pondelok 4. júna 2012

Winter Love ♥-7.časť


Ladies.....
Zázrakom som ju dokončila. Asi by ste len pokrútili hlavou nad tím,čo práve robím. S mokrými vlasmi civím na oblečenie,ktoré schne na radiátore od pol druhej keď som prišla domou zmoknutá do nitky. Plán s dáždnikom zlyhal !! Nebudem vás tu radšej zaťažovať s mojimi problémami ale jedine tu sa môžem otvorene vyrozprávať ak je El alebo Miruš zaneprázdnená. Prosím,držte mi zajtra prsty nech dám test z matematiky a nech na mňa môj učiteľ nezazerá vražedným pohľadom do konca roka za to,že som premrhala jeho šancu,ktorú mi daroval.  THANK YOU :*
Sledujete koncert k šesťsediatému výročiu vládnutiu kráľovnej Alžbety II. ?? Ja áno a veľmi sa mi to páči :) Môj drahý ocko ma zavolal že v Londýne sú nejaké oslavy a hneď som spustila prednášku ! :D 
Ak by ste mohli dať "like" na tento odkaz tak by ste Bašku aj mňa veľmi potešili ;)
P.S. Dúfam že sa vám bude časť páčiť :))
P.S. 2 Ospravedlňujem sa za dlhý úvod aj za gramatické chyby,zajtra ich opravím ;)

„Počkaj tu,skontrolujem či sú v takom stave aby si nemala ujmu na zdraví" stratila sa v dverách a ja som čakala dobrých desať minút.
 Kým som si poklopávala nohou niekto ma strhol dnu. Všetky výkresy z dosky sa mi rozsypali po celej podlahe. Keď som zdvihla hlavu,predo mnou už stála Mary a ďalší traja chlapci. Jeden z nich uprene civel do obrazovky notebooku. Ten v prúžkovanom tričku držal v ruke balíček Haribo medvedíkov a hádzal ich blonďatému chalanovi,ktorý sa ich snažil zachytiť do úst.
„Louis,môžeš hádzať presnejšie ? Z desiatich medvedíkov som chytil troch"
„Ja hádžem dobre Niall,ty zle chytáš"
„Chalani,ak ste si nevšimli niekto sem vošiel" zagánila na nich kým som zbierala výkresy.
„Kto prišiel ?" všetci sa zborovo opýtali.
„Ja !!" hrdo som sa ohradila a zdvihla zo zeme.
„Kto si ?" opýtal sa ma blonďavý chalan.
„Je vaša nová maskérka. Cassie,toto je Niall,Louis a Liam"
„Ja viem,v nedeľu som od neho dostala guľu do hlavy" ukázala som na chlapca,ktorý predo  mnou stál s notebookom v rukách.
„Liam,volám sa Liam" podal mi ruku. Chlapec v prúžkovanom tričku ho odsunul a začal.
„Ehm ja som Louis a tuto môj kolega je Niall. Prečo nešalieš ?" nadvihol obočie a založil ruky.
„Nie som šťastím bez seba preto,lebo váš štýl hudby nepočúvam. Vaše mená si dosť mýlim takže mi odpusťte ak vás zle oslovím." iba prikývli a znova sa začali venovať svojim doterajším činnostiam.
„Dajte mi notebook aj cukríky a okamžite choďte do šatne. Čaká vás tam Cinthia. Keď budete hotoví,príďte sem" poslušne jej všetko odovzdali.
„Cassie,kabát si zaves na vešiak a kabelku aj tú vec ktorá sa ti pred chvíľou rozpadla si daj na gauč"
„Ako povieš" Liam sa snažil okolo nej nenápadne prejsť.
„Liam aj ten mobil" nastavila ruku a zamávala ňou.
„Ako je možné že všetko vidíš ?" mierne naštvaný z nevydareného úniku s milovaným mobilom sa otočil a odpochodoval.
„Rozloš si tu všetko čo potrebuješ a o chvíľu sem prídu zase tak ti odporúčam pohnúť si" kabát aj dosku som zhodila na gauč a začala z kufríka vyberať veci,ktoré budem potrebovať.
„Vas Happenin ?" s touto vetou do maskérne vrazil tuším Zayn a za ním Harry. Harry sa ihneď rozvalil na gauč a cez slamku začal popíjať džús.
„Voláš sa Zayn že ?" so štetcom na púder som naňho ukázala.
„Áno. Vidím,že táto kráska si ma pamätá" chcel ma objať okolo pliec ale hneď som mu to rázne zamietla.
„Kráska si ťa musí pamätať keď pre teba pracuje. Sadaj do kresla !!" nakázala som mu a on poslúchol.
„Kde sú ostatní ?" spýtala som sa,kým som Zaynovi na tvár nakladala druhú vrstvu púdru.
„Úspešne odolávajú náporu tvojej matky. Odmietajú si obliecť to čo im ona pripravuje"
„Už si začíname byť veľmi podobní" skonštatovala som keď som bojovala s vičkom od púdru,ktoré sa nedalo zatvoriť.
„Prečo ?"
„Hotovo !" zvolala som. Do kresla zavolala Harryho a prestrela na neho plachtu,aby som mu nezašpinila oblečenie.
„Tak prečo máme toho toľko spoločného ?" Harry nahodil "zvodný" pohľad a k nemu sa pridal aj Zayn.
„Pretože nemám rada ak mi niekto vnucuje veci,ktoré nemám rada" prstom som Zaynovi ťukla do pleca a ako domino sa zložil na gauči. Harry už nedočkavo sedel v kresle a prezeral si jeden make-up za druhým.
„Chcem tento" ukázal na jednu z fľaštičiek.
„Nie,tento je príliš tmavý. Tvoja pokožka je svetlejšia"
„Ale ja chcem vyzerať opálene" odul sa a preložil ruky na prsiach.
„Je február. Mal si sa ísť opaľovať v lete. A tú fľaštičku mi vráť,nedopustím aby si po mojej práci vyzeral ako spečené kurča" rýchlo som naňho nasypala polku púdru aj s make-upom a na rad prišli ďalší traja.
„Sadnite si. Okamžite !!" už po šiesty krát som im to opakovala.
„Ako nás chceš donútiť sadnúť si tam ?" Louis začal vyjednávať zatiaľ čo Niall zaútočil na stolík s občerstvením.
„O desať minút máte byť na pódiu a ak nebudete nalíčení tak ma Paul roztrhne ako žabu. Chcete aby som vás ešte niekedy líčila ?"
„Chalani sadnite si a nechajte ju robiť si svoju prácu"
„Ďakujem Harry"
„Fájn,tento krát si vyhrala" Liam pravdepodobne získal svoj poklad od Mary nazad a zakotvil s ním pri Louisovi.
„Niall,nevrť sa. Veď ti to rozmažem na celé vlasi"
„To nevadí,budú mať pekný hnedý nádych. Nedáš si medvedíkov ?" k hlave mi posunul celý balíček.
„Niečo sa deje !! Niall sa s nikým cudzím nikdy nedelí." skonštatoval Zayn.
„Nič so mnou nie je. Som proste slušný" vyplazil im jazyk. Pustila som ho zo stoličky a presne vtedy do maskérne vpálil Paul.
„Casandra,sú hotoví ?"
„Za prvé,volám sa Cassie za druhé áno sú"
„Bože,konečne nejaké dievča,ktoré robí svoju prácu načas" zalomil rukami.
„Čože ?" nechápavo som sa opýtala.
„To niekedy inokedy. Chlapci na pódium !!" po tích piatich v miestnosti ostal iba vietor a ja som mohla všetko poupratovať. Pozbierala som si všetky veci,zbalila minerálku,ktorá sa mi ponúkala na stolíku a bola pripravená na odchod. Prešla som chodbou aj druhou chodbou a keď som si už z krku zvesila visačku niekto zakričal moje meno. Casandra,ani som sa nezastavila a pokračovala ďalej.
„Cassie stoj !" zvrtla som sa na päte a pred sebou som uvidela udychčané matku.
„Prosím ?"
„Nikam neideš. Musíš tu ostať do konca koncertu."
„Nechápem načo"
„Čo ak budú niečo potrebovať ? Pekne tu zostaneš"
„Som zvedavá ako pôjdem domov" naštvane som sa zavrela do maskérne,rozvalila na gauč a začala kresliť. Nevedela som skomponovať nič normálne,tak som iba čmarbala po papieri. Keby osm bola slávna tak by som to predala a bola by zo mňa milionárka.
„Môžem ?" v dverách sa objavila Mary.
„Nie. Choď preč" pomaly sa dvere začali zatvárať.
„Ale čo blázniš. Jasne že môžeš"
„Vážne som sa zľakla že otravujem" zhodila sa ku mne na gauč.
„Maľuješ krásne. Máš úžasný talent" skonštatovala keď si prezerala výkresy.
„Ani nie. Len to nikomu nehovor. Nechcem aby každý vedel že som "rodený talent"" úvodzovky som zasa naznačila do vzduchu.
„Ako v hrobe" zdvihla ruku.
„Dámy ?" hlavy sme otočili k dverám. Moja matka stála nastúpená aj s Louisom, Harrym,Zaynom,Niallom a Liamom.
„Áno Cinthia ?"
„Casandra,ide ti nejaký autobus ?"
„Nie. Idem domov pešo." zdôraznila som slovo pešo,pozbierala som si veci a objala Mary.
„Čaute šialenci" usmiala som sa.
„Cassie alebo ťa máme volať Casandra ?" vražedne som na nich zazrela no oni iba zaujali postoj "reklama na zubnú pastu" a zamávali mi.
Pri východe som odovzdala vysačku a vykročila do tmavej uličky. Neón,ktorý svietil keď som sem prišla nadobro zhasol. Do uší som si dala slúchadlá a nechala sa unášať melódiou pomalej piesne,ktorá práve hrala. Vôbec som si neuvedomovala ako pomaly idem a aká mi je zima. Čiernu vlnenú čiapku s brmbolcom som si stiahla na uši a keďže v rukách som niesla dosku na výkresy nasadila som si aj rukavice. Starší mobil,ktorý som vlastnila sa mi zasekol a jedno slovo z pesničky,ktorú som počúvala sa mi opakovalo dokola. Búchala som s ním o ruku,o tašku dokonca aj o strom a skonštatovala som,že toto bola asi posledná pesnička,ktorú môj úžasný mobil prehral. Surovo som ho vypla a hodila do vrecka na kabáte. Ako som kráčala po zasneženom chodníku a vyžívala sa vo vŕzganí snehu pod nohami,začula som trúbenie. Nejaké auto veľké ako tanka spomaľovalo a približovalo sa ku mne. Nič mi neurobí,nepozeraj sa naňho iba si choď svojou cestou a pozeraj sa dopredu. Pridala som do kroku,auto spomalilo a pokračovalo v rýchlo so mnou. Zrazu sa okienko stiahlo,v aute zasvietilo malé svetielko a za volantom sa zjavila Harryho kučeravá hriva. Vedľa neho sedela Mary,ktorá mala šál omotaný až pod nosom.
„Cassie,prečo chodíš tak rýchlo ?" skoro som Mary ani nepočula,keďže šál mala stále na ústach.
„Rýchlo ? Veď idem úplne pomaly. Ešte si ma nevidela utekať keď nestíham do školy. A prečo ma vlastne sledujete ?"
„Tvoja matka mi prikázala ísť za tebou a odviezť ťa domov keď už veziem aj Mary"
„To nie je od nej veľmi starostlivé"
„Prečo ? Veď som spoľahlivý taxík" raz pozeral na mňa,raz na cestu a sem tam aj na Mary.
„Never mu,jazdím s ním už pol roka. Šoféruje ako šialenec"
„Ale prosím ťa,nehovor hlúposti. Ešte ani raz sme nenabúrali."
„To je pravda,ešte si neišla s Louisom."
„Stačilo. Prosím ťa,čo keby si zastavila pri tom hneď nastúpila  a ja by som ušetril ten benzín,ktorý spálim pri pomalej jazde ?"
„Tak dobre." nastúpila som,pripla si pás a snažila sa oživiť mobil. Márne,ten bol už dávno v háji. Cesta prebehla v tichosti až na pár mačiek,ktoré prebehli cez cestu. Harryho nekontrolovateľne brzdenie mi uštedrilo pár rán hlavou do sedadla,ktoré bolo predo mnou a jeho nadávanie na nezodpovedných majiteľov mačiek ma rozosmievalo. Tvár som zhodila do kabelky aby nebolo počuť môj neskutočný smiech. Prečo sú mi smiešne reči o mačkách ? Po piatich minútach ukľudňovania sa som zaregistrovala križovatku ktorá viedla k môjmu bydlisku.
„Teraz zahni doľava" prilepila som sa zozadu na Maryno sedadlo a snažila sa ho navigovať.
„Ja viem,nemusíš mi to hovoriť"
„Odkiaľ vieš kde bývam ?" prekvapene som spustila.
„Tvoja mama mi to povedala a pár krát sme tadiaľto išli"
„Čože ?"
„Teraz to nerieš." znova prudko zabrzdil a ja som skoro pristála na palubnej doske. Mary ani nevnímala môj pozdrav,keďže spokojne odfukovala s prilepeným lícom na okne. V našom byte sa svietilo,takže sa Abby trápi nad kopou skrípt s plným pohárom čiernej kávy alebo je u nás Jay.
„Odprevadím ťa hore ?" ponúkol sa keď mi podával dosku s výkresmi.
„Netreba. Trafím aj sama"
„Ja som sa len chcel ubezpečiť že domov dôjdeš v poriadku. Maj sa"
„Ahoj,pozdrav ostatných"
„Odovzdám" ešte mi zakýval a vycúval z parkoviska pred bytovkou.
Náš super výťah zázrakom opravili a ja som nemusela šliapať 89 schodov až na najvyššie poschodie. Presne som ich spočítala už pri prvom dni,keď výťah nefungoval a ja som musela svoje dva kufre aj s ruksakom trepať na desiate poschodie. Potichu som odomkla dvere,zasa ich zatvorila a vyzliekla sa. Opatrne som vošla do obývačky v prípade keby tam bol Jay. Namiesto neho som tam našla Abby spať po sediačky s papierom v jednej ruke a keksom v druhej. Budiť som ju radšej nechcela,tak som ju mierne zvalila aby sa nezobudila so zaseknutím krkom a prikryla dekou. Vypla so relaxačnú hudbu,ktorú počúva vždy keď sa učí,zatiahla kožené dvere,ktoré oddeľovali obývačku od chodby a pozhasínala všetky svetlá. Prezliekla som sa do pyžama a vyčerpaná sa zhodila do voňavých perín.

4 komentáre:

  1. boze to je nadherna cast :) strasne sa mi paci, drzim ti malicky na pisomku ( to preto malicky lebo ja som raz povedala mame pred tiez velkou pisomkou aby mi drzala palce a moja mama mi odvetila ze kolko palcov tolko chyb, tak som jej v tej chvili bola velmi povdacna :D :D )vies ako som sa stresovala ze v tej pisomke urobim chyby bo nekedy som dost povercivy clovek :) tak nech to ti teda dobre dopadne budeme myslou pri tebe a snad telepatiou dostanes aj nieco z nasich hlav :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj tak som ju dokopala :D trojka na vysvečku asi istá !! asi nejako podplatím učiteľa :D

      Odstrániť
  2. woohooo!! sestro idešš!!! bombová časť (kedy časti od teba neboli bombové..:)) :D :D stráááášne sa teším na ďalšiu :) a na matiku držím palce...matika je sviňa :D a učiteľka je dvojnásobná sviňa...teda aspoň u nás...trojka na vysvečku?!?! asi ťa začnem doučovať matiku cez chat :D :D :D oks,pridaj čo najrýchlejšie ďalšiu:) your psychicky narušená ségra
    Eli :* :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pusa :* :'( mňa mama zakope !! ale nie ja sa nedám,budem s ním vyjednávať !! :D

      Odstrániť