streda 27. júna 2012

Live with Love 6.


Dnes je tu dalšia časť :) 
Kto sa teší ?
Už sa blíži to, na čo určite všetky čakáte ;) Len musíte byť trpezlivé .... a aj ty Holubička moja nedočkavá :*
Ale aby vám nebolo smutno :D





Nasledujúce ráno bolo ako každé iné. Teda aspoň pre mňa. Cat už pobehovala po izbe a zháňala si veci na oblečenie.
,,Vieš čo je dnes?“ Radostne sa opýtala.
,,Asi streda? Ale nie som si celkom istá.“ Rozospato som jej odpovedala.
,,Ach ty trúba. Dnes sa vonku pripravuje pódium na zajtrajšok. A ja budem pri tom. Zapojila som sa do organizovania.“
,,Aha, na to som zabudla. Ale je dnes streda, či nie?“ Musela som sa opýtať. A keď Cat išla okolo mňa, zobrala zo svojej postele vankúš a bez váhania ho po mne hodila.
Po raňajkách, keď bolo asi 10 hodín, sa Cat pripojila k skupinke ľudí čo pripravovala pódium a ostatné veci okolo toho. Ja som nemala čo robiť, tak som si sadla do parku, z ktorého bolo vidieť ľudí pobehujúcich okolo pódia, ktoré bolo v blízkosti telocvične. Slnko príjemne hrialo. No zrazu ku mne prišla riaditeľka internátu.
,,Stella, ako to že tu nepobehujete s transparentmi pre skupinu ako pojašená?“ Nechápavo sa opýtala.
,,No to bude tým, že nie som pojašená. A ja ani nie som ich fanúšik takže to je ďalší dôvod.“
,,Tak v tom prípade ste vhodná osoba na činnosť, ktorú budete zajtra vykonávať.“
,,Akú činnosť?“ Nechápavo som sa opýtala.
,,Vy, slečna Stella, budete robiť takú milú dievčenskú spoločnosť chlapcom zo skupiny One Direction.“
,,Čože ja? A prečo? Veď je tu kopa dievčat, ktoré by to s radosťou prijalo.“ Snažila som sa vykrútiť.
,,No veď práve. Takých je kopa. Ale takých ako ste vy, málo. Vlastne ste asi sama.“
,,Ale ja....“ Prerušila ma.
,,Už žiadne ale! Povedala som a hotovo! Zajtra ich počkáte v jednej zo šatní v telocvični. Pripravíte im tam občerstvenie, dáte na nich pozor kým sa to celé nezačne, privediete ich k pódiu a potom ich trocha prevediete po škole. To je všetko čo od vás žiadam.“
,,Pani riaditeľka, som tu len tretí deň. Ako im mám ukázať školu?“ Namietala som.
,,To určite zvládnete. Videla som vás s Cat keď vám to tu ukazovala. A teraz keď nemáte nič na práci tak si môžete osviežiť pamäť krátkou prechádzkou po areály. Prajem vám pekný deň.“ Otočila sa a odišla.
No pekne. Bolo mi to treba? Ak sa o tom dozvie Cat, tak ma buď zabije že to mám robiť práve ja, alebo zošalie. Alebo oboje. Poradie určí jej citové rozpoloženie.
Nakoniec som sa postavila z lavičky a šla sa prejsť do tej telocvične. V šatni už boli prinesené kreslá, malý gauč, stolíky, stôl a zrkadlo. Trochu som to tam usporiadala a šla som hľadať Cat, či sa nejde nejesť. Po 20 minútach som ju konečne našla, no vzhľadom na to, že mala kopec práce s výzdobou nechcela ísť. Snažila som sa ju pochopiť no nešlo to. Nenajesť sa kôli výzdobe pódia? Kam to ten svet speje?
Nakoniec som išla do jedálne sama. Bola som tam po prvý krát sama. Najedla som sa v nezvyčajnom tichu a vrátila som sa hore do izby. Po dlhom čase som sa rozhodla, že sa prihlásim na facebook. Na moje prekvapenie som tam mala žiadosť o priateľstvo. Dokonca dve. Prvá bola od Cat. To je trúba. Sme spolu v jednej izbe a ona ma požiada o priateľstvo. Ale nech má dievča radosť. Tá druhí žiadosť bola od Nicole. Tú som bez váhania zrušila. Po 10 minútach som odložila notebook a zapla som si na ňom pesničky. Vyhrabala som čierny lak na nechty a začala som ich lakovať. Nakoniec som si vzala nejakú knihu od Cat a začala som si ju čítať. Bola dosť zaujímavá tak som pri nej strávila dosť veľa času.
Zrazu do izby vpálila Cat a namierila si to rovno k posteli. Zvalila sa na ňu ako mŕtvy mamut.
,,Unavená?“
,,Neskutočne.“
Tak táto úspešná konverzácia bola najkratšia akú sme doteraz mali lebo keď som sa jej opäť niečo opýtala, tak mi už neodpovedala. Určite zaspala. Nevadí. Aspoň môžem dočítať knihu.
Sama tomu nemôžem uveriť, ale knihu som úspešne dočítala. A ďalšia vec, ktorej nemôžem uveriť je, že môj mobil ukazuje 22:00. Knihu som odložila na svoje miesto a stavím sa, že Cat si ani nevšimla, že som ju mala v ruke. Ešte som zašla do kúpeľne a po krátkom rituály som sa vrátila do izby. Cat som prikryla dekou, zhasla som svetlo a ľahla som si. Po krátkej chvíli som zaspala.
,,Do čerta!“ Matne som počula Cat ako nadáva aj keď to povedala dosť nahlas.
,,Čo sa deje?“ Rozospato som sa jej opýtala.
,,Zaspala som!“ Nahnevane mi odpovedala.
,,A koľko je hodín?“
,,Osem!“
,,Ale veď všetko sa začína až o jednej, nie?“ Nechápavo som sa opýtala.
,,To je pravda, ale ja sa musím ešte osprchovať, najesť keďže včera som vynechala aj obed a aj večeru. A potom musím ešte dokončiť prípravy a upraviť sa. Jednoducho povedané, nestíham.“ Nervózne hovorila a popritom pobehovala po izbe. Vzala si veci a zavrela sa v kúpeľni. Využila som to a na chvíľu som opäť zaspala. No zrazu sa opäť rozleteli dvere a z nich vybehla Cat s mokrými vlasmi.
,,Ty nevstávaš? Už je 9:00.“ Oboznámila ma s časom. ,,Ideme raňajkovať.“
,,Hej už idem. Oblečiem sa a môžeme ísť. Potom sa prídem osprchovať.“
Nedobrovoľne som sa postavila z postele a išla som do kúpeľne. Niečo som na seba hodila a išli sme raňajkovať. Bolo to také rýchle. Ani neviem kedy a Cat už utekala za svojou prácou. Pred sprchou som ešte zašla do tej šatne. Na stole už bola voda, poháre, chipsy a ďalšie občerstvenie. Všetko som tam rozložila a išla som konečne do sprchy.
Keď som z nej vyšla, v izbe už bola Cat a obliekala si šaty. Ja som vzala žehličku na vlasy a dala ju do zásuvky. Vonku opäť svietilo slnko tak som si vybrala čierne šortky a biele tielko. Na krk som si zavesila prívesok a začala som si žehliť vlasy.
,,Nemám ti požičať šaty? Tie, ktoré som ti dala keď si išla k tete, ti fakt pristali.“ Navrhla mi Cat.
,,Nie ďakujem. Šaty veľmi nemusím. Ale vtedy to bolo naozaj potrebné.“
,,Ako myslíš.“ Neprítomne povedala.
,,Ja sa už nemôžem dočkať! Som taká šťastná.“ Po minúte ticha sa začala vytešovať.
,,Tak to ti verím. A tým nemyslím, že ja som na tom podobne.“ Keby len vedela aká je moja úloha. Keď sa to potom dozvie, čo sa aj určite stane, tak ma roztrhne na kusy.
,,Keď ich uvidíš tak určite zmeníš názor. V tom som si istá.“ Povedala presvedčene.
,,To určite.“ A tým naša debata skončila. Obe sme sa venovali našim prípravám. 


 Stelline oblečenie

 Catine oblečenie

4 komentáre:

  1. krasa :) uzasne pises, dobre sa to cita a uz sa tesim ked sa stretnu :) ako to poopisujes a tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. *le ja som brutálne zvedavá!!....muahahaha!! los perfektos časťos :D :D ja moc tešitos keď ich ona stretnosť :D :D :D prosímos,rýchlos pokračos!!!
    With love
    Eli:)
    p.s.:nevšímaj si moju debilitu :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja veľmi nehovorím rečou tvojho kmeňa, ale som si istá že ak ti poviem, že ti vééééééééééééééééééľmi pekne dakujem za pochvalu, tak ma pochopíš :D
      a kľudne možeš byť zvedavá .... zdroje hovoria, že aj dalšie časti, ktoré mám prischystané, sú super ;)
      ale o tom sa presvedčíš sama :D
      Miruška :)

      Odstrániť