pondelok 24. decembra 2012

Merry Christmas ladies :))

Dievčatá, tak je to tu. Tak dlho očakávaný a jedinečný Štedrý deň :)
Tak ako väčšina, aj ja sa pripájam a prajem vám všetkým veselé a ničím nerušené sviatky. Strávte ich v pokoji s rodinou a priateľmi a snáď takéto blahoželanie budem písať aj ďalší rok, pretože bez vás, by tu nebolo nič. Ja by som nemala chuť do písania a možno by som našich piatich bláznov ani nepoznala ň.ň

                                     

A teraz to hlavné...


Náš 21-ročný Louí s dušou dieťaťa. Aj keď to nevidí, želám mu veľa šťastia a zdravia.  Dúfam, že sa bude riadiť týmto Forever Young :) ......



Hlavne nech im to s El dlho vydrží, chcela by som si o ich svadbe prečítať niekde na internete alebo v novinách ♥

Pripájam ešte niekoľko fotiek...:)





Neviem prečo, ale tá hruda sa mi vždy páčila :) (blbá kvalita, pardón)


Tak, to je odo mňa všetko. Večer možno bude časť, ak ju teda dopíšem. A večer sa mi pochváľte, čo ste dostali ;) :* Xxx
♥ Love ya my girls ♥




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára