítim ako na schôdzi japonského parlamentu. Ja a ten jazyk sme si proste už od začiatku nesadli.
Keď sme už prekonali cestu cez ukrutnú zimu, ktorá panovala vonku, vstúpili sme do haly nášho internátu. Cítila som sa ako srnka na Antarktíde, ktorá zrazu vošla do iglu s centrálnym vykurovaním. Stiahla som si čiapku z hlavy a rukavice zo skrehnutých prstov som si odložila do vrecka na kabáte. S Cat som vždy po škole zašla na šálku horúceho čaju a tak tomu bolo aj dnes. Dnešný čajíček ma nemal len rozmraziť, ale hlavne mal upokojiť moje nervy. Cat sa so mnou pre istotu ani nerozprávala, pretože vedela, že som strašne vytočená. Nie je nič horšie ako keď tvoje niekoľko hodinové úsilie vyjde nazmar.
Najhoršie na tom všetkom bolo, keď sme po ceste do izby stretli Nicole. Pri rozhovore s nejakým mladším dievčaťom mala hlavu tak vysoko, akoby sa snažila zachytiť vzduch z inej planéty. Tú jej namyslenosť som cítila už z diaľky. Ľutovala som to dievča, ktoré sa stalo jej obeťou. Nicole tam do nej stále niečo hustila a to dievča bolo stále vystrašenejšie ako pred sekundou. Moju zlú náladu som si chcela vykompenzovať tento krát na Nicole. Konečne sa mi naskytla príležitosť a ja som ju chcela využiť. A tak ma napadlo, že to vystrašené dievča, by túto chvíľku mohlo využiť na útek.
,,Jééé, Nicole ! To už dnes je ten deň ?“ S falošným úsmevom som jej povedala keď nás delilo niekoľko nebezpečne krátky centimetrov. Cat až strhlo a zvláštne na mňa pozrela.
,,Aký ?“ Nechápavo na mňa tá nepríjemná osoba hľadela.
,,No predsa Halloween. Vyzeráš ako strašidlo, tak snáď si sa takto nedoriadila náhodou.“ Fakt vyzerala otrasne. Vlasy jej stáli na každú stranu akoby sa jej hrebeň dal na útek a snažil sa ukryť pred svojou majiteľkou. Cat a to dievča sa len potichu zasmiali a na Nicole už bolo vidieť ako jej pomaly praskajú nervy.  Chvíľu na mňa zazerala a premýšľala, čo povie.
,,Pani riaditeľka ! Stella ma uráža.“ Zrazu z nej vyletelo a pozerala kamsi za môj chrbát. Rýchlo som sa otočila a za mojim chrbtom kráčala riaditeľka internátu. Toto bol ako zlý sen. Nicole sa len škodoradostne usmievala a po tom, čo sa pri nás riaditeľka zastavila, poslala Cat aj dievča preč. Hneď som vedela, že je zle. Cat sa na mňa s ľútosťou pozrela a pomaly kráčala preč.
,,No to určite. A pod posteľou schovávam ponorku a nemám na ňu vodičák, v šatníku mám dvere do Narnie, ó a ešte jedna vec. V umývadle mi pláva medená rybka, ktorá má dokonca aj plutvy. Zvláštne nie ?“ Hneď ako som zbadala riaditeľku, vedela som, že budem mať problém. Už to vo mne vrelo, tak prečo si to ešte nezhoršiť ? Moje posledné slová ovplyvnil nával hnevu a okrem toho som mala strašnú chuť povedať nejakú somarinu.
Riaditeľka na mňa len divne hľadela a nakoniec vyhlásila aby som ju prišla navštíviť do jej kancelárie. Bez slova som zhodila svoje veci v izbe, zabuchla som za sebou dvere a namierila som si to rovno do kancelárie riaditeľky. Dala mi ,,krátku“ prednášku o slušnom správaní, zatrhla mi vychádzky do konca novembra a poslala ma preč.
No a takto som dopadla. Bolo krátke, výstižné a niektorých ľudí to dokonca aj pobavilo. Napríklad takú Cat. Stále sa z toho smiala, no po čase ju to už prešlo. Teda neprešlo. Ale ja som jej povedala nech mi to už nepripomína, pretože tá nešťastná chvíľka ma dostala do tejto situácie. Do konca novembra chýbal ešte týždeň, no pre mňa to bola ako celá večnosť. El a Danny nás stále volali na nákupy lenže ja som ísť nemohla a Cat so solidarity tiež nešla. Vravela som jej nech ide, ale ona nechcela. Vraj ma tu nechce nechať samú, aby som nespravila nejakú hlúposť. To dievča je ako moja mama a najlepšia kamoška v jednej osobe. A práve preto ju tak veľmi ľúbim.

Stella

Cat 


4 komentáre:

  1. Je to uzasne proste super :D ako laň na antarktide :D kapingXDDDD a tie ostatne hlasky medena rybka ponorka Narnia :D kam na to chodis? :D chcela by som raz vidiet do tvojej hlavy ale vazneb:D je to proste mega :D paralen?aj ty si chora? :D sucitim s tebou lebo aj ja :D btw tesim sa na dalsiu :D s laskou Mrkva :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chceš vidieť do mojej hlavy ? REALLY ? ale je tu riziko, že neuvidíš nič :D
      a som tak trochu chorá, no niektorý ľudia zo mňa robia väčšieho invalida jak som, so .... :) no nič ;)
      ale som rada, že sa ti páčilo

      Odstrániť
  2. si rozbila :DDD celá časť je parádna, tie tvoje hlášky ma fakt zabíjajú :DDD ak aj ty si chorá a ako čítam, aj autorka komentu nado mnou je chorá, tak sa môžem pripojiť, som tiež :D teším sa na pokračkoo, nech sa Zayner vráti :)
    na záver pozdravy :DDD
    osobne pozdravujem:
    teba a tvojho budúceho manžela Zayna :D
    Petti a jej manžela Harrisona :D
    El s jej manžela Louiho
    Dannie+ Liam
    a Niallera :)) (zabudla som niekoho?? :D ak áno, daj vediet :D)
    love ya! :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)
      :D :D vieš, že aj ja sa teším na pokračovanie ? ... to preto, lebo ho nemám ešte domyslené ;) ale nie ... pracujem na tom ...
      a tvoje srdečné pozdravy som odovzdala :) a na nikoho si nezabudla ...

      Odstrániť