utorok 19. júna 2012

Live with Love 3.



Ach, konečne hlava v chládku :) Zajtra máme poradu čo znamená koniec tej mukariny :D 
A ja sa môžem venovať ,,dôležitejším" veciam :D
Prvý krát vám sem pridávam časť, ale to že mi niekto pomáhal vám radšej ani nehovorím :D :D ;)
Dúfam, že sa vám bude páčiť a tiež vám dakujem za komentáre :*
Vaša Miruška :)



,,A sme tu.“ Povedala Jessie a rukou mi naznačila aby som odomkla dvere. Vzala som kľúč a vopchala som ho do kľúčovej dierky. Otvorila som dvere a predo mnou bola veľká presvetlená izba s oranžovo žltými stenami. Už teraz sa mi páči a to som ju ešte celú nevidela. Vošla som dnu a začala som sa tam rozhliadať.
Oproti dverám bolo veľké okno s obrovskou parapetou, ktorá bola vyložená vankúšmi takže sa tam dalo sedieť. Tento výklenok na sedenie oddeľoval dve postele, pri ktorých ešte stáli nočné stolíky. Na pravo boli dvere, ktoré viedli do kúpeľne. To všetko bolo na takom vyvýšenom mieste, ktoré od dolnej časti izby oddeľovalo svetlohnedé drevené zábradlie. Dole po zábradlím bol krátky oranžový gauč s naukladanými vankúšikmi. Vedľa pri stene bol jeden písací stôl a hneď oproti stál druhý. Nad stolmi boli poličky a vedľa nich stáli veľké skrine. Všetko bolo tak úžasne zladené. Ešte aj na zemi bol koberec, ktorý farebne dopĺňal izbu.
,,WOW!“ To bolo jediné čo som zo seba dokázala v tej chvíli dostať.
,,Som rada, že sa ti tu páči. Nechám ťa aby si sa vybalila. Zatiaľ ahoj.“ Povedala mi Jessie, ale ja som bola trošku mimo.
Zrazu z hora z kúpeľne vyšlo dievča s červenými rovnými a dlhými vlasmi. Nahodila milý úsmev a pribehla ku mne.
,,Ahoj ja som Cat. Ty si Stella, že? Som rada, že tu budeme spolu bývať.“ Milo sa mi prihovorila.
,,Ahoj. Vidím, že aj teba upozornili na môj príchod. Je to vôbec niekto, kto nevedel že prídem?“
,,No tento internát nie je veľký, takže asi nie.“ Na chvíľu sa zamyslela.  Teda aspoň sa tak tvárila.
,,Super. No dúfam, že okrem môjho mena tu o mne ľudia viac nevedia.“ Povedala som neisto.
,,Nie. Všetci vedia iba to, že si Stella, že tvoji rodičia aj s malým bratom sa odsťahovali do Nemecka kôli práci, že ty nemáš rada ani tú krajinu a ani ten jazyk a preto ťa rodičia zapísali sem. A ešte vieme to, že si sa to všetko dozvedela asi včera ale tak nejako.“ Dokončila svoj monológ Cat.
,,A teraz neviem koho mám zabiť skôr. Moju mamu alebo riaditeľku, ktorá vám to všetko vykecala.“ Povedala som už trošku naštvane.
,,Ale veď to je v pohode. Aspoň čo to o tebe viem. Ja si nevytváram názor na ľudí podľa toho čo iní o ňom povedia. Nie som tu na to aby som ťa odsúdila len preto, čo nám o tebe povedala riaditeľka. Chcem ťa spoznať.“ S úsmevom ma ubezpečovala Cat.
,,Tak to ti ďakujem. Trochu si ma upokojila.“ To dievča sa mi začína páčiť. Je vážne milá a priateľská.
,,To je v pohode. Budem rada ak z nás budú kamošky. A preto ti už teraz radím, aby si sa nedávala do kopy s Nicole. Radšej sa jej vyhýbaj.“ Upozornila ma moja nová kamoška.
,,A čo je ona? Vodca nejakého miestneho gangu?“ So smiechom som sa jej opýtala.
,,Je to čiernovlasé dievča na čele bandy blondínok bez mozgu. Určite sa s ňou stretneš. To dievča má pocit, že je nutné aby ju každý poznal. Ľudom vnucuje svoje názory a každého sa snaží presvedčiť, že nikto okrem nej nemá pravdu. Zo začiatku bude k tebe milá a niekedy až dotieravá a otravná. Ale po čase si všimneš aká naozaj je.“
,,Tak ja si už teraz myslím, že tá Nicole musí byť totálne zúfala keď sa dala do takej bandy. Tak trošku tam musí vynikať medzi tými prázdnymi hlavami, ktoré si zjavne nevšimli že ich využíva.“
,,Presne. Ale nekazme si tento pekný večer človekom, ktorý nám za to nestojí. Poď, pomôže ti vybaliť si veci ak chceš.“ Navrhla mi Cat. Tá Nicole musí byť vážne stratený prípad keď baviť sa o nej je podľa Cat strata času.
Svoj kufor som otvorila v strede izby a začala som z neho postupne vyťahovať pokrčené veci. Cat sa na mňa iba so smiechom pozerala a pokrútila hlavou.
,,Balila si sa narýchlo alebo sa ti skladanie oblečenia zdala strata času?“
,,Strata času.“ Obe sme sa zasmiali nad mojou zjavnou lenivosťou.
,,Dúfam, že moja skriňa je tá, na ktorej nie sú vylepené žiadne plagáty.“ Opýtala som sa s miernymi obavami keď som sa pozerala na skriňu, ktorá bola od vrchu polepená plagátmi nejakých chlapcov.
,,Áno, áno tá je tvoja.“ Neprítomne mi odpovedala Cat keď sa snažila poskladať moje rifle.
,,OK.“ Už som išla k skrini a otvorila ju aby som tam dala svoje veci.
,,A to sa ma ani nespýtaš kto sú tí krásavci na mojich plagátoch?“ Trošku namrzene sa ma opýtala.
,,One Dir-Direction? Kto to je?“ Snažila som sa to prečítať keď som sa po sediačky nakláňala dozadu aby som videla, čo je tam napísané.
,,One Direction!“ Povedala trošku hlasnejšie. ,,Je to tá najznámejšia, najúžasnejšia a najlepšia skupina akú som kedy videla. Teda až na to, že som ich ešte nikdy nevidela, ale určite chápeš čo tým chcem povedať.“ Nadchýnala sa nad plagátmi.
,,Áno, chápem ťa. Ale ešte som o nich nepočula.“
,,Tak to sa zmení. Vieš čo sa bude diať pri otvorení nového školského roka?“ Zase sa jej rozšírili zreničky a v očiach mala malé iskričky nadšenia.
,,Budeme sedieť na zadku a riaditeľ bude mať 20 minútový príhovor, pri ktorom sa mi bude chcieť strašne spať?“
,,To je síce možné, ale z toho spánku ťa oni hneď preberú.“ Prstom ukázala na svoje plagáty na skrini. ,,Na začiatku a na konci každého školského roka tu spieva nejaký známy spevák, speváčka alebo skupina. A tento rok to budú práve oni! Jéééééééééééééééé, už sa toho nemôžem dočkať.“ Cat sa začala radovať ako malá. Ale bola strašne zlatá. Páči sa mi ako ľudia prejavujú svoje nadšenie.
,,Tie vystúpenia, to je nejaký riaditeľov ťah aby sem prilákal žiakov?“
,,Možno. Ale nie je to super, že ONI prídu práve sem?“
,,No ako sa tak na teba pozerám, tak asi áno.“ Zasmiala som sa a pokračovala som vo vybaľovaní.
Asi po dvoch hodinách som sa konečne vybalila. Bolo už asi desať hodín večer tak som sa rozhodla, že zavolám mame. Cat si išla dať sprchu. Asi sa pri tom nadšení z tej skupiny, ktoré sa prejavovalo tlieskaním, skákaním a tancom, zapotila.. Ale ja jej to doprajem. Cítim, že z nás budú dobré priateľky.
Z môjho stola som vzala mobil a vytočila som mamino číslo. Po chvíli som začula známi hlas.
,,Ahoj zlatko, ako sa máš?“
,,Celkom to újde.“ Povedala som skleslo.
,,Ale no. Nemrač sa mi, budeš mať vrásky.“
,,Vrásky? To vážne? Nič iné ako moje budúce vrásky ťa nezaujíma?“ Spýtala som sa naštvane.
,,Ale srdiečko, neboj sa všetko bude fajn. Ako som ti už povedala, ty to zvládneš a uvidíš, že nakoniec sa ti odtiaľ ani nebude chcieť odísť. To mi ver.“ Ubezpečovala ma mama.
,,Tak to určite.“
,,A už si sa s niekým zoznámila?“  Začala byť zvedavá.
,,Vychovávateľka Jessie, vrátnik Josh, riaditeľka a moja spolubývajúca Cat.“ Išla som presne po poradí.
,,No vidíš, takže až také zlé to tam určite nie je. A teta Amanda sa ti ešte neozvala? Dala som jej tvoje číslo. Je možné, že ťa niekedy zavolá k nej aby sa s tebou trochu porozprávala.“
,,Mami! Načo si to robila? Veď ja ju nemám rada. Určite si ma čoskoro zavolá a bude do mňa tlačiť ten jej čaj z buriny, ktorú našla niekde v záhradke. A okrem toho, nechápem načo si riaditeľke vytrepala všetky tie veci o našom a hlavne mojom sťahovaní. Teraz to vie celá škola.“ Zase ma strašne vytočila. Ja svoju mamu ľúbim, ale keď ma hocikto naštve tak mu rovno poviem čo mám na srdci. Na nič sa nebudem a ani nechcem hrať.
,,Zlatko, upokoj sa. Aspoň o tebe ľudia niečo vedia.“
,,Dobre. Už na tom nič nezmením. Ale na budúce to už prosím ťa nerob. Sľúb mi to.“ Pomaly som sa upokojila.
,,Áno, sľubujem že nepoviem nič čo by mohlo byť použité proti tebe.“ So smiechom mi povedala mama takže som sa musela zasmiať aj ja.
,,A mami? Nebola táto škola príliš drahá?“ Od kedy sme prišli tak mi to vŕtalo v hlave takže som sa jej musela opýtať.
,,O to sa ty neboj moja. Keď už sme ťa tam poslali tak sme chceli aby si sa tam cítila príjemne.“
,,No tak to sa vám podarilo. Naša izba vyzerá super. Aspoň niečo. Aj Cat je veľmi milé dievča a myslím, že si budeme rozumieť.“
,,Tak to sa teším s tebou. Určite si zvykneš. Ale ja už musím končiť. Zajtra to tu musíme všetko vypratať takže ma čaká náročný deň. Tak sa maj a ľúbim ťa.“
,,Aj ja teba. Ahoj.“ A položila som telefón na posteľ.
V tom vyšla Cat z kúpeľne a tak som ju vystriedala. Umyla som sa, prezliekla som sa a ľahla si do postele. Cat zhasla svetlo, popriala mi dobrú noc a po chvíli som zaspala.



Toto je Cat:

6 komentárov:

  1. Krásné to je, strašně moc mě to baví číst, i když je to slovensky, je to úžasný!!! Kdy bude další? Už se moc těším :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :)
      další bude asi v piatok asi .... to sa ešte uvidí
      Miruška :*

      Odstrániť
  2. Super Miruš!!! je to skvelé!! aj ja by som chcela aby nám na začiatku školského roka hrali v kulturáku One Direction...strašne sa teším na ďalší diel :) som zvedavá kedy stretne tú najkrajšiu,najúžasnejšiu,najlepšiu,najskvelejšiu skupinu na svete :D
    Your psycho fanúšik
    Eli Payne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :)
      aj ja by som dačo také ocenila :) navrhem riaditeľovi asi ...ale to by som asi predčasne ukončila môj pobyt na tej našej škole :D
      a to my som nechcela :)
      Miruška :)

      Odstrániť
  3. Wau! nádherně píšeš!:)
    Šárka

    OdpovedaťOdstrániť