nedeľa 2. decembra 2012

Live with Love 38.


Čuste ! :*
Ako sa mi máte ?
Ja mám pre vás prekvapenie, ktoré ste si isto všimli :D
Ou, a už len 22 dní do Ježiška :D Kto sa teší ? Ja áno, lebo si už konečne môžem púšťať vianočné pesničky ♪ ♫ ...
A mám otázku ... napíšte mi, či táto časť vyzerá ako posledná. Chcem vedieť čo si myslíte ...
Tak ja len toľko :)
ja už len na toto čakám :)

Miami
Spoločne sme vypochodovali z lietadla a pred nami stáli šťastné a vysmiate tváre chalanov. Všetky štyri sme pridali do kroku aby sme už čím skôr mohli byť v objatí našej milovanej polovičky. Kufor som pustila z ruky a s obrovským úsmevom som sa hodila do Zaynovho náručia.
,,Už som sa ťa nemohol dočkať.“ Povedal pomedzi to ako ma zasypával bozkami.
,,Mne sa zdalo, že ten týždeň nemá konca. Ale našťastie testy dopadli skvele a preto môžem spoločne s vami ukončiť turné.“
,,Vedel som, že ty to dokážeš.“ Venoval mi ešte jeden bozk a pevne si ma k sebe privinul.
,,Čo by si dnes chcela robiť ?“ Pozrel na mňa a dožadoval sa odpovede. Ja som len zdvihla hlavu a zívla som si ako kojenec čo sa mu zdalo zjavne smiešne keďže sa neubránil tichému smiechu.
,,Najprv by si si chcela aspoň na chvíľu zdriemnuť, že ?“ Akoby mi čítal myšlienky.
,,Časový posun.“ Krátko som odpovedala.
Tu v Miami mohlo byť asi deväť hodín ráno, takže ak si ľahnem aspoň na hodinku, určite neprespím najpodstatnejšiu časť dňa. Aspoň som si tak myslela.
,,Zlatko, vstávaj.“ Zayn sedel vedľa mňa na posteli a rukou ma jemne pohladil po líci.
,,Hmm..... A koľko je hodín ?“ Pomaly som otvorila oči a snažila sa zorientovať, pretože keď som otvorila dvere do tejto izby, prvé čo ma zaujalo bola mäkučká posteľ, na ktorú som sa okamžite zvalila.
,,Akurát sa všetci chystáme na obed. Zatiaľ si nič nezmeškala.“ Povzbudivo sa usmial a ťahal ma na rovné nohy.
,,Okej. Daj mi desať minút.“ Povedala som a odšuchtala som do kúpeľne.
,,Alebo pätnásť.“ Vykukla som z dverí a upozornila som ho na to, že bude musieť čakať troška dlhšie. Jeden pohľad do zrkadla mi vysvetlil, že na tom nie som až tak dobre. So širokým úsmevom som zabuchla dvere a tvár som strčila pod prúd studenej vody. Po tom, čo som sa ako tak prebrala, som zo seba ešte zhodila londýnsky outfit poznačený nepríjemným počasím a mohli sme ísť. 
Vonku bolo úplne nádherne a tak sme všetci do ulíc Miami vyrazili ako naklonovaný Horacio Caine (CSI Miami), čiže v slnečných okuliaroch. Všetci sme sa spoločne nasáčkovali do Nando´s a objednali si. To ste mali vidieť akou ,,náhodou“ sme zbadali, že nejaké Nando´s tu vôbec je. Všetci sme si išli za rúčky ako deti v škôlke až na Nialla, ktorému to zjavne vyhovovalo. Kráčal pred nami rýchlym krokom akoby sa niekam ponáhľal a zrazu sa otočil na päte smerom k nám a povedal: ,, Aha Nando´s ! To je náhoda. Ideme ?!“ Až na to, že on sa nás ani nepýtal. Ono to len malo vyznieť ako otázka. Bol to skôr rozkaz, ktorý sme s úsmevom prijali. Čo by sme pre nášho Nilla nespravili, keď sa jeho najväčšou láskou stalo nezameniteľne chutné jedlo v Nando´s.
Keď sme sa už do prasknutia najedli, rozhodli sme sa vrátiť späť do hotela a vychutnať si jeho služby. A to konkrétne bazén. S babami sme sa vyvalili na lehátka a odmietali sme akýkoľvek pohyb. Pretože po tom obede to bolo nereálne. Ale chalani spolu s Joshom, ktorý sa k nám pridal, mali rozhodne iný názor. Kým sme my chytali nejaký ten hnedší odtieň v tridsiatich stupňoch na slnku, oni sa čapkali vo vode. Ale predtým ako sme si ľahli, sme ich rázne požiadali o to, aby sa nás nijakým násilným spôsobom nesnažili dostať do vody.
A tak sme si v pokojnom tichu, ktoré rušili len hlasné výkriky a smiech chalanov, vychutnávali teplučké slnečné lúče.
,,Ááááááááááá ... !“ Ozval sa hlasný krik z ľavej strany. Ak si dobre spomínam, ležala tam El.
,,Niééééééééééééééé ... !“ Ani som sa nestihla spamätať z toho prvého vresku a už tu bol ďalší. No pre zmenu sa tento nárek ozval z miesta, na ktoré sa pôvodne usadila Cat.
,,Liam, ani sa ma nedotkni !“ To som si už radšej sadla a dala si dole z očí okuliare, aby som lepšie videla čo sa tu deje. Ale dlho to netrvalo a zrazu sa ku mne nebezpečne priblížil Zayn, chmatol ma na ruky a bez opýtania so mnou skočil do vody.
Po tom, čo som sa vynorila a lapala dych, predo mnou stál vyškerený Zayn. Vlasy mal na každú strany a z každého dlhšieho pramienka mu pomaly kvapkala voda.
,,To ... to čo vás napadlo ?“ Koktavo som zo seba dostala krátku otázku.
,,Už sme sa nudili a aj tí dôchodcovia sa za ten čas, čo ste sa vy opaľovali, nasmiali viacej ako my.“
,,Takže preto aby ste sa vy aspoň na chvíľu zabavili musím mať ja vodu v ušiach a v nose ?“Hlavu som mala naklonenú na bok a snažila som sa z nej dostať tú prebytočnú vodu.
,,Zlatko, už som ti povedal, že keď sa hneváš tak si ešte krajšia ?“ Objal ma a na pery mi vtisol veľkú pusu aby ma umlčal.
,,Kam ideš ?“ Pozeral na mňa s roztiahnutými rukami kým som sa ja snažila vytrepať po rebríku von z bazéna.
,,Mám pocit, že som pri tom skoku do seba naliala objem celého oceánu, tak sa ho teraz idem zbaviť.“ So širokým úsmevom som odpochodovala preč. Vrátila som sa asi po desiatich minútach, sadla som si na kraj bazéna a pozorovala som mojich šialených priateľov. Vzhľadom na to, že okrem našej vekovej kategórie, ktorú sme tvorili iba my, tu boli vážne len dôchodcovia. A tí sa mali veru na čo pozerať.
,,Ešte sa hneváš ?“ Zrazu sa predo mnou vynorila Zaynova hlava. Ruky si prekrížil na mojich nohách a uprene na mňa hľadel.
,,Vieš, za ten čas čo sme spolu som prišla na dve veci.“
,,Aké ? Ak smiem vedieť.“
,,Tak po prvé, hnevať sa na teba neoplatí a po druhé, aj kebyže sa budem hnevať dlho to nevydržím.“Hľadela som mu do očí a pozorovala, ako sa mu naťahuje úsmev.
,,Vidíš ? A že život so mnou je zlý.“
,,Nebuď si taký istý. Zatiaľ si počul len dve moje zistenia.“ Vyplazila som mu jazyk.
,,Ups, a kedy sa dozviem tie ďalšie ?“
,,Na to si musíš ešte chvíľu počkať.“
,,Okej. Ale kým to príde, nechceš sa pridať ?“ Otočil sa a rukou ukázal na ostatných, ktorí si tieto chvíle užívali ako malé deti.
,,Emmm .... “ Premýšľala som, kým ma nevyrušil neznámi hlas.
,,Prepáčte. Nerád ruším, ale chcel by som vám povedať, že moja drahá manželka sa chystá za týmto mladíkom.“ Povedal starší pán a rukou ukázal na Zayna. Pri slovách o svojej manželka mi prišlo dosť smiešno, ale nechala som ho dokončiť.
,,A ja by som bol veľmi nerád keby mi na svadobnej ceste dala košom. Ste mladé a krásne dievča a preto vás chcem poprosiť aby ste nenechávali svojho priateľa čakať. Vravím to pre dobro nás všetkých.“ Starý pán sa milo usmial a hneď aj odišiel.
,,Počuješ zlatko ? Že ma len tak nenecháš ?“ Zayn predstieral zdesenie aby som čím skôr súhlasila.
,,Ženy sa o mňa začínajú biť.“ Nakoniec namyslene vyhlásil.
,,Len si daj pozor aby ťa nezbila jedna z nich.“  Päsťou som ho udrela do ramena a zoskočila som do vody. Nakoniec sme sa pridali k ostatným a stali sme sa hlavnou atrakciou. Pišťali sme, skákali, vrieskali, topili sme sa a ...
Nakoniec nám zostal už iba posledný koncert, na ktorý sme sa všetci neskutočne tešili. No zároveň sme boli aj dosť smutní. Znamenalo to koniec toho najúžasnejšieho turné, na ktorom som bola a ktorého som mohla byť zároveň aj súčasťou.
Pred tým ako to celé začalo, mali všetci úžasnú náladu. Kým nás dávali v šatni do kopy strašne veľa sme sa nasmiali. A hlavne na Niallovi, ktorý si nechcel dať spraviť vlasy. Tie ženské z maskérne ho nevedeli dohnať. Zo zúfalstva sa ho snažili nalákať na nejaké jedlo, ale on bol šikovnejší. Jedlo vzala  hneď zdupkal niekam kde sa bezpečne ukryje a zároveň si vychutná dar z kuchyne. A samozrejme, že mal na svoje správanie aj vysvetlenie. Vraj sa to snaží celé natiahnuť, aby koniec neprišiel príliš rýchlo. No Paul, ktorý bol povolaný maskérkami, mu láskyplne vysvetlil, že toto nie je koniec. Nikto neumiera a ďalšie turné príde ani sa nenazdá. To ho už ako tak presvedčilo.
Pri mojom vystúpení sa mi chcelo naozaj plakať. Vyšla som na pódium už možno naposledy. A možno nie. Kto vie ? http://www.youtube.com/watch?v=UuFKv7__G08
Ten obrovský krik, ktorý sa ozval v aréne, keď sa rozsvietili svetlá, bol na nezaplatenie. Keď som očami prechádzala po tých šťastných a vysmiatych tvárach pred očami sa mi prebleskli všetky tie skvelé chvíle, ktoré som zažila na tomto turné. Milovala som ten pocit, keď som mohla stáť na pódiu a spievať pred zrakmi stoviek fanúšikov, ktorí svoje nadšenie dokážu prejaviť tým najjednoduchším, no zároveň aj najefektívnejším spôsobom. One Direction má rozhodne tie najlepšie a najkrajšie fanúšičky na svete. Nikto sa im nedokáže vyrovnať.
Po mojej poslednej piesni mi z očí vypadlo niekoľko sĺz. Od toľkého šťastia som sa usmievala a plakala zároveň. Užívala som si ešte posledných pár minút na tomto javisku. Nejako sa mi nechcelo odísť. Bolo to naozaj neuveriteľné. Ale potom mi to prišlo ešte zvláštnejšie, keď sa v hale ozval ešte väčší krik. Kto by bol povedal, že niečo viac ako to čo som doteraz počula, sa môže ešte znásobiť. Ale keď ma niekto zozadu objal, zdvihol nad zem a otočil sa so mnou, bolo mi všetko jasné. Ten niekto bol samozrejme Zayn, ktorý ma tam pred všetkými vybozkával. Do toho ešte nabehli ostatní a stláčali ma tam ako špongiu. Ale ja ich aj tak ľúbim.
Nakoniec som sa pridala ku Cat, El a Danny, ktoré ma poslušne pozorovali spod pódia. Aj oni ma od radosti vystískali a potom sme si spoločne užívali zvyšok koncertu. Tancovali sme, spievali kričali a blbli ako ostatní. Bol to jednoducho najlepší večer.

Londýn
,,Ach, tá škola.“ Hovorili sme si s Cat každý jeden deň, čo sme museli prekročiť jej prah. A do toho sa k nám pridala aj Stacy. Všetky tri sme spoločne obývali jednu izbu, do ktorej nám pribudla ďalšia posteľ. Možno sme sa tak troška tlačili, ale stálo to za to. Stacy sa stala jednou z nás. Do priateľstva medzi mnou, Cat, El a Danny skvelo zapadla.
A nie len tam ! Všetky štyri sme trvali na tom, že ju musíme zoznámiť s chalanmi. ,,Veď čo sa môže stať ?“ Stále dokola sme jej opakovali, keď našu ponuku zakaždým odmietla. Našťastie to trvalo len jeden večer, ale to dievča bolo dosť vytrvalé. Stále mala nejakú výhovorku.
No a čo sa vlastne stalo ? Veľká päťka zazvonila pri dverách domu 1D. Otvoril nám Louis a pozval nás ďalej. Všetci presne podľa pokynov sedeli poslušne na gauči a keď nás zbadali podvihli svoje zadky.
,,Chlapci, toto je Stacy. Stacy toto je Zayn, Louis, Liam, Harry a Niall.“ Predstavila som ich a pozerala som na Stacy, ktorá sa len usmievala a nervózne si šúchala ruky. Podivným gestom som nariadila Zaynovi aby konečne niečo urobil a pohol sa. Zjavne ma pochopil a podišiel ku Stacy, objal ju a dal jej pusu na líce. Ostatným to tiež po chvíli docvaklo a podobne ako Zayn aj oni sa privítali so Stacy.
Po uvítacom ceremoniáli sme sa usadili na gauč a chalani začali viesť veľkú debatu so svojou najnovšou kamarátkou. Pýtali sa jej všelijaké bežné veci, ale aj blbosti bez ktorých by sa isto nezaobišli. To mal na starosti hlavne Louis. Vraj podľa jej odpovedí na tie najnezvyčajnejšie otázky zistí, aká je. Na to sa, chvalabohu, Niall ujal väčšej konverzácie so Stacy a pohroma bola zažehnaná. No ako sme si všimli, len taká obyčajná konverzácia to nebola. Všetci si všimli ten Niallov úsmev, ktorý nám pomaly vypaľoval oči. Obaja sedeli na kraji veľkého rohového gauča a o niečom vkuse debatovali. Ich hlasný smiech prezradil, že im je spolu naozaj dobre, čo nás všetkých samozrejme tešilo. 

5 komentárov:

  1. No hej, vyzerá to ako posledná časť :( A ty si to tak aj chcela,však ?? méééééé :'(
    Horatio Caine :DDDDDDD To by museli byť s hlavou na boku ale podľa mňa sa aj tak podobali. No proste krása :D O tom sa nič iné nedá povedať :* Xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Trocha to tak vyzerala :/ Ale ty budeš pekne dalej písať ! :D Horan si koneče našiel jeho spriaznenú dušu :D :D ináč časť úžasná ako všetky ostatné ;) xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá to ako posledná časť :) a keď náhodou nechceš už pokračovať s týmto príbehom.. čo keby si písala nový v ktorom by boli hlavné postavy Stacy a Niall? :) Len tak ma to napadlo :) a inak je to super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nie prosím len nech to neni posledná časť lebo to je ten naj príbeh pls nie !!! Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mohla by to byť posledná....ale ja chcem ďalšie a ďalšie!! <3 túto dokonalosť čítam od začiatku a vždy ma dokázali zabiť tie hlášky Stelly na Nicole :DD Horááációóó!! vôbec sa nesmejem :DDD teším sa na ďalšiu, či už časť, alebo poviedku ;)

    OdpovedaťOdstrániť